Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Chat

Discussion in 'Toys forum' started by Edward"Sezer"Hands, Aug 17, 2007.

Share This Page

  1. Kaze

    Kaze Elite Member

    • Messages: 1,367
    • Likes Received: 0
    hahah gingerbread man boo cocky...greasy stuff lol
     
  2. Strange Journeys

    Strange Journeys Senior Member

    • Messages: 394
    • Likes Received: 1
    today at work, someone took a shit on the bathroom floor and i had to mop it up. It was all over the toilet seat and a little on the wall. After i cleaned it up, i looked in the garbage and saw a pair of sharted in white underwear.
     
  3. DEMPO

    DEMPO Senior Member

    • Messages: 314
    • Likes Received: 0
  4. Kaze

    Kaze Elite Member

    • Messages: 1,367
    • Likes Received: 0
    ^ a little bit of both, sticky easter business.

    strangejourneys- that must have been fucking disgusting, sounds like an exiting day at work.
     
  5. Strange Journeys

    Strange Journeys Senior Member

    • Messages: 394
    • Likes Received: 1
    very exiting, got aout of there as quick as possible
     
  6. MASTAH_RIBCAGE

    MASTAH_RIBCAGE Moderator

    • Messages: 1,674
    • Likes Received: 18
    @aiko chad knowswhatimsayin
     
  7. Willis1989

    Willis1989 Senior Member

    • Messages: 344
    • Likes Received: 2
    Theres like 5, 6 pages of Mesk graff if google images, which means theres clearly an established writer with that name. Why would someone want to use a name they know is used unless theyre planning on biting?
     
  8. Zookyook

    Zookyook Elite Member

    • Messages: 1,355
    • Likes Received: 1
    chad im totally posting that on my facebook page lol
     
  9. aiko

    aiko Senior Member

    • Messages: 438
    • Likes Received: 0
    i don't want a gingerbread cookie anymore
     
  10. Coleo

    Coleo Elite Member

    • Messages: 788
    • Likes Received: 0
  11. kwu

    kwu Senior Member

    • Messages: 187
    • Likes Received: 0
  12. KehmONE

    KehmONE Senior Member

    • Messages: 120
    • Likes Received: 0
    Peeved...
    threw up a venom toss and tag for exchange on tuesday, came back last night to get a flick and it was buffed.
     
  13. Coleo

    Coleo Elite Member

    • Messages: 788
    • Likes Received: 0
    hahaha ha HA that blows
     
  14. blackmath

    blackmath Senior Member

    • Messages: 117
    • Likes Received: 0
    Sooo does anyone know whats up with this credits for free caps thing? do i have to wait for them to email me or something?
     
  15. aiko

    aiko Senior Member

    • Messages: 438
    • Likes Received: 0
    yeah you do we were just talking about this in the new members forum, deets if you go look on the last couple pages there
     
  16. blackmath

    blackmath Senior Member

    • Messages: 117
    • Likes Received: 0
    got a link for that shit? lol i cant find it
     
  17. MASTAH_RIBCAGE

    MASTAH_RIBCAGE Moderator

    • Messages: 1,674
    • Likes Received: 18
    ^^^bs forum home>general discussion>new members thread

    Cmon griiilllllll!!! You know what you really want right
     
    Last edited: May 3, 2012
  18. ven0m

    ven0m or Phat2

    • Messages: 1,014
    • Likes Received: 222
    shite sorry to hear.
    it happened to me when I was putting ribcage up as well, except that I got caught doing it and had to spend a night at the police station for it too...

    putting people from bombingscience up in your town is a jinx DONT DO IT PEOPLE
     
  19. KehmONE

    KehmONE Senior Member

    • Messages: 120
    • Likes Received: 0
    Haha, I'm gonna try and get one up for you tonight. Just gotta buy some paint.
     
  20. notmikegiant

    notmikegiant Senior Member

    • Messages: 92
    • Likes Received: 0
    Adam 'MCA' Yauch from the Beastie Boys died