Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Drug Discussion

Discussion in 'General Discussion' started by BosoeHNT, Aug 10, 2009.

Share This Page

  1. Loki X Sho

    Loki X Sho Banned

    • Messages: 1,334
    • Likes Received: 0
    hahahah I love your sig veg...

    and no thats realyl all I remember...doing e makes you wanna do it so bad..but I hear if you do it on e then it never feels good sober again
     
  2. Msfyt

    Msfyt Elite Member

    • Messages: 5,194
    • Likes Received: 11
    that i love you vegi :)

    no but really vegi
    i just wish that people understand the risks of taking drugs
    not that im against using them but understand just cause they make us feel good they can quickly ruin your life or have negative side effects
    all in all i just believe this thread deserves balance
     
  3. Loki X Sho

    Loki X Sho Banned

    • Messages: 1,334
    • Likes Received: 0
    Im afraid to try anything for the first time..pot is the only thing I'll really stick to..I only drink on the weekend IF that..I get so hungover from everything lol. I want to do E again, but I'm waiting atleast a year.
     
  4. crystalmeth and abortions

    crystalmeth and abortions Senior Member

    • Messages: 122
    • Likes Received: 0
    in my opinion i think if your mind is clear and sane n shit, i think you should try phycodelics a couple times if your interested. lsd shrooms 2ce n mescal are all non addictive(physicaly) n bud... i dont even consider it a drug,though it is, but its basicly harmless. but i been threw the hard times with pills n shit n its not cool. itll fuck alot of shit up for u. n i know every one on this thread is young, as am i. im only 19 n shit was fucked up for me for a min a while ago. so just choose your words carfully is all im sayin. n dont be dumb. but still.... sheeit. smoke weed ery day son. (my bad)
     
  5. vegimite on toast

    vegimite on toast Elite Member

    • Messages: 4,631
    • Likes Received: 14
    i got edited...this is garbage

    *sorry vegi*
     
    Last edited by a moderator: Aug 16, 2009
  6. crystalmeth and abortions

    crystalmeth and abortions Senior Member

    • Messages: 122
    • Likes Received: 0
    maybe like if uve been threw bad like me, warn other people not to fuck with it y'know. n if its coool tell some one whos interested how to do it right. lol im dr phil btw.... n vegi... your a fuckin idiot n i kinda want your bitch ass to die
     
  7. vegimite on toast

    vegimite on toast Elite Member

    • Messages: 4,631
    • Likes Received: 14
    its ok if you only kinda want it...
    if you were straight up i WANT then we might have issues
     
  8. Loki X Sho

    Loki X Sho Banned

    • Messages: 1,334
    • Likes Received: 0
    drugs fuck your life if you let them..anyone can say they want to stop and mean it, and actually go thru with it. You just have to want sobriety..sometimes it takes help.
     
  9. Msfyt

    Msfyt Elite Member

    • Messages: 5,194
    • Likes Received: 11
    if it were only that easy loki
     
  10. Loki X Sho

    Loki X Sho Banned

    • Messages: 1,334
    • Likes Received: 0
    its not easy at all...I'm always trying to help out..my friends spend so much on pills and it sucks haha..I mean come on...70 bucks on an oxy when you could spend 40 on pot and its not one time use...Im just saying though...to stop, you gotta want it and make the effort..there are so many programs these days that you can openly join for support and help with addictions...the programs are there, but unfortunately the will power isnt.
     
  11. b SQUARED 08

    b SQUARED 08 Senior Member

    • Messages: 408
    • Likes Received: 1
    To clear things up a bit:
    For sure. It's a scary thing to think about for those who haven't done it, but it's the kind of drug that is going to change you no matter what, haha. It's just that profound of an experience. This is why LSD is a drug that should not be abused. I've said it before, but LSD brings on a very unique and enlightening experience. You don't want to become too 'enlightened' because that's what modern society considers 'crazy'. I've done LSD probably 5-6 times and I can definitely see it as a drug that will put you in the loony bin if you're not careful with your intake.

    Not to fill this thread with any more bullshit than it already has, but are you for real? You need talent to do drugs? Bullshit. Your logic here is unbelievably flawed.
     
    Last edited: Aug 16, 2009
  12. Mr yarbles

    Mr yarbles Elite Member

    • Messages: 2,114
    • Likes Received: 0
    I think what he means by talent is control.
     
  13. crystalmeth and abortions

    crystalmeth and abortions Senior Member

    • Messages: 122
    • Likes Received: 0
    b squared knows whats up.. ur a wise dude
     
  14. Tony

    Tony Elite Member

    • Messages: 7,320
    • Likes Received: 33

    whats "out of control" about doing some pills and a little yay and going for a relaxing walk around the neighborhood? i wasnt flipping out and screaming at people, or destroying property and puking all over the place... i was listening to music and having meaningful conversations with my friends?


    i rareeellyy go over my limits and funny enough the only times i have "gone out of control" alcohol was ALWAYS a factor... im yet to have a "bad experience" or go out of line with drugs alone... :eek:
     
  15. La Coka Nostra

    La Coka Nostra Elite Member

    • Messages: 2,714
    • Likes Received: 0

    it doesn't need balance. because this is a thread about drugs for people who do drugs.

    we all know the risks. ever since we were children we've been told the negative side effects and consequences of drugs. but we're all grown now. we know what we're potentially getting ourselves into.
     
  16. La Coka Nostra

    La Coka Nostra Elite Member

    • Messages: 2,714
    • Likes Received: 0


    70 for an oxy? damnnn. that's fucking steep. i wouldn't pay more than 60.
     
  17. Tony

    Tony Elite Member

    • Messages: 7,320
    • Likes Received: 33


    *fix'd
     
  18. Mr yarbles

    Mr yarbles Elite Member

    • Messages: 2,114
    • Likes Received: 0
    Tony's here we can all sotp arguing now.

    ON another note oxy's are my favorite drug in the world.
    It just sucks how addiciting it is :/
     
  19. Sect10

    Sect10 Member

    • Messages: 5
    • Likes Received: 0
    Shit dude that oxy is no joke. . . wake up in cold seats after doing it two days in a row!!! I blow trees!!!! Too old for most of that bullshit.
     
  20. IlikePie

    IlikePie Elite Member

    • Messages: 2,026
    • Likes Received: 55
    Yeah man, I hate falling asleep in cold chairs :(