Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Erie 814

Discussion in 'Picture gallery' started by smooth_nuts, Jan 19, 2008.

Share This Page

  1. thaEEZYway

    thaEEZYway Senior Member

    • Messages: 88
    • Likes Received: 0
    just to clarify, CH isnt the same person as Blaze.

    ch=short for chronic.
     
  2. smooth_nuts

    smooth_nuts Elite Member

    • Messages: 2,223
    • Likes Received: 6
    ai361.photobucket.com_albums_oo54_doapuno_erie_IMG_0722.jpg
    ai361.photobucket.com_albums_oo54_doapuno_erie_IMG_0749.jpg
    ai361.photobucket.com_albums_oo54_doapuno_erie_IMG_0630.jpg
    ai361.photobucket.com_albums_oo54_doapuno_erie_IMG_0625_1.jpg
    peep the caspa hand on the left!!!^
    WOOH WOOH!
    ai361.photobucket.com_albums_oo54_doapuno_erie_IMG_0620_1.jpg
    ai361.photobucket.com_albums_oo54_doapuno_erie_IMG_0714.jpg
    ai361.photobucket.com_albums_oo54_doapuno_erie_IMG_0715.jpg
    ai361.photobucket.com_albums_oo54_doapuno_erie_IMG_0764.jpg
    ugh,ignore the shitty photo quality/blurieness :/



    no blusher flicks at the moment:/
    havent even seen a blusher hand thats not 3/4th's buffed since like July


    haha gotta love them sticker exchanges....nah no more tac flicks :/
     
    Last edited: Nov 9, 2008
  3. Canser Kills Kids

    Canser Kills Kids Senior Member

    • Messages: 341
    • Likes Received: 0
    lol ur funny
     
  4. FullTimeFugitive

    FullTimeFugitive Senior Member

    • Messages: 371
    • Likes Received: 0
    lol i enjoy waking up smokin a blunt and gettin on here to read some of this garbage everyone talkin bout stupid shit i personally dont mind bein dissed makes me go out more and get up in dif spots but the bottom line is like the kid said if u got the balls to diss someone then why cant u meet up and fight someone wether the dude is gettin better or not still doin toy moves and still in his mind thinks hes some good ass graff writter when hes def one of the worst.... and smooth all those handies down that ally were that hacker is dissed too?? and the kid as far as goin original on handys dude my shit if u havent noticed isnt by far NOT the freshiest shit out there but theres a couple easter eggs that r as simple as it gets in my opinion goin 45MPH down a street ppl in a car cant even read something with to much so i jus go simply in some spots... and trust me day da knows the dif between bz blaze aka smurf and ch chronic aka reclis jus wish dudes would man up and meet and settle this beef once and for all
     
  5. FullTimeFugitive

    FullTimeFugitive Senior Member

    • Messages: 371
    • Likes Received: 0
    jus some old pics in my photobucket
    ai186.photobucket.com_albums_x155_rezn2007_photo_2.jpg
    ai186.photobucket.com_albums_x155_rezn2007_photo1_1.jpg
    ai186.photobucket.com_albums_x155_rezn2007_photo2.jpg
    ai186.photobucket.com_albums_x155_rezn2007_graff041.jpg
    ai186.photobucket.com_albums_x155_rezn2007_fatebeach.jpg
    ai186.photobucket.com_albums_x155_rezn2007_enmact.jpg
    ai186.photobucket.com_albums_x155_rezn2007_graff063.jpg
    ai186.photobucket.com_albums_x155_rezn2007_graff019.jpg
    this truck is somewhere between edinboro and union city now on the side of the road for everyone to see thought it was pretty funny
     
  6. thaEEZYway

    thaEEZYway Senior Member

    • Messages: 88
    • Likes Received: 0
    yeah, i dont care anymore about all the usv ftf beef. its whatever. not my beef, so why get involved. yo though, did you get any flicks of that Grow/Vibe shit down in the basement in girard or just the enac, logo, and kush?
     
  7. thaEEZYway

    thaEEZYway Senior Member

    • Messages: 88
    • Likes Received: 0
    and blaze or chronic if ur readin this shit now call me i got some words to speak
     
  8. smooth_nuts

    smooth_nuts Elite Member

    • Messages: 2,223
    • Likes Received: 6
    pretty much everything down there is dissed :/
     
    Last edited: Nov 9, 2008
  9. FullTimeFugitive

    FullTimeFugitive Senior Member

    • Messages: 371
    • Likes Received: 0
    naw dude i didnt take any flics of that shit for the fame might have some tho.. and damn i kinda figured becuz that blue mop tag on the window of 26 was dissed too oh well i got some shit for them kids..
    ai186.photobucket.com_albums_x155_rezn2007_upload3.jpg
    ai186.photobucket.com_albums_x155_rezn2007_upload4.jpg
    ai186.photobucket.com_albums_x155_rezn2007_upload2.jpg
    ai186.photobucket.com_albums_x155_rezn2007_upload1.jpg
    ai186.photobucket.com_albums_x155_rezn2007_upload_1.jpg
    and coming to the streets near you soon!!
     
    Last edited: Nov 9, 2008
  10. dayda187

    dayda187 Senior Member

    • Messages: 112
    • Likes Received: 0
    those area some killer stickers i hope i see some of those on the street
     
    Last edited: Nov 9, 2008
  11. thatkidyouknew

    thatkidyouknew Elite Member

    • Messages: 1,296
    • Likes Received: 0
    those stickers are nice man
     
  12. FullTimeFugitive

    FullTimeFugitive Senior Member

    • Messages: 371
    • Likes Received: 0
    thanx man i got more jus didnt get a flic of them maybe later
     
  13. thatkidyouknew

    thatkidyouknew Elite Member

    • Messages: 1,296
    • Likes Received: 0
    i got a couple bummper sticker sized ones just came in the mail yesterday im treating them now so they dont fade peel or if people try to rip them off or put ink over it ah yeah i want to see them sticks tho fosho
     
  14. thaEEZYway

    thaEEZYway Senior Member

    • Messages: 88
    • Likes Received: 0
    im about to get ahold of some vinyl from school and play around i'll get flicks of that shit once i make a few things
     
  15. FullTimeFugitive

    FullTimeFugitive Senior Member

    • Messages: 371
    • Likes Received: 0
    yo eez good look on that web page shits pretty dope i jus went on it seen all those pics good shit
     
  16. thaEEZYway

    thaEEZYway Senior Member

    • Messages: 88
    • Likes Received: 0
    thanks man, ah its a pain in the ass cause it takes so much time to scope out flicks and make the pages but i figured i got some time and shit so what the hell haha. if you got any shit thats not there lemme know
     
  17. thaEEZYway

    thaEEZYway Senior Member

    • Messages: 88
    • Likes Received: 0
    actually, if anyone would wanna help me out for the eriegraf web site and formulate a list of all the erie writers that should be up on that shit that arent yet it would be a huge help so I dont have to waste time
     
  18. Canser Kills Kids

    Canser Kills Kids Senior Member

    • Messages: 341
    • Likes Received: 0
  19. thatkidyouknew

    thatkidyouknew Elite Member

    • Messages: 1,296
    • Likes Received: 0
  20. FullTimeFugitive

    FullTimeFugitive Senior Member

    • Messages: 371
    • Likes Received: 0
    bout to have alot more with this white shit on the ground
    ai186.photobucket.com_albums_x155_rezn2007_qqqqq.jpg
    ai186.photobucket.com_albums_x155_rezn2007_qqq.jpg
    ai186.photobucket.com_albums_x155_rezn2007_qqqq.jpg
    ai186.photobucket.com_albums_x155_rezn2007_qq.jpg
    send me a simple outline and wat colors u want and i can make u one
     
    Last edited: Nov 10, 2008