Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Films You've Watched In The Last 24 Hours

Discussion in 'General Discussion' started by .A.K.4.7., Feb 20, 2007.

Share This Page

  1. MARVY

    MARVY Senior Member

    • Messages: 171
    • Likes Received: 0
    just watched an inconveniant truth
     
  2. S P R U E 0 1

    S P R U E 0 1 Senior Member

    • Messages: 138
    • Likes Received: 0
    someone is watching

    B rate movie

    astefanie_powers.tripod.com_sitebuildercontent_sitebuilderpictures_someone_is_watching.jpg
     
  3. Mr Tasty

    Mr Tasty Banned

    • Messages: 1,100
    • Likes Received: 0
  4. coser1

    coser1 Senior Member

    • Messages: 84
    • Likes Received: 0
    the comebacks(stoned).....WORST MOVIE EVER
     
  5. h!de7

    h!de7 Senior Member

    • Messages: 189
    • Likes Received: 0
    hmm
    rocky horror picture show, rosemarys daughter, exorcist, ''it''
     
  6. G-Fat

    G-Fat Elite Member

    • Messages: 1,727
    • Likes Received: 0
    go watch Mr.Brooks
    amazing film.
     
  7. mista10akey

    mista10akey Senior Member

    • Messages: 65
    • Likes Received: 0
    wrestlemania 22 :D cheers
     
  8. pingouin

    pingouin Member

    • Messages: 19
    • Likes Received: 0
    damn.. past 24 hours?
     
  9. intaout

    intaout Senior Member

    • Messages: 419
    • Likes Received: 0
    Just watched Bomb the System...it's good
     
    Last edited: Nov 3, 2007
  10. MARVY

    MARVY Senior Member

    • Messages: 171
    • Likes Received: 0
    ^^that movie sucked!
     
  11. mmmburgers

    mmmburgers Elite Member

    • Messages: 564
    • Likes Received: 0
    I watched dirty handz 2
    for like the 10th time
    twas pretty dope
     
  12. Captain

    Captain Senior Member

    • Messages: 329
    • Likes Received: 0
    the book is much, much better.


    not past 24, but american gangster, temple of doom, the matrix's, apocolypse.
    gonna watch 1408 tomarrow
     
  13. Set17

    Set17 Senior Member

    • Messages: 116
    • Likes Received: 0
    haha p2 that guys nuts
     
  14. VOIDCR

    VOIDCR New Member

    • Messages: 1
    • Likes Received: 0
    last flick

    INFAMY!!!!!!
     
  15. nero122

    nero122 Elite Member

    • Messages: 1,347
    • Likes Received: 0
    OMG NOONES EVER SEEN THAT LIKE 100 TIMES......
     
  16. sago905

    sago905 Senior Member

    • Messages: 142
    • Likes Received: 0
    american history X
     
  17. S P R U E 0 1

    S P R U E 0 1 Senior Member

    • Messages: 138
    • Likes Received: 0
    Battle Royale

    book?!? I didn't know there is a book

    may have to check it out
     
  18. C-SONE

    C-SONE Senior Member

    • Messages: 401
    • Likes Received: 0
    The Corporation, really dope documentary.
     
  19. Cham

    Cham Elite Member

    • Messages: 891
    • Likes Received: 0
    no counrty for old men(fuckin dope)


    and
    pingouin I really fucking hate your sig..... creeps me out HAHAHA
     
  20. sketch3

    sketch3 Banned

    • Messages: 5,794
    • Likes Received: 0
    leprecahun in the hood, ice t an collio make an aperence