Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

First Time You Had Sex

Discussion in 'General Discussion' started by clockworkfuse, Aug 16, 2006.

Share This Page

  1. scr3w

    scr3w Senior Member

    • Messages: 219
    • Likes Received: 0
    Cos your life revolves around the internet, and you have lost all of your self respect. [/b][/quote]
    that made me laugh out loud.
     
  2. C-money fresh!

    C-money fresh! Elite Member

    • Messages: 1,689
    • Likes Received: 0
    i think you should stop saying nigguh when your saying how you " ain't on that pimpin' shit that gangsta rap did to hip-hop."

    btw your a fucking graffiti forum not at the fucking therapist how are you goning to say shit like that...


    FUCK THAT HO
     
  3. .A.K.4.7.

    .A.K.4.7. Elite Member

    • Messages: 3,983
    • Likes Received: 4
    fuck this whole thread.

    gay ass shit.
     
  4. Tagger101

    Tagger101 Senior Member

    • Messages: 301
    • Likes Received: 0
    i dont have sex
    i just lay with a boner
    and girls please there needs
    after there done they cater to me
    fooling around ya no bringin me grapes and shit
    waving big leaves on me
    kinda like a god
     
  5. Excalibur

    Excalibur Senior Member

    • Messages: 118
    • Likes Received: 0
    Yeah, I did chill with that word...but like you said Dumbass, this is a "Graffiti" Forum, not a sex forum. It might be a sex thread, but sex ain't got shit to do with Graffiti.
     
  6. Necro-

    Necro- Senior Member

    • Messages: 219
    • Likes Received: 0
    because you dont want to have sex means that you have more "morals and shit" than people who do?

    dumbass
     
  7. bigbomba'

    bigbomba' Elite Member

    • Messages: 1,847
    • Likes Received: 2
    well, the gf told me the parents would be outta town for the week end....so yea we had sex on every surface in that house....

    other than anything in the master bed room...cuzz that would jsut be creepy.
     
  8. Sumoe

    Sumoe Elite Member

    • Messages: 2,624
    • Likes Received: 0
    because you dont want to have sex means that you have more "morals and shit" than people who do?

    dumbass [/b][/quote]
    :lol:

    Excalibur...your dumb.
     
  9. .A.K.4.7.

    .A.K.4.7. Elite Member

    • Messages: 3,983
    • Likes Received: 4
    that made me laugh out loud. [/b][/quote]
    I got banned for that comment. g-r-e-a-t.
     
  10. Hyphy

    Hyphy Senior Member

    • Messages: 209
    • Likes Received: 0
  11. .A.K.4.7.

    .A.K.4.7. Elite Member

    • Messages: 3,983
    • Likes Received: 4
  12. Klone

    Klone Senior Member

    • Messages: 229
    • Likes Received: 0
    man tell me why this girl was leadin me on thinkin imma get some from her..and then she texts me tellin me that she just got don fkin her bf and asked if she wanted me to drop by so i can get some..and im no home wrecker..then the whole time she was tellin me all this shit and now shes like.."oh i was just messin with your head. blah blah, no I didn't have sex with my b/f"..and i was like...well why the hell u tell me all that for..and she was like..im trying to be a wrtier and wrtiers like to mix things up... <_< fuckin ass..and she had the nerve to tell me she was takin a shit the whole time...TURN OFF :blink:
     
  13. FaultO

    FaultO Elite Member

    • Messages: 1,965
    • Likes Received: 4
    :lol:

    Excalibur...your dumb. [/b][/quote]
    you mean you're dumb, not your..... <_<
     
  14. JackJill

    JackJill Elite Member

    • Messages: 697
    • Likes Received: 0
    Oh Fault0, grammatical error correcting gets me so hot. Makes me wanna jump you right about now. I hate it when people don't know how to spell.
     
  15. FaultO

    FaultO Elite Member

    • Messages: 1,965
    • Likes Received: 4
    yes yes...... grammatical errors bug the hell out of me. i'm actually pretty pissed off at myself. i made a poster for one of my classes, to present my research, and i had one grammatical error, and forgot a word in one of my sentences. FUCK. there's only so much editing i can do.
     
  16. sheistbugzNY

    sheistbugzNY Senior Member

    • Messages: 85
    • Likes Received: 0
    i dont have sex, i just rape dogs.
     
  17. FaultO

    FaultO Elite Member

    • Messages: 1,965
    • Likes Received: 4
    good one.

    although i believe the first part. people with a shit sense of humour like that shouldn't be receiving sexual pleasures, period.
     
  18. *MNR*

    *MNR* Senior Member

    • Messages: 117
    • Likes Received: 0
    this thread is ridiculous..haha..but interesting..

    ..and everyone that posted "Im A Virgin", shouldn't even be in here..
    its about YOUR FIRST TIME!! if ur a virgin, you dont have a first time, yet..lol..

    but its all good..
     
  19. clockwork

    clockwork Senior Member

    • Messages: 427
    • Likes Received: 0
    Virgins are in here trying to gain posts.

    LMAO

    (Mt first time was without a codom, the only time without a condom. Didnt finish but good god it was amazing. To feel a vag with your schlong for the first time. Its got to be the best.) And she was a bombshell.

    When I think about sexy time with lady, I think, fags are so confused. IF their first time was with a woman and they didnt like it, they are a fag of fagdom.

    Pussy is amazing. Flat out.
     
  20. GEE-DOT-ONE

    GEE-DOT-ONE Senior Member

    • Messages: 127
    • Likes Received: 0
    honestly i lost it to a friend of mine

    she was a bigger girl but still cute

    but it was great...
    i was suspended from school for 5 days cus i was scalping tickets to the homecoming dance (convinced them i was giving them out so i wouldnt have to pay money)
    but she was a senior and came on by cus she had coop and got to leave early

    showed me a couple things that day and i gotta thank her for it...

    come to think of it i should call her up and see what shes doin....