Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Freight Whores And Rail Fans

Discussion in 'Picture gallery' started by FOEone, Jul 20, 2004.

Share This Page

  1. Alchohlics_Anonymous

    Alchohlics_Anonymous Elite Member

    • Messages: 3,446
    • Likes Received: 1
    as ugly as Snakes shit is, i bet hes got more ups and has hit more frieghts than 9/10 of the heads on here...
     
  2. your girlfriend.

    your girlfriend. Senior Member

    • Messages: 120
    • Likes Received: 0
    ups dont mean shit when your stuff looks like puke. i could put up unfinished sloppy bombs with no structure on 100 frieghts anytime. do i? no.
     
  3. Havoc411

    Havoc411 Elite Member

    • Messages: 6,266
    • Likes Received: 0
    i guess thats true too. i never said he was beter than snow2skate, just that hes prolly got way more ups than him
     
  4. >SM!7K<

    >SM!7K< Elite Member

    • Messages: 1,875
    • Likes Received: 1
    but he cant even do a straight letter, ups, what hes gone out a hand full of times and
    painted some crappy shit, man that aint ups, that disrespect, to himself, and most importantly to the game
     
  5. Havoc411

    Havoc411 Elite Member

    • Messages: 6,266
    • Likes Received: 0
    whatever, i just thouht everyone had grown out of the trashing snakes fad, guess not
     
  6. juggernaut

    juggernaut Senior Member

    • Messages: 70
    • Likes Received: 0
    snakes-you bombin anymore? like the streets?
    all ive seen recently are freights
     
  7. juggernaut

    juggernaut Senior Member

    • Messages: 70
    • Likes Received: 0
  8. cow bloke

    cow bloke Senior Member

    • Messages: 119
    • Likes Received: 0
    thats not a hollow thats filled in completly hommie
    just gotta use common sense u know
     
  9. Fuck Internet Toys

    Fuck Internet Toys Senior Member

    • Messages: 382
    • Likes Received: 0
    Once again Stok went over the Numbers, I cant express how much of a dumbass he is.
     
  10. leaks

    leaks Senior Member

    • Messages: 444
    • Likes Received: 0
    Why cant you buy some caps instead of using stoks? That shits ugly, aspeciall the force feild. Sketch for another 50 years then start painting. Cause thats how long it will take you to get good :lol: [/b][/quote]
    but honetly even if ur letters are terrible for how long stoks been painting he should at least have a clean line or some can control


    stok caps suck but everyones gotta do it sometime it doesnt make to much of a difference if u have time to fill in a peice like hold it a couple inches away and go back and fourth! damn u been posting since the sumer when i first saw this site and u still suck as much as u did then
     
  11. Alchohlics_Anonymous

    Alchohlics_Anonymous Elite Member

    • Messages: 3,446
    • Likes Received: 1
    haha im not sayin snakes work has become better....im just sayin atleast hes not too much of a pussy to accualy get up.
     
  12. snow2skate

    snow2skate Elite Member

    • Messages: 2,246
    • Likes Received: 0
    For me its just a money issue. Im one daring mother fucker. When I get paint I go big or go home. But this snakes kid lookes like hes rich. Im livin in a damb trailer. with one parent. a sis and a bro. my moms goin back to school so she unemployed. so were on some sorta wllfare type thing. and we got not even enough money to pay bills.. and im to lazy to get a job... so yeah hahaha
     
  13. $NAKE$

    $NAKE$ Elite Member

    • Messages: 802
    • Likes Received: 0
    to the person that said i go out a hand full of times. hahah buddy i'm out atleast 3 times a week. freezing weather dont stop me, i got these sweet gloves that are mad warm and they were cheap, i got them at canadian tire. that Fuck over dose fr8 was a fucked up spot. if you notice in the picture how short i am compared to the train, theirs like a huge down slope there. i couldn't outline or double outline very good,the pink was done with those Shitty male upside down spraying cans i stold from that contruction site(flore pink). i had to jump to outline the K.
    i have No caps. i do have LOts running. toyish or not, you've seen my mark.
     
  14. snow2skate

    snow2skate Elite Member

    • Messages: 2,246
    • Likes Received: 0
    Well its good to hate on him. Maybe if we hate on him enough hell take the time to actually sit down and sketch and try to create a style. Like he could bite some style for all i care. But id rather see something bitten on a train. then something that ugly.
     
  15. Flow

    Flow Elite Member

    • Messages: 3,059
    • Likes Received: 0
    ...easy there.
     
  16. $NAKE$

    $NAKE$ Elite Member

    • Messages: 802
    • Likes Received: 0
  17. Fuck Internet Toys

    Fuck Internet Toys Senior Member

    • Messages: 382
    • Likes Received: 0
    in a nother words stop being a toy. The only people that know you are on boming science forums. I resent even helping you. dumbass

    Graffiti is about flaviour aswell as ups... you dont have ups and your as dirty as a toco bell toco.
     
  18. BroadCaster

    BroadCaster Member

    • Messages: 27
    • Likes Received: 0
    Shut up...you are HORRIBLE at what you do, and you really need to start sketching for the next 2 years before you even think about painting a freight. I bet when that train pulls out of the yard your shit gets burned at least a week later. No matter what excuses you have, it aint gonna fly homie, i could hand my little 11 year old brother a pencil and he could litterly burn your toy ass to ashes. So sit down, and let the big boys do there thing, learn your place.
     
  19. gun runner

    gun runner Senior Member

    • Messages: 422
    • Likes Received: 0
    :lol: No you dont you bitch lyer.[/b][/quote]
    the funny thing about the internet is that anyone can run their mouths and not know who their talking to

    [Broken External Image]:http://img223.imageshack.us/img223/4787/pb2401600ih.jpg
    [Broken External Image]:http://img208.imageshack.us/img208/8164/pb2601753sa.jpg
    [Broken External Image]:http://img208.imageshack.us/img208/5602/pc0402605jd.jpg
    [Broken External Image]:http://img210.imageshack.us/img210/9003/pc0402631vi.jpg
     
  20. snow2skate

    snow2skate Elite Member

    • Messages: 2,246
    • Likes Received: 0
    SNAKES!: Even if you have lots of freights running. When someone sees a freight. They completely ignore the wack shit on the fright and just check out the good shit. Your freight hits are practically invisible to people, Cause they dont really care to see shit that ugly. Trust me, and everyone on this site. PRACTICE ON PAPER! And get a good style and shit.