Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Handstyle TouRnament

Discussion in 'Old battles' started by Bazer, Aug 13, 2007.

Share This Page

  1. HoodRichSucka

    HoodRichSucka Elite Member

    • Messages: 657
    • Likes Received: 0
    wats the point of having a deadline if ur ganna let ppl turn in entrys a week after the deadline? no beef, just dont get it.
    -d
     
  2. Msfyt

    Msfyt Elite Member

    • Messages: 5,202
    • Likes Received: 18
    cause it creates a 3 way and more problems if he doesnt wait
    so if he waits hopefully there wont be a threeway
     
  3. mas$

    mas$ Elite Member

    • Messages: 770
    • Likes Received: 0
    yea how wud a 3way work? like 2 get thru or only one?
     
  4. Msfyt

    Msfyt Elite Member

    • Messages: 5,202
    • Likes Received: 18
    well thats why were waitinmg on sezer
    hoping to avoid a threeway cause its not easy to do and make it fair

    and winning by default isnt all that fair either or fun
     
  5. HoodRichSucka

    HoodRichSucka Elite Member

    • Messages: 657
    • Likes Received: 0
    i say fuck whoever hasnt turned one in by now.... but thats kinda mean i guess.haha i dunno

    -d
     
  6. sickone

    sickone Senior Member

    • Messages: 353
    • Likes Received: 0
    lol i agree wif hoodrich besides i want to see this get polled.
     
  7. Enygm

    Enygm Senior Member

    • Messages: 152
    • Likes Received: 0
    A dead line is a dead line, other wise it's just a suggestion. Its only going to get worst for the next battles if you act like they are.
     
  8. HoodRichSucka

    HoodRichSucka Elite Member

    • Messages: 657
    • Likes Received: 0
    wait, wat is this a tournament for? is this for pieces or throws? i cant remember, it seems like months ago we organized it. kind of wierd...(if ur not picking up the sarcasm then ur super smart..)
     
  9. Msfyt

    Msfyt Elite Member

    • Messages: 5,202
    • Likes Received: 18
    lol i agree but its not my battle
    im just explaining what factors are in bazer decision
     
  10. sickone

    sickone Senior Member

    • Messages: 353
    • Likes Received: 0
    hoodrich this is for the handy battle between you and me , remember ? lol ..
     
  11. whahappen?

    whahappen? Elite Member

    • Messages: 1,970
    • Likes Received: 0
    baze atleast poll mine and engyms i sent it to you like last weekend
     
  12. Msfyt

    Msfyt Elite Member

    • Messages: 5,202
    • Likes Received: 18
    he doesnt have internet right now too
    give the guy a break
    he said he would poll them today
     
  13. Bazer

    Bazer Moderator

    • Messages: 5,141
    • Likes Received: 4
    anti. i need you to pm me somethin. either the three way or the other one. and if youre not going to be in the 3 way then pm me a.s.a.p. please so i can just go ahead and put it up.
     
  14. Bazer

    Bazer Moderator

    • Messages: 5,141
    • Likes Received: 4
    mmmmk so.....

    enygm vs. whappen
    tonetink vs. mass
    hoodrichsucka vs. sickone

    so do you guys wanna have a three way for this next battle or something o_O............................ the top two go face to face in another round?....... =\ sorry it took kinda long..
     
  15. HoodRichSucka

    HoodRichSucka Elite Member

    • Messages: 657
    • Likes Received: 0
    wtf is goin on with this shit? not to sound like an ass. lol, i like forgot ther was even a tournament stil
    -d
     
  16. [Neighborhood Watch] SKOR

    [Neighborhood Watch] SKOR Senior Member

    • Messages: 69
    • Likes Received: 0

    skyline... fuckyeah... u in the 513 area whahappen?
     
  17. [Neighborhood Watch] SKOR

    [Neighborhood Watch] SKOR Senior Member

    • Messages: 69
    • Likes Received: 0
    i wish there were still handstyle comps so i could get in on that, mines improved a shitload