Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

How to get Free Stickers

Discussion in 'Toys forum' started by Runk, Nov 8, 2005.

Share This Page

  1. geon_ARG

    geon_ARG Member

    • Messages: 35
    • Likes Received: 0
    can someone send me a package of usps stickers?¿

    they are free :D , but they are only for United States :( lol

    PM me for my mail if someone wanna know a little more^^^^

    is the Toys forums so don't say shup up faggot :)
     
  2. obseen

    obseen Elite Member

    • Messages: 2,465
    • Likes Received: 0
    shut up faggot, only jokin
    but why is someone gonna bother sendin you stickers for nothing?

    if someone is gonna do that then i want some stickers too, i live in the u.k so they dont send em here either
     
  3. AoAssis

    AoAssis Elite Member

    • Messages: 3,546
    • Likes Received: 0
    Ya sure the stickers are free but sending them to you aint idiot.
     
  4. ShIfTeD

    ShIfTeD Elite Member

    • Messages: 2,929
    • Likes Received: 1
    if you live in the us, its a bitch sending somthing to another country
    you have to fill out forms
    tell them whats inside
    sign shit
    put like 7 stickers on the package
    then they check it to make sure whats inside is actually what you say it is


    i got caught...i guess its very illegal to send blank/filled usps stickers to anyone
    and its a felony to even draw on a sticker
    stupid ass shit...thats why i dont send stickers to anyone out of the us
     
  5. geon_ARG

    geon_ARG Member

    • Messages: 35
    • Likes Received: 0
    I don't have idea to send something was so hard ^^ :S

    never mind :rolleyes:


    I go to continue buying fucking stickerz :lol: (no funny)

    thankz
     
  6. some guy from NCI...

    some guy from NCI... Elite Member

    • Messages: 1,978
    • Likes Received: 0
    Yeh well it is when you consider that they'll have to pay for shipping to send some stickers to your cheap toy ass.
     
  7. ShIfTeD

    ShIfTeD Elite Member

    • Messages: 2,929
    • Likes Received: 1
  8. AoAssis

    AoAssis Elite Member

    • Messages: 3,546
    • Likes Received: 0
    It is illegal to send blank shipping labels to forgeign (sp?) countries.
    The mail police do not need a warrent to raide your house.
    Countierfitting mail labels may be/is illegal. ( like making a slap that loooks like a usps sticker.)

    Just dropping some knowledge for those who didnt know and tryin to actualy contribute to this thread.
     
  9. obseen

    obseen Elite Member

    • Messages: 2,465
    • Likes Received: 0
    i wouladnt have thought that it was illegal jus to send blank stikers
     
  10. some guy from NCI...

    some guy from NCI... Elite Member

    • Messages: 1,978
    • Likes Received: 0
    nah he's chattin about the ones with the usps logo on them.
     
  11. geon_ARG

    geon_ARG Member

    • Messages: 35
    • Likes Received: 0
    "cheap toy ass" wow you are very smart :lol:

    we don't talk about money, the idea was pay wen i receive the package, I don't remember how its called, someone send a package and pays the send, the receiver one lol

    but "never mind"! forget it, no the big problem, so the "cheap toy ass" was unnecessary.
     
  12. AoAssis

    AoAssis Elite Member

    • Messages: 3,546
    • Likes Received: 0
    Oh God stop being so sensative you little bitch.
     
  13. BoRe-719-

    BoRe-719- Elite Member

    • Messages: 1,797
    • Likes Received: 0
    word, cost me 18 bucks...they never checked what was inside but they were pissed when they found out i was sending mailing labels


    geon....are your foreign....my froreign i mean, do you not speak english

    just curious cuz i coudnt understand half of what you typed
     
  14. shifty!

    shifty! Senior Member

    • Messages: 397
    • Likes Received: 0
  15. ShIfTeD

    ShIfTeD Elite Member

    • Messages: 2,929
    • Likes Received: 1
    It is illegal to send blank shipping labels to forgeign (sp?) countries.
    The mail police do not need a warrent to raide your house.
    Countierfitting mail labels may be/is illegal. ( like making a slap that loooks like a usps sticker.)

    Just dropping some knowledge for those who didnt know and tryin to actualy contribute to this thread. [/b][/quote]
    yea sorry,i meant usps stickers

    sorry for the confusion
     
  16. BoRe-719-

    BoRe-719- Elite Member

    • Messages: 1,797
    • Likes Received: 0
    ahhaha this is quite gay....i traded with some kid on this site...i forget his name but used to post alot in the toys forum, said he sent out the sticks like 2 weeks ago....nothing.


    any of you fuckers do that to me ill kill you
     
  17. ShIfTeD

    ShIfTeD Elite Member

    • Messages: 2,929
    • Likes Received: 1
    ill bust a cap if someone does that to me!

    yo bore didja get my message?
     
  18. BoRe-719-

    BoRe-719- Elite Member

    • Messages: 1,797
    • Likes Received: 0
    um no homie sorry, not yet.....it was shizah

    just thought id put that out there
     
  19. ShIfTeD

    ShIfTeD Elite Member

    • Messages: 2,929
    • Likes Received: 1
    dang shizah! i was gonna trade with that fool too!

    chek your space man, cuz i sent you a message
     
  20. AceONE

    AceONE Senior Member

    • Messages: 197
    • Likes Received: 0
    shifted when are we gunna do that trade?