Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

HxC Kids That 'Write'

Discussion in 'General Discussion' started by []ASeR-ONe[]paint slinger, Dec 13, 2005.

Share This Page

Tags:
  1. thatkidyouknew

    thatkidyouknew Elite Member

    • Messages: 1,296
    • Likes Received: 0
    yeah paint shows skate you know how it is
    up here in hell hole erie,pa
     
  2. vowels

    vowels Senior Member

    • Messages: 252
    • Likes Received: 0
    liferuiner and emmure suck lol, good friends of mine tho.. the shadow sucks too.. yo, guelph sucks haha

    but on a brighter note. i see hardcore as a the topic of many genres. it starts off the sub topics, which include metalcore, fashioncore, metal, grindcore, and whateva.. haha I guess all the 'cores'. the way people dress doesn't do anything it isn't because people want to be different because no one really can be different because there's always someone trying to be the different and eventually you'll run into someone in the world of billions and see another 'different' kid lookin' the same. don't beef kids for the way they dress, let them be because you look different then them, so would you like to be beefed for it.. prob not.. so whatever

    i don't like or wear the girls pants, my hair is short, and i don't have a band tee to my name, but i have friends that do.. i got gangster friends, actaul thug friends, older friends, punk friends, fashion friends, gino friends, black friends, asian friends.. fuck rasicm and fuck judging people for shit they wear.. it's not even worth making fun of a kid or hittin' a kid for shit like that.

    wait until they become body builders or get there fuckin' coach or dad after your asss hahaha
     
  3. StAtiK1

    StAtiK1 Senior Member

    • Messages: 423
    • Likes Received: 0
    i dont see anything wrong with them.. whatevs your opinion i guess. ya the shadow really does suck though and so does guelph, sketchy town lmao
     
  4. Oink.

    Oink. Elite Member

    • Messages: 905
    • Likes Received: 0

    www.myspace.com/wakingthecadaver
    www.myspace.com/bmth
    www.myspace.com/twistedsystem
    www.myspace.com/massgrave
    www.myspace.com/DFA
    www.myspace.com/fuckthefacts
    www.myspace.com/3inchesofblood
    www.myspace.com/daath
    www.myspace.com/dyingfetus
    www.myspace.com/glasscasket
    www.myspace.com/goatwhore
    www.myspace.com/nikolatesla
    www.myspace.com/killwhitneydead
    www.myspace.com/thelocust
    www.myspace.com/devildriver


    annd im to lazy to write anymore. ^not hardcore but nikola tesla is RIP.
     
  5. cezns

    cezns Member

    • Messages: 46
    • Likes Received: 0
    all those bands for the most part are horrible aside from btbam, the faceless and a few others.
    But yeah I dig hardcore.
     
  6. the terror of E

    the terror of E Senior Member

    • Messages: 464
    • Likes Received: 0
  7. BOOGER KING

    BOOGER KING Senior Member

    • Messages: 75
    • Likes Received: 0
    Fuck yeah lads.
    I'm frrom australia.

    i killed the prom queen
    parkway drive
    anyone?


    walls of jericho just came out.


    hardcore is the best.
    eshays hit me up.
     
  8. cezns

    cezns Member

    • Messages: 46
    • Likes Received: 0
    i like emmure, dislike liferuiner but i'm friends with a couple of members
    shadow is a horrible venue, i hate guelph.
     
  9. vegimite on toast

    vegimite on toast Elite Member

    • Messages: 4,631
    • Likes Received: 14
    fuck byron bay and adelaide
    essshays brahhh
    lets unch some ownkays adlay
     
    Last edited: Sep 12, 2007
  10. Oink.

    Oink. Elite Member

    • Messages: 905
    • Likes Received: 0
    man wasnt feelin madball when i seen them, Was funny as fuck tho as soon as they walked on stage it just went quiet all teh sudden all you heard was 'HOLY FUCK HES FAT!!!' like everyone just busts out laughin. They got so pissed hahaha.
     
  11. thatkidyouknew

    thatkidyouknew Elite Member

    • Messages: 1,296
    • Likes Received: 0
    damn i havent herd any good bands you guys list that grind and death metal.
    what about cdc? xrepresentx, hand in hand, some good old comeback kid?
     
  12. moze.2

    moze.2 Elite Member

    • Messages: 531
    • Likes Received: 2
    bishop,
    the red baron,
    crime scene -----myspace.com/thecrimesceneAHC
    good bands^
     
  13. elcs

    elcs Elite Member

    • Messages: 1,142
    • Likes Received: 0
    cdslfja;slkf. jesus christ what the fuck happened to this thread...



    crossed out, deep wound, seige, rorschach. those are hardcore bands. CDC? Seriously?
     
  14. the terror of E

    the terror of E Senior Member

    • Messages: 464
    • Likes Received: 0
    i guess hating on CDC is the cool new thing to do in hardcore now



    have any of you actually ever met the dudes in that band?
     
  15. dajam410

    dajam410 Senior Member

    • Messages: 392
    • Likes Received: 0
    What does that have to do with their music?
     
  16. thatkidyouknew

    thatkidyouknew Elite Member

    • Messages: 1,296
    • Likes Received: 0
    yeah i met a few of them at a show i guess one of them writes
    yeah and to the kids hating on them its better then your computer generated music with their drum machine software breakdowns oh come on now
     
  17. Ravek

    Ravek Elite Member

    • Messages: 2,495
    • Likes Received: 0
    im looking for

    braindead

    and

    today and everything after (taea)



    some one hook me up with there cds
    i have the

    shark attack 7 inch
    ceremony scard people 7 inch
    kids like us outta control
    bracewar 7 inch

    on my computer
     
  18. the terror of E

    the terror of E Senior Member

    • Messages: 464
    • Likes Received: 0
  19. sex without condoms

    sex without condoms Elite Member

    • Messages: 1,467
    • Likes Received: 0
    we came with broken teeth is tight as hell
     
  20. StAtiK1

    StAtiK1 Senior Member

    • Messages: 423
    • Likes Received: 0