Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Is Graffiti Art?

Discussion in 'General Discussion' started by GeSuS_KRiST, Jan 25, 2005.

Share This Page

?

Is Graffiti Art?

  1. Yes

    82.3%
  2. No

    17.7%
  1. piscameur

    piscameur Elite Member

    • Messages: 634
    • Likes Received: 0
  2. inkbits

    inkbits Senior Member

    • Messages: 359
    • Likes Received: 61
    It'd be considered art by a lot more people if you lazy writer pricks took someone out bombing with ya to serve champagne and those bitesize cheesy bacon things on the little toothpicks. The art is cheap but the hospitality is shite.



    voted conceptual calligraphy.
     
  3. snap_pxc

    snap_pxc Senior Member

    • Messages: 179
    • Likes Received: 0
    In my opinion it all depends on why u r doing it. You decide if it is art, if u do it jst cuz u like scribblin on the fuckin wall then ur a vandal. But someone who goes out and puts the hours in for pieces may feel differently. I for one think that pieces r forms of art. I don't do graff jst to fuck my city up, thats half the high but the other half is seein ur shit up when u pass by it on the bus lookin fresh.

    so for the writers who's shit looks fresh yeah i'd say graffiti is an art. some people jst arent quite at the artistic stage yet.
     
  4. Mia305

    Mia305 Member

    • Messages: 10
    • Likes Received: 0
    ^^I agree 100%.
     
  5. stewa_sk8

    stewa_sk8 Senior Member

    • Messages: 222
    • Likes Received: 0
    in my country ... graffiti is vandal all the way !!! :-( ...
    realy ... :-(
     
  6. G - Wahl

    G - Wahl Elite Member

    • Messages: 675
    • Likes Received: 0
    Peices, Murals, anything like that = Art
    Bombing, tagging, hollows..etc = Vandal
     
  7. sketch13

    sketch13 Senior Member

    • Messages: 216
    • Likes Received: 0
    (says in russian accent) in russia we have no wal to paint on lmao :lol:

    naw but for real where you from??
     
  8. Bazer

    Bazer Moderator

    • Messages: 5,141
    • Likes Received: 4
    ^hahahaha :lol:
     
  9. *grim*

    *grim* New Member

    • Messages: 4
    • Likes Received: 0
    :ph34r: shyt its art my dude cuz u got to work on it and make it beautifull u kno and u have to practice just like other art so yup
     
  10. popshots

    popshots Senior Member

    • Messages: 216
    • Likes Received: 0
    yo r u the same grim that use to always b on the toy throwie exchange
     
  11. Tagger101

    Tagger101 Senior Member

    • Messages: 301
    • Likes Received: 0
    that was a retarded poll

    graffiti is art
    but tags and shit
    notta
    there justa get up
     
  12. daSkaM

    daSkaM Member

    • Messages: 30
    • Likes Received: 0
    it is an art for the one that appreciates it
     
  13. anie 1

    anie 1 Senior Member

    • Messages: 184
    • Likes Received: 0
    naw it aint art its our way of saying were not going to bomb a country or were not going to conform to your boring life were going to get up wether you lik it or not
     
  14. dim

    dim Elite Member

    • Messages: 933
    • Likes Received: 0
    there is some graffiti that is art peicing is art characters is art basically if you are skilled at doing wat you do its art it isnt art when people go around just for the fun of it writing w.e. the fuck come into there mind
     
  15. C-money fresh!

    C-money fresh! Elite Member

    • Messages: 1,689
    • Likes Received: 0
    do you not care what your taggs look like you perfect them so your handies look hot as hell...art!

    beauty is in the eye of the beholder. Pieces are just more pleasing to the eye
     
  16. 0000

    0000 Senior Member

    • Messages: 96
    • Likes Received: 0
    tru dat
     
  17. Hask420

    Hask420 Senior Member

    • Messages: 330
    • Likes Received: 0
    do you not care what your taggs look like you perfect them so your handies look hot as hell...art!

    beauty is in the eye of the beholder. Pieces are just more pleasing to the eye [/b][/quote]
    wordd i agree wid money
     
  18. Tagger101

    Tagger101 Senior Member

    • Messages: 301
    • Likes Received: 0
    yea but its not really art
    its writing graffiti yea
    but bombs and throwies and murals and peices
    there more art
    yea i like to make my tags look pretty
    but i dont consider them art
    but whatever. to each his own...
     
  19. ekin

    ekin Senior Member

    • Messages: 78
    • Likes Received: 0
    graff is art but only murals pieces and sick throws but like etchs and tags and shit thats not art thats just what u do to get ur name up or destroy prop[erty but one of the best part odf this art is the adrenalinee rush u get
     
  20. Tagger101

    Tagger101 Senior Member

    • Messages: 301
    • Likes Received: 0
    ^^^^ EXACLTY!!!
    you fuckers atleats ekins get it
    ;)