Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Kittens With Mittens

Discussion in 'General Discussion' started by Car2nist, Jun 16, 2005.

Share This Page

  1. Car2nist

    Car2nist Banned

    • Messages: 4,377
    • Likes Received: 0
  2. joust

    joust Elite Member

    • Messages: 1,165
    • Likes Received: 0
    wicked cute.
     
  3. Car2nist

    Car2nist Banned

    • Messages: 4,377
    • Likes Received: 0
  4. Car2nist

    Car2nist Banned

    • Messages: 4,377
    • Likes Received: 0
  5. sika_2002

    sika_2002 Elite Member

    • Messages: 5,957
    • Likes Received: 0
    those are fucking cute, post more, ill post some of my cats wen they were kittens
     
  6. FuLa

    FuLa Elite Member

    • Messages: 1,762
    • Likes Received: 3
    first there was "e-mail", then there was "e-beef" and now there's "e-coming out of the closet"?? you are a fag car2nist
     
  7. DOUK or DIE

    DOUK or DIE Elite Member

    • Messages: 631
    • Likes Received: 0
  8. Car2nist

    Car2nist Banned

    • Messages: 4,377
    • Likes Received: 0
    that made no sense, and if you got no love for kittens, SHUT THE FUCK UP
     
  9. repo302

    repo302 Senior Member

    • Messages: 147
    • Likes Received: 0
    yall some soft basterds ;)
     
  10. Car2nist

    Car2nist Banned

    • Messages: 4,377
    • Likes Received: 0
    man, theres one thing that i love, and thats kittens, they're just my soft side :(
     
  11. FuLa

    FuLa Elite Member

    • Messages: 1,762
    • Likes Received: 3
    i mean kittens are cool....but you saying "they are soooo cute" that's pretty gay you sound like a chick'...."ooooh, they're sooo cute, like, oh my god" shit....you're fired...
     
  12. bigbomba'

    bigbomba' Elite Member

    • Messages: 1,847
    • Likes Received: 2
    awww.williammaloney.com_Cats_images_Bwana_20as_20a_20kitten.jpg


    and your avatar says POW
     
  13. Car2nist

    Car2nist Banned

    • Messages: 4,377
    • Likes Received: 0
    theres nothing gay with calling kittens cute bro, maybe your not comfortable with your sexuality yet, meaning you could possibly be a fag..

    but me, i know im straight, i know i pull my weight in women, and god dammit, I LOVE KITTENS, END OF FUCKIN STORY <3 kittens.
     
  14. Highfiver

    Highfiver Senior Member

    • Messages: 90
    • Likes Received: 0
    :ph34r: Damn pussys.
     
  15. Car2nist

    Car2nist Banned

    • Messages: 4,377
    • Likes Received: 0
    high five for kittens.
     
  16. bigbomba'

    bigbomba' Elite Member

    • Messages: 1,847
    • Likes Received: 2
  17. Car2nist

    Car2nist Banned

    • Messages: 4,377
    • Likes Received: 0
    God knows kittens are the cutest, he'd never kill one
     
  18. FuLa

    FuLa Elite Member

    • Messages: 1,762
    • Likes Received: 3
    sick kitten pic
    theres my contribution to the cute kittens page!!

    ***EDIT...hmmm it is kinda sick...hahha oh well!!
     
  19. Car2nist

    Car2nist Banned

    • Messages: 4,377
    • Likes Received: 0
    fula, foreal, you've got to be the biggest dipshit this forum ever had to encounter, you suck, your handstyle sucks, your pieces suck, your sense of humor sucks, your fat, your girlfriends fat, your comebacks suck, so dont bother with any of those


    but whats cuter than a kitten scratching and falling over? NOTHING
     
  20. SoldAsFreedom

    SoldAsFreedom Senior Member

    • Messages: 303
    • Likes Received: 0
    Damn me and my allergies..