Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Krylon Ultra Flat Black

Discussion in 'General Discussion' started by zoro, Nov 3, 2005.

Share This Page

  1. burned_out_Burner

    burned_out_Burner Senior Member

    • Messages: 122
    • Likes Received: 0
    i fuckin love ultra flat black and the smell to it..i live for things like this.. if anyone thinks this is wrong...eat a bowl of dick!..
     
  2. krylontagger

    krylontagger Member

    • Messages: 31
    • Likes Received: 0
    it does have a uniuqe smell but i dont huff or anything
     
  3. >SM!7K<

    >SM!7K< Elite Member

    • Messages: 1,875
    • Likes Received: 2
    yeah paint does smell good, i like to smell my stickers after ive sprayed em and there dry, but if your poor llike me and a few others, just get one of these and keep your mouth shu, itll help out alot
    [Broken External Image]:http://www.istockphoto.com/file_thumbview_approve/498184/2/Something_Stinks.jpg

    i think after you guys smell a pussy,youll grow up and stop huffing paint

    PeacE
    ..D :ph34r: C..
     
  4. def.one

    def.one Senior Member

    • Messages: 246
    • Likes Received: 0
    i think that all depends on the pussy they smell......
     
  5. Havoc411

    Havoc411 Elite Member

    • Messages: 6,266
    • Likes Received: 1
    nasty fishmarket cunt is the shit
     
  6. SMiZ315

    SMiZ315 Senior Member

    • Messages: 93
    • Likes Received: 0
    huffing gas thread...what???....paint fumes make me horny man....really really horny
     
  7. Tode

    Tode Elite Member

    • Messages: 1,227
    • Likes Received: 6
    i love the smell if it ...so much i slap a needle tip on it and start squiRtIN Th Attt ISh Up Mi NAZiL PAsAgEZ PEople THink IM CRazY
     
  8. Karlaps

    Karlaps Member

    • Messages: 47
    • Likes Received: 0
    im addicted to crack
     
  9. atlok7

    atlok7 Elite Member

    • Messages: 1,660
    • Likes Received: 0
    hell yeah son
     
  10. loser.

    loser. Guest

    I bought a resparatory mask , but i can still smell the paint kinda strong... is this normal"?
     
  11. Backalley Abortion Doctor

    Backalley Abortion Doctor Elite Member

    • Messages: 1,790
    • Likes Received: 0
  12. Zazuy Whore.

    Zazuy Whore. Member

    • Messages: 25
    • Likes Received: 0
    Shitty Resp mask?
    or just there are chances it could be set up wrong?
    Where did you buy it too and What was the cost?

    I Once bought a War gas mask from army/navy.
    And did nothing For me. ahhaha
    I Drove around with it on, Scaring Wigger kids.
    I'd say it was worth my $10,
     
  13. meks

    meks Senior Member

    • Messages: 409
    • Likes Received: 0
    in all seriousness, thesmell of Krylon Ultra Flat Black definatly needs its own thread
     
  14. Kayone707

    Kayone707 Moderator

    • Messages: 10,014
    • Likes Received: 37
    it smells like banana bread to me.....

    what ever though. as if krylon wasn't bad enough, it really went to shit since they switched to the "ZOMG BRAND N3W 360 deg RoTatInG NoZzle Action!!!!"
     
  15. Fube

    Fube Elite Member

    • Messages: 1,951
    • Likes Received: 3
    get a can, grab a paper bag, spray a bit in there and breath in and out all u want. we dont need u around if u have the need to huff paint or experiment with huffing paint.

    its called "culling the heard".

    let the weak ones die.
     
  16. HëRbN

    HëRbN Elite Member

    • Messages: 1,689
    • Likes Received: 17
    no if any of you guys have ever used the brand Kilz it smells waaaayyyy better. makes me want to spread it on a sandwich and chow down haha. it being discontinued tho so hurry up and go smell it.
     
  17. RUDE_Bwoy

    RUDE_Bwoy Elite Member

    • Messages: 1,079
    • Likes Received: 0
    damn kilz is being discontinued already!shit
     
  18. HëRbN

    HëRbN Elite Member

    • Messages: 1,689
    • Likes Received: 17
    i do beleive so, i could be wrong tho but all the stores round me that used to sell it put that shit on clearence for like a buck fifty a can. i bought a bunch of it haha but there no longer carrying it that shit covered like a mofo too
     
  19. YUMI27

    YUMI27 Senior Member

    • Messages: 102
    • Likes Received: 0
    UFB smells like pickles,







    sexy pickles
     
  20. Flash_One

    Flash_One Elite Member

    • Messages: 891
    • Likes Received: 8
    this thread should be deleted or closed.....