Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Lookie-Lookie at the Blackbookies: flicks>talk

Discussion in 'Picture gallery' started by geezpot, May 2, 2004.

Share This Page

  1. bugs-one

    bugs-one Elite Member

    • Messages: 1,752
    • Likes Received: 461
    ^^^ Thats more of a throw up style. Needs more practice. Your hand, S and C ok, its basic and change your E. Also next time post in the Toy Thread.
     
  2. GurtBFrobe

    GurtBFrobe Member

    • Messages: 33
    • Likes Received: 1
  3. Ghettopicasso

    Ghettopicasso Senior Member

    • Messages: 64
    • Likes Received: 0
  4. Agus Wibowo

    Agus Wibowo Senior Member

    • Messages: 454
    • Likes Received: 42
    Gurt: try brighter colour for the fill..
    Here's mine, SAL
    Sal 15 small.jpg
     
  5. GurtBFrobe

    GurtBFrobe Member

    • Messages: 33
    • Likes Received: 1
    Thanks Ghetto and Agus, yeah I really need some new markers and diff colors. ^^ Good stuff.
     
  6. Agus Wibowo

    Agus Wibowo Senior Member

    • Messages: 454
    • Likes Received: 42
    @gurt: wanna do any exchange?
     
  7. Bazer

    Bazer Moderator

    • Messages: 5,141
    • Likes Received: 4
    i like how you all put jizz splats and drips in the background of your pieces. its very sexual.
     
  8. GurtBFrobe

    GurtBFrobe Member

    • Messages: 33
    • Likes Received: 1
    I'm down Agus. Haha Bazer I'll do one of dicks, tits and vaginas if you like.
     
  9. bait

    bait Senior Member

    • Messages: 167
    • Likes Received: 1
  10. bugs-one

    bugs-one Elite Member

    • Messages: 1,752
    • Likes Received: 461
    Come on bro, nothing but perverts do Graff. We're one big family.

    @bait: That's sick, bro.
     
  11. Agus Wibowo

    Agus Wibowo Senior Member

    • Messages: 454
    • Likes Received: 42
    That's dope Bait.
    I write SAL Gurt. U write RYBS, Don't U?
     
  12. Zase

    Zase Senior Member

    • Messages: 417
    • Likes Received: 0
    Thats sick bait

    One for talking ai58.tinypic.com_xnbudv.jpg

    Waiting for my new markers to do some wildstyles
     
  13. GurtBFrobe

    GurtBFrobe Member

    • Messages: 33
    • Likes Received: 1
    @Agus ok cool, yeah buddy.
     
  14. EBA

    EBA Elite Member

    • Messages: 949
    • Likes Received: 1,219
    If your jizz is all those colors, you might need to see a doctor.
     
  15. yeeerrrp

    yeeerrrp Senior Member

    • Messages: 231
    • Likes Received: 11
    afarm1.staticflickr.com_525_20250676895_6059ba1f47_b.jpg



    fuckin double image shit god damnit
     

    Attached Files:

  16. GurtBFrobe

    GurtBFrobe Member

    • Messages: 33
    • Likes Received: 1
    Yerp that's dope, did you stencil the weed leaves?
     
  17. GurtBFrobe

    GurtBFrobe Member

    • Messages: 33
    • Likes Received: 1
    20150803_033523.jpg Here you go Agus, I had trouble doing an L.
     
  18. yeeerrrp

    yeeerrrp Senior Member

    • Messages: 231
    • Likes Received: 11
    Nah, some of them were already part of the board, and I just drew the other ones in. Drew too many fingers on that one leaf lol
     
  19. Agus Wibowo

    Agus Wibowo Senior Member

    • Messages: 454
    • Likes Received: 42
    That's cool Gurt, U choose fresh colours. the L is fine.
    yours will coming soon..
    Perts: dope as usual
     
  20. GurtBFrobe

    GurtBFrobe Member

    • Messages: 33
    • Likes Received: 1
    That's good stuff Yerp you cant tell, haha it happens. Thanks Agus glad ya dig, cool cool!