Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Monthly team Battle

Discussion in 'Old battles' started by Bazer, Jul 22, 2007.

Share This Page

?

why?

  1. Amk, Trashhh

    21 vote(s)
    12.7%
  2. Fezat, Sort, Diwat

    145 vote(s)
    87.3%
  1. Bazer

    Bazer Moderator

    • Messages: 5,141
    • Likes Received: 4
  2. amk

    amk Elite Member

    • Messages: 578
    • Likes Received: 0
    WHY ....why...we got fucking smashed...i might just go cry right now..
     
  3. Derogatory9o5

    Derogatory9o5 Senior Member

    • Messages: 468
    • Likes Received: 0
  4. amk

    amk Elite Member

    • Messages: 578
    • Likes Received: 0
    whao...we winning...not for long tho..:(..thanks man ^
     
  5. Derogatory9o5

    Derogatory9o5 Senior Member

    • Messages: 468
    • Likes Received: 0
  6. klauss

    klauss Senior Member

    • Messages: 256
    • Likes Received: 0
    fezat n others! thats for sure!!
     
  7. sketch3

    sketch3 Banned

    • Messages: 5,794
    • Likes Received: 0
    wow sumone got raped, i mean props to trash an amk but team feazt was just..wow.
    they never stood a chance like 50 cent in a battle with krs
     
  8. INDEPENDENT

    INDEPENDENT Member

    • Messages: 39
    • Likes Received: 0
  9. RFI. SPit

    RFI. SPit Moderator

    • Messages: 2,458
    • Likes Received: 10
    Hooooly hell. That Fezat, Sort and Diwat collab is fucking insane.
     
  10. trashhh

    trashhh Elite Member

    • Messages: 646
    • Likes Received: 0
    bahah.. i wonder who won.. we did ours agess ago and didnt exactly put in as much effort! haha
     
  11. KrookONE

    KrookONE Senior Member

    • Messages: 321
    • Likes Received: 0
    im printing that on a stuicker and putting it in the bbook
     
  12. nonamebrandeggs

    nonamebrandeggs Senior Member

    • Messages: 243
    • Likes Received: 0
    The second one is amazing, a lot of work was obviously put into that by hella skilled people. BUT im voting for the first one cause im a dick and im "feelin" it more.
     
  13. amk

    amk Elite Member

    • Messages: 578
    • Likes Received: 0
    i really carnt get over Fezats and Sorts skill...its amazing..

    oh well Trash..we tried eh...* wipes away tear and takes a grunt *
     
  14. The_Sheep

    The_Sheep Senior Member

    • Messages: 58
    • Likes Received: 0
    haha i almost died laughing when i opened this thread, go fezat.
     
  15. revolt92

    revolt92 Banned

    • Messages: 1,273
    • Likes Received: 0
    I mean trash's and amks was pretty good but that second one was...wow
     
  16. rushoner

    rushoner Senior Member

    • Messages: 86
    • Likes Received: 0
    trashh-amk. i love you guys work but DAMN....fezat sort and diwat. thats awesome.--amk . trash you guys still gettin my vote =D.
     
  17. revolt92

    revolt92 Banned

    • Messages: 1,273
    • Likes Received: 0
    WTF?!?!? your voting for the people who's you thought wern't as good?

    thats kinda stupid. no?
     
  18. MoRpH

    MoRpH Senior Member

    • Messages: 289
    • Likes Received: 0
    Amk, Trash: pssshhhhh

    Fezat, sort and Diwat: booooommmmmmmm
     
  19. HARE2

    HARE2 Elite Member

    • Messages: 789
    • Likes Received: 0
    voted trash ..cause i wanna see them break 10 votes
     
  20. variousnames

    variousnames Member

    • Messages: 43
    • Likes Received: 0
    there gonna lose which is fair if u look at the quality on the otehrs piece , but tbh got to give them props i guess for trying.