Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

New York City

Discussion in 'Picture gallery' started by dcite, Nov 8, 2004.

Share This Page

  1. City_Flicker

    City_Flicker Senior Member

    • Messages: 103
    • Likes Received: 0
    nope, that must have been someone else
     
  2. whosthisguy

    whosthisguy Senior Member

    • Messages: 377
    • Likes Received: 0
    yeah, city flicker is an avid roller blader. haha
     
  3. City_Flicker

    City_Flicker Senior Member

    • Messages: 103
    • Likes Received: 0
  4. ILL_YORK

    ILL_YORK Member

    • Messages: 8
    • Likes Received: 0
  5. City_Flicker

    City_Flicker Senior Member

    • Messages: 103
    • Likes Received: 0
    welcome to the jets fagass!
     
  6. lyrcs

    lyrcs Banned

    • Messages: 20
    • Likes Received: 0
  7. whosthisguy

    whosthisguy Senior Member

    • Messages: 377
    • Likes Received: 0
    haha just read that. dude talks like a retard. I WAS BOMBING THAT SHIT OUT MAN
     
  8. basicked

    basicked Senior Member

    • Messages: 56
    • Likes Received: 0
  9. Jet

    Jet Elite Member

    • Messages: 667
    • Likes Received: 0
    that's some bunk shit
     
  10. basicked

    basicked Senior Member

    • Messages: 56
    • Likes Received: 0
  11. morningflow

    morningflow Senior Member

    • Messages: 173
    • Likes Received: 0
    atleast he still paints which is good to hear.
     
  12. C-money fresh!

    C-money fresh! Elite Member

    • Messages: 1,689
    • Likes Received: 0
  13. blunttokes

    blunttokes Elite Member

    • Messages: 2,701
    • Likes Received: 0
    lets see some seon 2008 ish
     
  14. gcrolla

    gcrolla Elite Member

    • Messages: 1,121
    • Likes Received: 2
    word to that^^ does that guy still come on here?
     
  15. whosthisguy

    whosthisguy Senior Member

    • Messages: 377
    • Likes Received: 0
    ja noah and sane just put handstyles all over soho
     
  16. Melting Young Minds

    Melting Young Minds Senior Member

    • Messages: 55
    • Likes Received: 0
  17. blunttokes

    blunttokes Elite Member

    • Messages: 2,701
    • Likes Received: 0
    post new seon new new new!
     
  18. Albert Fish

    Albert Fish Elite Member

    • Messages: 892
    • Likes Received: 2
    idk if he does his thing anymore, saw some stuff in queens last year but who knows how old it was
     
  19. DUNK50

    DUNK50 Senior Member

    • Messages: 147
    • Likes Received: 0
  20. smokeinmadblunts

    smokeinmadblunts Member

    • Messages: 6
    • Likes Received: 0