Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Post Your Painted Pieces FLICKS>talk

Discussion in 'Picture gallery' started by Aero, May 5, 2004.

Share This Page

Tags:
  1. Mister Breakfast

    Mister Breakfast Senior Member

    • Messages: 265
    • Likes Received: 0
  2. fumes and shit

    fumes and shit Senior Member

    • Messages: 82
    • Likes Received: 0
  3. Vagrant

    Vagrant Elite Member

    • Messages: 4,041
    • Likes Received: 6
    damn seize, you've been killing walls lately! so much progression its crazy.
    SICK piece there, the fill is hot. I think you failed on that S though. Sorry bro.
     
  4. undergroundanimal

    undergroundanimal Senior Member

    • Messages: 145
    • Likes Received: 0
    hahaha..nah man thats a old hotel..
    i wish i would have a backyard like that:D

    vagrant sorry to disapoint you but i don`t have a better picture of that dixie tag yet.. i ll try to get one today;)
     
  5. loser.

    loser. Guest

     
  6. undergroundanimal

    undergroundanimal Senior Member

    • Messages: 145
    • Likes Received: 0
  7. DEKOR

    DEKOR Elite Member

    • Messages: 1,195
    • Likes Received: 0
    thought i posted this..maybe got deleted..
    shit surface but the piece is der!

    ai118.photobucket.com_albums_o100_MENTE34_UNI_1339.jpg
     
  8. RFI. SPit

    RFI. SPit Moderator

    • Messages: 2,458
    • Likes Received: 14
    woo, Mente!
    Looking good man
     
  9. mas$

    mas$ Elite Member

    • Messages: 770
    • Likes Received: 0
    yo mente, wat did u forcefield wit?
    capwise
     
  10. DEKOR

    DEKOR Elite Member

    • Messages: 1,195
    • Likes Received: 0
    montana hardcore skinny

    (black one with yellow dot)
    it was half clogged do
     
  11. pencilpusha

    pencilpusha Senior Member

    • Messages: 406
    • Likes Received: 0
  12. Teez-EmM!!!

    Teez-EmM!!! Elite Member

    • Messages: 526
    • Likes Received: 1
    alll sooo deff
     
  13. Vagrant

    Vagrant Elite Member

    • Messages: 4,041
    • Likes Received: 6
    thanks, no biggie though.
     
  14. fast4C

    fast4C Member

    • Messages: 9
    • Likes Received: 0
  15. Infoe

    Infoe Senior Member

    • Messages: 234
    • Likes Received: 0
    Liking the last one.
    The others seem a bit spread out. But it's good you have your own style. Nice work!
     
  16. Rots takes your Daughters

    Rots takes your Daughters Elite Member

    • Messages: 939
    • Likes Received: 1
  17. stres tf

    stres tf Senior Member

    • Messages: 55
    • Likes Received: 0
    thank you brother! I'll be posting some more shit soon.

    Peace
     
  18. SBOMBS

    SBOMBS Elite Member

    • Messages: 1,162
    • Likes Received: 0
  19. FailOne

    FailOne Senior Member

    • Messages: 166
    • Likes Received: 0
    likin those alot fast
     
  20. skeptic

    skeptic Member

    • Messages: 40
    • Likes Received: 0