Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Post Your Room.

Discussion in 'General Discussion' started by Shyd..., Feb 10, 2005.

Share This Page

  1. Shyd...

    Shyd... Elite Member

    • Messages: 781
    • Likes Received: 1
    Don't think there has been a thread like this. Probably everyone will hate it and it will get closed but I will give it a try. Just like the title says. I don't have any pics right now but i will get some soon. Post away!
     
  2. Tony

    Tony Elite Member

    • Messages: 7,334
    • Likes Received: 40
    JERK THAT CORN!
     
  3. DjTerrestrialConcept

    DjTerrestrialConcept Elite Member

    • Messages: 641
    • Likes Received: 0
    k...... Give me a few to post some pics of my studio.....
     
  4. halo

    halo Senior Member

    • Messages: 419
    • Likes Received: 0
    I thought about making a thread like this.....didnt know how people would react, so I didnt bother
     
  5. Shyd...

    Shyd... Elite Member

    • Messages: 781
    • Likes Received: 1
    Yeah i should have posted mine first but i don't have my cam right now its at a friends. Yeah its pretty lame i guess maybe it should have been like post a pic of where you do all your like sketching and shit. But whatever i am bored.
     
  6. pSYKAOz

    pSYKAOz Elite Member

    • Messages: 10,044
    • Likes Received: 19
  7. halo

    halo Senior Member

    • Messages: 419
    • Likes Received: 0
    Is that a role of toliet papaer on the right hand side?
     
  8. pSYKAOz

    pSYKAOz Elite Member

    • Messages: 10,044
    • Likes Received: 19
    nah thats my roll of stickers...

    heres my roll of toilet paper...

    next ot the silver n the pink 2liter bottles of paint...
    jsut ot the right

    [Broken External Image]:http://membres.lycos.fr/psykaoz/stash.jpg


    hahaah... to pick up the spils n wipe my hands... when making markers of course haha
     
  9. oblong

    oblong Elite Member

    • Messages: 2,966
    • Likes Received: 4
  10. dcite

    dcite Elite Member

    • Messages: 3,368
    • Likes Received: 1
    what are those mini looking cans? hobby paint, or those small montanas
     
  11. the_uniBOMBER

    the_uniBOMBER Elite Member

    • Messages: 2,327
    • Likes Received: 4
  12. bruce

    bruce Elite Member

    • Messages: 1,257
    • Likes Received: 1
    i sleep in a drawer...

    and waster...thats one grimmy ass room.
     
  13. SEtAK

    SEtAK Elite Member

    • Messages: 729
    • Likes Received: 0
    ouser tu pogne tes rouleux de stiker ??
     
  14. vegimite on toast

    vegimite on toast Elite Member

    • Messages: 4,632
    • Likes Received: 18
    I'll post mine in a while, notice there was no bed in pyskaoz room? I KNEW he didn't sleep! But you all called me crazy. :rolleyes:
     
  15. GeSuS_KRiST

    GeSuS_KRiST Moderator

    • Messages: 19,756
    • Likes Received: 64
  16. Apples

    Apples Senior Member

    • Messages: 107
    • Likes Received: 0
    psykoz you really need to clean your room man, lol
     
  17. DEVILEFK

    DEVILEFK Elite Member

    • Messages: 873
    • Likes Received: 0
    damn jesus living the playboy life
     
  18. FOEone

    FOEone Elite Member

    • Messages: 4,174
    • Likes Received: 9
    gesus, you're room looks like the "after" photo on some home make-over show lol




    mine is the "before" shot. pics later



    and do i even wanna know whats blurred out in the bottom right hand corner?
     
  19. GeSuS_KRiST

    GeSuS_KRiST Moderator

    • Messages: 19,756
    • Likes Received: 64
    *Pops Collah*

    my room used to be decked out before i went to jail then i had to sell alot of stuff to pay for fines =( but whatever yo didnt wanna show my closet cas i have mad court clothes in there and thats just not cool

    an foe whys that? cas the walls? to tell u the truth i need my walls like that, solid colors make me wig out and see shit.... its nothign man just some personal shit addys and what not..
     
  20. Flow

    Flow Elite Member

    • Messages: 3,059
    • Likes Received: 0