Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Questions

Discussion in 'Toys forum' started by Kayone707, Sep 6, 2004.

Share This Page

  1. ian

    ian Elite Member

    • Messages: 709
    • Likes Received: 0
    anyone know if the writer "soak" is pretty well known? I found a pretty good soak writer on flickr, although he seemed to do mostly characters, and it looked like he was from canada. I just came up with the word soak and i really like the letters, but i don't wanna write the same thing as someone whos pretty famous. if hes not too big idc about havin the same name as someone not around me cuz it doesnt really matter
     
  2. ribcage

    ribcage Banned

    • Messages: 2,534
    • Likes Received: 0
    ^i aint seen any1 that write it before... but if theres someone that writes it better than you and has already written it why write it?
     
  3. Skeptic90

    Skeptic90 Member

    • Messages: 30
    • Likes Received: 0
    i hate t, h, y and g
     
  4. Cl4sh

    Cl4sh Senior Member

    • Messages: 245
    • Likes Received: 0
    How long will a cap last? (how many cans)
     
  5. Sbal

    Sbal Elite Member

    • Messages: 770
    • Likes Received: 1
    forever. if you clean it
     
  6. massacreman

    massacreman Elite Member

    • Messages: 662
    • Likes Received: 3
    3 minutes. if you use ironlak
     
  7. ian

    ian Elite Member

    • Messages: 709
    • Likes Received: 0
    cuz i really like the letters and they go well together, who even knows if ill ever paint but i think im gonna roll with it for now
     
  8. Fury

    Fury Elite Member

    • Messages: 1,891
    • Likes Received: 0
    Depends on the cap. I have shitty luck with skinny caps, as they clog on me pretty fast. I've only bought 10 rusto fats in my life, and all 10 of them still work.
    I've probably used them on at least 50 cans too.
     
  9. ..romero..

    ..romero.. Elite Member

    • Messages: 944
    • Likes Received: 19
    soak them in nail polish remover or rubbing alchohol after you use them and they should be good for quite a while.its like not cleaning the barrel of a gun.if you neglect it of course its gonna jam...same basic principle.ive found tips that have been sitting in the yard for lord knows how many years and been able to bring them back...
     
  10. ..romero..

    ..romero.. Elite Member

    • Messages: 944
    • Likes Received: 19
    thats a shitty attitude to have.fuck if someone else writes it.as long as no one in your city writes it or is well established with the name you should be straight.only a few names are off limits.obviously if someone starts writing ja or cope or revok or dondi or some shit like that he's fighting a losing battle.those people are so well established there is almost nothing you can do with that name because those people are such power houses its always gonna be an issue of people seeing your shit and being like"dope,but doesnt he know theres already a dude writing this shit who's like world famous?" but yeah you should be cool with soak or porno if thats really what you wanna write.its not mad inventive of you but if your set on the name go for it dude and never look backkk.
     
  11. Solace_one

    Solace_one Member

    • Messages: 40
    • Likes Received: 1
    HEY!!! What does every fucking body know about winter bombing!?!?! Am I less likely to get caught??? Will all my tags drip, because it's too cold for paint to dry!?!?!??!?! ANSWER ME *****S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  12. AcesFirst

    AcesFirst Member

    • Messages: 13
    • Likes Received: 0
    i fuckin hate winter. cold hands on cold paint
     
  13. Skeptic90

    Skeptic90 Member

    • Messages: 30
    • Likes Received: 0
    5 degree bombing sucks. and right now its about 1 below and im in for the night fuck that. snowstorms and paint dont mix
     
  14. Solace_one

    Solace_one Member

    • Messages: 40
    • Likes Received: 1
    True shit, thanks man.
     
  15. RES4

    RES4 Elite Member

    • Messages: 539
    • Likes Received: 0
    not bad, how longs he been writing?
     
  16. anarone

    anarone Senior Member

    • Messages: 54
    • Likes Received: 0
    EATER is pretty fresh. Fancy giving me a helping hand ?
     
  17. Phillip McDougall

    Phillip McDougall Elite Member

    • Messages: 1,027
    • Likes Received: 0
    He's been at it for about 4 years, but just barely actually started getting serious about piecing and shit
     
  18. Fury

    Fury Elite Member

    • Messages: 1,891
    • Likes Received: 0
    Takes a long fucking time to get good at piecing. I've been drawing for like 1.5 years and still trying to get down some different kinks. And extensions fucking make my head hurt, trying to make them all work and shit.
     
  19. Phillip McDougall

    Phillip McDougall Elite Member

    • Messages: 1,027
    • Likes Received: 0
    I just follow the natural flow of the letters, and just keep the bar width the same.
     
  20. anarone

    anarone Senior Member

    • Messages: 54
    • Likes Received: 0
    Still pretty fresh piecing. Yeah im 2 years in and cant do extensions and my letters are still piss poor.