Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Randomism

Discussion in 'General Discussion' started by ares, May 3, 2004.

Share This Page

Tags:
  1. ElbowMacK187

    ElbowMacK187 Elite Member

    • Messages: 1,601
    • Likes Received: 1,775
    Nigga you Still talking to your self on diffrent accounts years later .
     
  2. zoup

    zoup Elite Member

    • Messages: 991
    • Likes Received: 589
    Every forum needs/ has one local crackhead trippin out, urban is ours, we must cherrish his crackhead ways.. hes our crackhead.
     
  3. ElbowMacK187

    ElbowMacK187 Elite Member

    • Messages: 1,601
    • Likes Received: 1,775
  4. I_LUV_URBAN

    I_LUV_URBAN New Member

    • Messages: 2
    • Likes Received: 0
    Oh you...with your next level sarcasm.
     
  5. zoup

    zoup Elite Member

    • Messages: 991
    • Likes Received: 589
    Check my mini bing ol smh im dumb af haha

    20200425_212857.jpg
     
  6. ElbowMacK187

    ElbowMacK187 Elite Member

    • Messages: 1,601
    • Likes Received: 1,775
    I would toatly break that lmfaoo like tenn mins in .
    No joke . lol
    My rigs litterly held together bye the dabs in it lolol
    So the rig is 10 mm male .and my quarts is also a 10 mm male

    I got the origanle glass dome 10mm to a random flair then with a 14 mm to 10mm female resizer.
    Then Banger in that .
    But the reziser fits loesy in in the dome so the dabs fill it in and locks in The seal lol
    I should just get some new shit or at least the right shit lol. But I wont lol

    20200426_093047.jpg

    20200426_093104.jpg


    Also heres the 4th tattoo ive done. Singal need shadeing this time deff like that better then the mag more control

    20200425_184206.jpg
     
  7. zoup

    zoup Elite Member

    • Messages: 991
    • Likes Received: 589
    haha that shit is so rosinated, ive had a piece like that before i just used really hot water to slowly twist it left and right till it popped off.
     
  8. ElbowMacK187

    ElbowMacK187 Elite Member

    • Messages: 1,601
    • Likes Received: 1,775
    Thats only like a weeks worth to lolol
    I blast it with the torch and pull it apart to drain the exses . when cleaning I use big sea salt rocks and rubbing alchol .
     
  9. zoup

    zoup Elite Member

    • Messages: 991
    • Likes Received: 589
    haha what ever fucking works right, get'r done.
     
  10. ElbowMacK187

    ElbowMacK187 Elite Member

    • Messages: 1,601
    • Likes Received: 1,775
    All this talk made me go spend some of that Trump money on a new rig.

    20200427_115209.jpg
     
  11. SeagerOner

    SeagerOner Senior Member

    • Messages: 96
    • Likes Received: 153
    You ever made edibles with the reclaim?
    Sick bro I got one too
     
  12. ElbowMacK187

    ElbowMacK187 Elite Member

    • Messages: 1,601
    • Likes Received: 1,775
    Some body was telling me to do that but they just poor it ontop of brownies and I thought that sounded pretty gross lol. Do you could it down with hurry or just add it in becues its already heated ?
     
  13. El Chupacabre

    El Chupacabre Senior Member

    • Messages: 494
    • Likes Received: 1
    Where are the old heads at? Btw, what brought me back is Gesus, we love you brother. RIP.
     
  14. ElbowMacK187

    ElbowMacK187 Elite Member

    • Messages: 1,601
    • Likes Received: 1,775
    Most people are out painting and on the gram now a few come threw now and then .

    Rip gesus .
    Rip gyer .
     
  15. ElbowMacK187

    ElbowMacK187 Elite Member

    • Messages: 1,601
    • Likes Received: 1,775
  16. zoup

    zoup Elite Member

    • Messages: 991
    • Likes Received: 589
    dang that shit is purdy af playa.

    Dude i died when i saw this lol

    brrrrrooooooooooooo.png
     
  17. Slushi 6989

    Slushi 6989 Senior Member

    • Messages: 201
    • Likes Received: 150
    Im finna jerk this weener off my dudes
     
  18. ElbowMacK187

    ElbowMacK187 Elite Member

    • Messages: 1,601
    • Likes Received: 1,775
  19. zoup

    zoup Elite Member

    • Messages: 991
    • Likes Received: 589
    Ayyy no talking in class... listen up toys im about to drop some knowledge on you. overlapping letters
     
  20. ElbowMacK187

    ElbowMacK187 Elite Member

    • Messages: 1,601
    • Likes Received: 1,775