Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

South Florida

Discussion in 'Picture gallery' started by GeSuS_KRiST, Mar 14, 2006.

Share This Page

  1. yankeekilla

    yankeekilla Member

    • Messages: 47
    • Likes Received: 0
    one typing mistake almost started some shit..to many people name dropping now a days..
     
  2. gcrolla

    gcrolla Elite Member

    • Messages: 1,121
    • Likes Received: 2
    This isn't the orlando thread get that shit out of here
     
  3. explosivo_420

    explosivo_420 Elite Member

    • Messages: 1,782
    • Likes Received: 0
    I seen that car with Blast tags or somethin on it. I thought y'all were joking and it was just temp before a real paint job. but god damn, its still making people crash into walls to forget it.
     
  4. ne154st

    ne154st Senior Member

    • Messages: 147
    • Likes Received: 0
    Here we go with this shit, can't be peace for SHIT, all the kids worried about looking hard on a forum....
     
  5. dadestruekings

    dadestruekings Senior Member

    • Messages: 154
    • Likes Received: 0
    dnert!
     
  6. NineFiftyFour

    NineFiftyFour Senior Member

    • Messages: 369
    • Likes Received: 1
  7. cubish

    cubish Senior Member

    • Messages: 79
    • Likes Received: 0
    whats fucked up about that vie over the crome peice is crome is the one who isnt about the crossin out shit anymore..i havent seen that ***** line someone in a hot minute..
     
  8. ne154st

    ne154st Senior Member

    • Messages: 147
    • Likes Received: 0
    Shits been going on forever, its MAD OLD already....its obvious that those two crews do their thing and have been doing it.....just keep painting and stop one lining and scribbling shit.
     
  9. The Master Of His Game

    The Master Of His Game Senior Member

    • Messages: 395
    • Likes Received: 0
    WOW get ur feelings hurt and snitch?
    GREEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!
     
  10. XXORtsald

    XXORtsald Elite Member

    • Messages: 733
    • Likes Received: 0
  11. drgizmo

    drgizmo Guest

    Gotta cut off the beef like a diet...
     
  12. drgizmo

    drgizmo Guest

    Dibs on the spot...
     
  13. whosthisguy

    whosthisguy Senior Member

    • Messages: 377
    • Likes Received: 0
    100% Angus Beef. lol love it. It should only inspire Chrome to come out again and paint some sick shit again.
     
  14. whosthisguy

    whosthisguy Senior Member

    • Messages: 377
    • Likes Received: 0
  15. cuhhh

    cuhhh Elite Member

    • Messages: 529
    • Likes Received: 0
    that two vets going at it. no one biz but theirs.

    by the way you still have not answered the question why you went over that STV (20 years consistantly in the game). thats the real question? still waiting for an answer!
     
  16. EgoLogics

    EgoLogics Member

    • Messages: 13
    • Likes Received: 0
    big up to tha homie TLOKS for riding out with EgoLogics bandeazies out on the west coast.

    [Broken External Image]:http://img8.imageshack.us/img8/2641/tloks3.jpg

    [Broken External Image]:http://img27.imageshack.us/img27/1984/tloks4.jpg

    [Broken External Image]:http://img9.imageshack.us/img9/5586/tloks5.jpg

    [Broken External Image]:http://img11.imageshack.us/img11/5452/tloks.jpg

    [Broken External Image]:http://img22.imageshack.us/img22/4828/tloks2h.jpg

    From Oakland California to Oakland Park and South Central to South Fla

    Thanks to all the real hedz in miami rockin the gear!! i appreciate all the support and the business, peace

    Check out the site for NEW gear
    http://www.myspace.com/egologics
     
  17. ne154st

    ne154st Senior Member

    • Messages: 147
    • Likes Received: 0
    rofl damn, i cant believe buddy did that shit over CROME. i hope im there to see this beef end....
     
  18. ceostar

    ceostar Elite Member

    • Messages: 1,081
    • Likes Received: 1
    wow lets all cry about it
    i bet "crome" wont give 3 shits when some1 goes over u or me or any1 else for that matter
    more flicks of that beef tho
     
  19. ne154st

    ne154st Senior Member

    • Messages: 147
    • Likes Received: 0
    lol, hes pretty pissed actually.....aint my problem, aint your problem, sit back and enjoy....
     
  20. ceostar

    ceostar Elite Member

    • Messages: 1,081
    • Likes Received: 1
    haha i am!
    more beeflix