Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

South Florida

Discussion in 'Picture gallery' started by GeSuS_KRiST, Mar 14, 2006.

Share This Page

  1. umop 3pisdn

    umop 3pisdn Senior Member

    • Messages: 269
    • Likes Received: 0
  2. ALMOEST

    ALMOEST Senior Member

    • Messages: 279
    • Likes Received: 1
    never said juks was wack..i jus dont like him..he talks shit jus like his soft ass boy lowpro...pussy boy swis jeen watever ur gay ass gona write next week homie i pmed u n u still wana rap in the forum..fuk u and juks and lowpro..
     
    Last edited: Jun 1, 2007
  3. ALMOEST

    ALMOEST Senior Member

    • Messages: 279
    • Likes Received: 1
    that ***** grew up had a kid and got married...end of story
     
  4. YouAreWhatYouPaint

    YouAreWhatYouPaint Senior Member

    • Messages: 61
    • Likes Received: 0
  5. SenSee561

    SenSee561 Member

    • Messages: 28
    • Likes Received: 0
    Yo MaEr...Hit me up bro. Wuttup 4 this weekend G? PeAcE.SensEros
     
  6. saurjones

    saurjones Senior Member

    • Messages: 105
    • Likes Received: 0
    ai25.photobucket.com_albums_c74_Claytrontosaur_flixxxs010.jpg
    ai25.photobucket.com_albums_c74_Claytrontosaur_flixxxs001.jpg
    ai25.photobucket.com_albums_c74_Claytrontosaur_golfer003.jpg

    haven't written saur in a minute. thnx for the memories tho.
     
  7. IMNOTAGRAFFITIVANDAL

    IMNOTAGRAFFITIVANDAL Senior Member

    • Messages: 225
    • Likes Received: 0
    o man smirk comin back into the game! bump bump

    and swis jeen i beat and video taped most whatever the fuk ur name is, shut the fuck up u has been, whining little bitch yeah you and your buddies jumped most who gives a shit. ive gotten my shit split open over a 5 dollar bill and a bus pass by some fukin black kids in revolution parking lot, no way u can fight off 3 people at once. bet money most will shoot u the faze head up, ***** aint no pussy. shit ill shoot you the faze haha! take a little drive up to broward county and bring your retractable sharpie with you
     
  8. NineFiftyFour

    NineFiftyFour Senior Member

    • Messages: 369
    • Likes Received: 1
    damn, i hear that
     
  9. Enmity

    Enmity Elite Member

    • Messages: 2,426
    • Likes Received: 20
    this damn rain ...
     
  10. Enmity

    Enmity Elite Member

    • Messages: 2,426
    • Likes Received: 20
    *
     
    Last edited: Jun 2, 2007
  11. thetruthurts

    thetruthurts Senior Member

    • Messages: 73
    • Likes Received: 0
    oh yeah,now i see why you would call juks wack.those golf pieces are way fresher.definately better style and letters,oh yeah no doubt about that.by the way,orlando isnt in south florida.nobody wants to see that trash!!!!!!!!!!
     
  12. Jonny legsweep

    Jonny legsweep Senior Member

    • Messages: 109
    • Likes Received: 0
    bump this! Best page yet, nuthin but burners!!!haha
     
  13. Short Ethiopian Kid

    Short Ethiopian Kid Elite Member

    • Messages: 753
    • Likes Received: 0
     
  14. NineFiftyFour

    NineFiftyFour Senior Member

    • Messages: 369
    • Likes Received: 1
  15. GeSuS_KRiST

    GeSuS_KRiST Moderator

    • Messages: 19,756
    • Likes Received: 63
    ... thats 666 has nothign to do with my crew...
     
  16. OrganicMechanic

    OrganicMechanic Senior Member

    • Messages: 90
    • Likes Received: 0
    AIM
    BSk
    MSG
    DAM
    7-up
    DFC
    INK HEADS
    Buk50
    FS
    (N)
    IBM

    If you don't fall into any of these local crews your either?

    A. Don't know any real writer, you and your homie started a crew you base graff career of 120z.

    B. A Jock, and to wack or you coulndn't do a throw up if cope sketch it.

    C.Your style is gentic like the internet, you you perfer montanas, you like Mark Echo and you want to be an artist.

    D. All of thee above.
     
  17. NineFiftyFour

    NineFiftyFour Senior Member

    • Messages: 369
    • Likes Received: 1
    organic...u def left out a shit load of crews in that
     
  18. IMNOTAGRAFFITIVANDAL

    IMNOTAGRAFFITIVANDAL Senior Member

    • Messages: 225
    • Likes Received: 0
    your ignorant man.. just because your not in a crew doesnt mean your not a "real" writer, and what gives you the right to even talk? last time i checked graffiti was something i did because it gives me something else to think about besides my shit pile of a life, and just a way to let people know i exist. there is nothing wrong with montana paint, its a higher quality brand made for the specific purpose of graffiti art. some may show less respect because its more like "cheating" but shit if your putting out dope work who gives a fuk. i know ruen uses that shit and over time i've seen him develop alot and you can't deny, *****s pretty clean. and what the fuck is wrong with being an artist, what the fuck do you think graffiti is?
     
  19. GeSuS_KRiST

    GeSuS_KRiST Moderator

    • Messages: 19,756
    • Likes Received: 63
    ^ agreed.
    ive ride with people who been painting for over 15 years long so i think i know some real writers majority of my crew has painted over 10 years

    as for copes throw.... he never created that cap did.... so nice try

    my style not generic, yes i do prefer montana to krylon anyone would take that for peicing.... anyone whos used it would, marc echos trash...
    ignorence
     
  20. southernroots

    southernroots Senior Member

    • Messages: 249
    • Likes Received: 0