Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Tags

Discussion in 'Toys forum' started by Denz_one, Jul 11, 2005.

Share This Page

  1. LB x TAME

    LB x TAME Member

    • Messages: 31
    • Likes Received: 0
    say whaaaaaat? that was confusing
     
  2. T_R_O_N

    T_R_O_N Senior Member

    • Messages: 325
    • Likes Received: 0
    i dunno, i was parinoid....next time i will do it much bigger lol.
     
  3. Truth.

    Truth. Senior Member

    • Messages: 261
    • Likes Received: 0
    A bathroom stall? Who's going to see it in a bathroom stall?
     
  4. d_g

    d_g Elite Member

    • Messages: 1,211
    • Likes Received: 3
    It's kinda interesting seeing what tags end up in bathroom stalls in bars, gives you an idea of what writers are into what scenes, like the bars I go to play mostly metal and punk. I've seen some real fresh tags in toilet stalls before.

    I dunno what I'm on about, ignore me.
     
  5. nerdx

    nerdx Elite Member

    • Messages: 1,421
    • Likes Received: 0
    but a stall at a bar and a stall at the local burger king is much diffrent
     
  6. T_R_O_N

    T_R_O_N Senior Member

    • Messages: 325
    • Likes Received: 0
    the people going to take a poop? Or the janitor to have something nice to look at while he/she is cleaning up some foul shit?
     
  7. Truth.

    Truth. Senior Member

    • Messages: 261
    • Likes Received: 0
  8. crit1caL

    crit1caL Member

    • Messages: 36
    • Likes Received: 0
  9. AoAssis

    AoAssis Elite Member

    • Messages: 3,546
    • Likes Received: 0
  10. FEN the HEN

    FEN the HEN Elite Member

    • Messages: 968
    • Likes Received: 0
  11. NOMX

    NOMX Elite Member

    • Messages: 1,595
    • Likes Received: 0
    is it klam or clam?
     
  12. AoAssis

    AoAssis Elite Member

    • Messages: 3,546
    • Likes Received: 0
    they both make the same sound dont they? I write what ever i feel like. I just change it up a bit when i feel like it.
     
  13. crit1caL

    crit1caL Member

    • Messages: 36
    • Likes Received: 0
  14. ToXiK

    ToXiK Member

    • Messages: 37
    • Likes Received: 0
    Take off the quotation marks because they seem more of a hindrance to your tag. It doesn't really make it look any better. What do you mean by keep things tight? like closer together? well I think you should still have it all the same size and it would look better that way. At leasts its better than my gay tag. haha
     
  15. crit1caL

    crit1caL Member

    • Messages: 36
    • Likes Received: 0
  16. ToXiK

    ToXiK Member

    • Messages: 37
    • Likes Received: 0
    Just Keep practicing. Maybe if the bottom left part of the A is under the F kinda and the it goes up next to it. Or you can scrap it and try something else. just my idea
     
  17. Fluffy Bunnies

    Fluffy Bunnies Elite Member

    • Messages: 1,121
    • Likes Received: 0
    [post edited]
    I changed my name to "Ak one" dunno if that's already taken
    but here's what I worked out with the new name....
    View attachment 225945
    Critz?
    What can be deon to make it better?
     
  18. nerdx

    nerdx Elite Member

    • Messages: 1,421
    • Likes Received: 0
    last one looks the best
     
  19. Serb

    Serb Senior Member

    • Messages: 107
    • Likes Received: 0
    Id change the o, it seems to not fit in right.
     
  20. -testify-

    -testify- Senior Member

    • Messages: 451
    • Likes Received: 0
    haha people taking shits