Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Tags

Discussion in 'Toys forum' started by Denz_one, Jul 11, 2005.

Share This Page

  1. ENOC

    ENOC Senior Member

    • Messages: 107
    • Likes Received: 0
    631-thanks.. umm i think i finally got one i can stick with tho.
    ill put pix up a little later. cause i dont have my camera on me.
     
  2. bowchicabowow

    bowchicabowow Senior Member

    • Messages: 186
    • Likes Received: 0
    Hauntz - please, please, just use a digi cam or something because that looks rough.
     
  3. smikoer

    smikoer Senior Member

    • Messages: 64
    • Likes Received: 0
    ADUB & BASIC: do simple letters
     
  4. _zen_

    _zen_ Member

    • Messages: 45
    • Likes Received: 0
    Last edited: May 12, 2008
  5. ENOC

    ENOC Senior Member

    • Messages: 107
    • Likes Received: 0
    more attempts at a tag.
    umm ZEN- that tag looks dope.
    just stick with it if you like it. Names get duplicated all the time.
    and actually it looks like ZENS the trail. looks like it could be an n and an s connected.

    ai61.photobucket.com_albums_h46_Ponyboy_Curtis91_graff_IMG_9357.jpg
    ai61.photobucket.com_albums_h46_Ponyboy_Curtis91_graff_IMG_9361.jpg
    ai61.photobucket.com_albums_h46_Ponyboy_Curtis91_graff_IMG_9362.jpg
    ai61.photobucket.com_albums_h46_Ponyboy_Curtis91_graff_IMG_9366.jpg
    ai61.photobucket.com_albums_h46_Ponyboy_Curtis91_graff_IMG_9373.jpg
    ai61.photobucket.com_albums_h46_Ponyboy_Curtis91_graff_IMG_9375.jpg
     
  6. _zen_

    _zen_ Member

    • Messages: 45
    • Likes Received: 0
    thanks man
    hmm Never saw the S but now I see it thanks Ill have to tweak it

    M's are tuff your's s comming along keep on it
     
  7. ENOC

    ENOC Senior Member

    • Messages: 107
    • Likes Received: 0
    you could just leave it like that.
    it looks pretty good. but yeah tweak it.
    so maybe the top of the s would be a bit higher and more even with
    the rest of the letters.
     
  8. Fame.

    Fame. Member

    • Messages: 16
    • Likes Received: 0
    ai52.photobucket.com_albums_g10_mike__2006_IMGA0194.jpg

    came up wit a quick idea .. tryna go for a crown type look on tha 3 edges where tha dots are

    yes? no?
     
  9. ENOC

    ENOC Senior Member

    • Messages: 107
    • Likes Received: 0
    Fame- the tag looks good. but idk about the crown. and i dont know about that E. idk something about it is bothering me.
     
  10. Panda Jerk

    Panda Jerk Elite Member

    • Messages: 723
    • Likes Received: 0
    yes on all the letters except for the E work 0n that
     
  11. _zen_

    _zen_ Member

    • Messages: 45
    • Likes Received: 0
    its cool keep on that "idea " itll just get better....maybe
     
  12. DEAR

    DEAR Senior Member

    • Messages: 59
    • Likes Received: 0
  13. *cept*

    *cept* Senior Member

    • Messages: 411
    • Likes Received: 0
    i like that second one alot
     
  14. Panda Jerk

    Panda Jerk Elite Member

    • Messages: 723
    • Likes Received: 0
    haha on a rock sick

    good clean handies tho
     
  15. _zen_

    _zen_ Member

    • Messages: 45
    • Likes Received: 0
    put that shit down and show us


    i like the first one more by the way
     
  16. Wallace

    Wallace Elite Member

    • Messages: 523
    • Likes Received: 1
  17. ENOC

    ENOC Senior Member

    • Messages: 107
    • Likes Received: 0
    wallace- i like that first one on the mirror.
    looks clean.. what kind of marker did you use for that?
     
  18. Wallace

    Wallace Elite Member

    • Messages: 523
    • Likes Received: 1
    pilot jumbo, im in love
     
  19. _zen_

    _zen_ Member

    • Messages: 45
    • Likes Received: 0
  20. ENOC

    ENOC Senior Member

    • Messages: 107
    • Likes Received: 0
    hahah oh man. gotta love pilot jumbos. i used to have one.
    it ran out tho =[ i gotta go rack another. i used to jack them from work.
    that along with spraypaint by the case. till i got sick of working there. and quit. i didnt get along with the people.