Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

The Herbal Remedy Thread!

Discussion in 'General Discussion' started by Car2nist, Dec 29, 2004.

Share This Page

  1. groneg

    groneg Senior Member

    • Messages: 89
    • Likes Received: 0
    yes its pretty strong only took 10mg IN and at one point my eyes were rolling lol and the worse is i had to give my dad a lift to the train station when i couldnt even walk straight
    but after i smoked some weed i was damn chill:cool:
     
  2. simple zen

    simple zen Elite Member

    • Messages: 699
    • Likes Received: 1
    built a tolerance, it was more than i consume...

    i don't even feel these hydro's anymore. god damn all
     
  3. :TV!!*:

    :TV!!*: Member

    • Messages: 7
    • Likes Received: 0
    I only get really zested if i smoke a fat bone or a fat bowl to the dome. It sucks.
     
  4. simple zen

    simple zen Elite Member

    • Messages: 699
    • Likes Received: 1
    idk if you were replying to me but i was referring to hydrocodone.

    but i've actually lowered my weed tolerance quite a bit. i like being able to get blasted by taking three or four good rips.

    i love being a bum.
     
  5. C-money fresh!

    C-money fresh! Elite Member

    • Messages: 1,689
    • Likes Received: 0
    fuck you suck a thousand dicks die a thousand deaths
     
  6. Nem

    Nem Elite Member

    • Messages: 1,180
    • Likes Received: 0
    saw this movie on acid. so fucking deeeeeeeeep. i was in a state of pure chaotic mindfuck during some parts.
     
  7. b SQUARED 08

    b SQUARED 08 Senior Member

    • Messages: 408
    • Likes Received: 1
    Requiem For A Dream or Pi? Because I saw Requiem For A Dream trippin' lsd and it seriously fucked my shit up. During the last 15 minutes, I was watching it, but those last scenes kept scrolling through my head for the last half of my trip and it sucked so bad. I would have considered it a bad trip since I couldn't lose it and I was all alone after the movie. I kept rolling around in bed trying to lose the ideas... impossible.

    Anyhow, every trip since that has been wonderful. I have yet to find a solid connect though- hoping I will when I start college next week.
     
  8. Nem

    Nem Elite Member

    • Messages: 1,180
    • Likes Received: 0
    i was coming down from an epic trip (saw green river, comets on fire who i saw while peaking from 2 hits of some good shit. redefined sound for me basically, les thugs, wolf parade live at SUbpop festival). rolled a shitty joint and watched Pi by myself.

    i felt like i could clairvoyantly see through the main guys brain. i felt everything he felt physically. my mind was twisting and erupting at all the mathematical concepts and computer processing. it was just a crazy movie. i mean i cant really explain it. its just lsd. thats the only adjective that works.
     
  9. anti-anti-crime

    anti-anti-crime Elite Member

    • Messages: 3,041
    • Likes Received: 0
    hahaha, when i was in my ceramics class today i was doing the final touches on my project (a little penguin.. dont ask) and when my teach told me i had to hollow the inside out i got this idea. chop the head off and put a bowl in it. i did that, now you just have to remove the beak, which goes on perfectly when your done. now im just waiting for it to be fired. hopefully it will trn out good.
     
  10. RetroLikeWhoa13

    RetroLikeWhoa13 Elite Member

    • Messages: 1,220
    • Likes Received: 0
    yeah.
    the movie not stoned is deep itself.
    and the music is amazing.
    ive never seen it on anything other than the marijuana, but i can imagine the pure chaotic mindfuck acid would bring you from that movie.
     
  11. ~kOGeR

    ~kOGeR Member

    • Messages: 39
    • Likes Received: 0
    just a heads up its a bad idea to inhale black & milds ...tried it today..shit stinks..shit burns ...and no buzz fo me :(
     
  12. -GEKS-

    -GEKS- Elite Member

    • Messages: 798
    • Likes Received: 0
    lol dude its pipe tobacco of course you dont inhale that shit...
     
  13. ~kOGeR

    ~kOGeR Member

    • Messages: 39
    • Likes Received: 0
    It gives you a buzz...
     
  14. MK7

    MK7 Member

    • Messages: 12
    • Likes Received: 0
    i took 40 dxm gelcaps and rode my bike to go paint a spot. was pretty disoriented especially riding a bike, i was all over the place almost crashin into ppl walking on the side walk lol, it was like ur really drunk but conscious at the same time.
     
  15. C-money fresh!

    C-money fresh! Elite Member

    • Messages: 1,689
    • Likes Received: 0
    i inhale milds. you gotta take out the cancer paper and champ it again its not bad if you actualy smoke tobacco,
     
  16. anti-anti-crime

    anti-anti-crime Elite Member

    • Messages: 3,041
    • Likes Received: 0
    i usually smoke a white owl but dont inhale.
    just like the taste
     
  17. Look@it2x

    Look@it2x Senior Member

    • Messages: 129
    • Likes Received: 0
    yea i did like 18 it was pretty sick but i had nausea the whole time
     
  18. La Coka Nostra

    La Coka Nostra Elite Member

    • Messages: 2,714
    • Likes Received: 0
    once you throw up, you feel so much better, and you can finally enjoy being fucked up.
     
  19. Nem

    Nem Elite Member

    • Messages: 1,180
    • Likes Received: 0
    HEMPFEST 2008

    just a taste...

    [Broken External Image]:http://i95.photobucket.com/albums/l145/mblavis777/DSC_0092.jpg
    [Broken External Image]:http://i95.photobucket.com/albums/l145/mblavis777/DSC_0093.jpg
    [Broken External Image]:http://i95.photobucket.com/albums/l145/mblavis777/DSC_0096.jpg
    [Broken External Image]:http://i95.photobucket.com/albums/l145/mblavis777/DSC_0103.jpg
    [Broken External Image]:http://i95.photobucket.com/albums/l145/mblavis777/DSC_0108.jpg
    [Broken External Image]:http://i95.photobucket.com/albums/l145/mblavis777/DSC_0111.jpg
    [Broken External Image]:http://i95.photobucket.com/albums/l145/mblavis777/band.jpg

    i also bought a 30 inch one of a kind bong that ill post pictures of later...

    some guy just gave me a loaf of bread. it was great. and cops just sat upon horses in the crowds of people and laughed and talked shit.

    it felt so nice walking right in front of a cop with a used two foot bong in hand. BLAZED as FUCKIN HELL. and look him right in the eyes.
     
  20. Look@it2x

    Look@it2x Senior Member

    • Messages: 129
    • Likes Received: 0