Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

The Herbal Remedy Thread!

Discussion in 'General Discussion' started by Car2nist, Dec 29, 2004.

Share This Page

  1. Jason Voorhies

    Jason Voorhies Senior Member

    • Messages: 209
    • Likes Received: 0
    true that. the bars are a killer. but even going to the store starts to add up quickly. i spend 400$ every 2-3 months on an ounce of heddies (provided they meet the standards that would make me spend that much) and i can definitely put more in the bank from 2 months worth of paychecks than buying eighths here and there the whole time. drinking for me is hard to get away from once i have a good time so i hardly drink anymore.
    damn im high that was an e-ramble
     
  2. NICCSACC

    NICCSACC Banned

    • Messages: 2,216
    • Likes Received: 1
    fuck bars, lonely losers go to those to be around other people. plus they charge way too much... i get six packs of bush for 3.50 all day AND i still maintiain at LEAST 3 BEEZYs a day AND at least a pill or two...or five. and i own and run a legit liscensed business on top of that with 4 kids all under seventeen hahaha you dont EVEN know.
     
  3. lakim shabazz

    lakim shabazz Moderator

    • Messages: 2,172
    • Likes Received: 2
    what do you do if oyu odnt mind me asking.
     
  4. Jason Voorhies

    Jason Voorhies Senior Member

    • Messages: 209
    • Likes Received: 0
    ignorant post of the page goes to.........
     
  5. otter

    otter Senior Member

    • Messages: 346
    • Likes Received: 2
  6. sex without condoms

    sex without condoms Elite Member

    • Messages: 1,467
    • Likes Received: 0
  7. NICCSACC

    NICCSACC Banned

    • Messages: 2,216
    • Likes Received: 1
    i own and run a tint shop. i also lay candy on box chevys...i mean i paint cars.
    rims on the side i got friends that got friends if ya know what i mean.
     
  8. PulseWithLife

    PulseWithLife Elite Member

    • Messages: 808
    • Likes Received: 1
    Fuck You I smoke weed every day drink on da ma fuka wid me 40 or in kangaroo land me on da goon sack abo shit *****s know. :D
     
  9. NICCSACC

    NICCSACC Banned

    • Messages: 2,216
    • Likes Received: 1
    who gives a shit.:)
     
  10. otter

    otter Senior Member

    • Messages: 346
    • Likes Received: 2
  11. interlude

    interlude Member

    • Messages: 40
    • Likes Received: 0
  12. seywhat

    seywhat Elite Member

    • Messages: 543
    • Likes Received: 1
  13. sank.

    sank. Senior Member

    • Messages: 191
    • Likes Received: 1
    nom nom nom nom nom nom
     
  14. lakim shabazz

    lakim shabazz Moderator

    • Messages: 2,172
    • Likes Received: 2
    bottom page biiiddduuuuuhhhhmmmp
     
  15. dinedgc

    dinedgc Elite Member

    • Messages: 930
    • Likes Received: 0
    holy fuck dude, saving up for 4:20?
     
  16. interlude

    interlude Member

    • Messages: 40
    • Likes Received: 0
    Was. There was 5.5grams, then the dog Houdinied her way outta the kennel whilst I was gone.. 1.4 grams gone to the carpet. I've been smoking it as I see fit since.

    I got a half oz of this for 4/20. Supposedly some kinda kush or somein'.
    ai926.photobucket.com_albums_ad110_beer_biere_bere_buddha_Picture089.jpg
    ai926.photobucket.com_albums_ad110_beer_biere_bere_buddha_Picture083.jpg
     
  17. ODonthesetrees

    ODonthesetrees Elite Member

    • Messages: 1,267
    • Likes Received: 0
    420 is an everyday thang. I'll smoke a L to it, but it aint shit once you're out of school.

    $10 Gs of the firest KB, all in an L, all day kid. Dutch Masters FTW

    ...and on the subject of drinking: gimme two hennessys (any Mobb Deep fans?)
     
  18. lakim shabazz

    lakim shabazz Moderator

    • Messages: 2,172
    • Likes Received: 2
    Illuminati want my mind soul and my body, secret society trying to keep an eye on me
     
  19. smokeitup

    smokeitup Elite Member

    • Messages: 794
    • Likes Received: 0
  20. NiL

    NiL Elite Member

    • Messages: 1,077
    • Likes Received: 0
    I get the same looking shit but lately it's been so fucking damp and wet it sucks end up paying for nothing + My girlfriend wanted some of my pot last night cause she had some friends over I gave them a little bud and I have nothing :'(!