Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

The Herbal Remedy Thread!

Discussion in 'General Discussion' started by Car2nist, Dec 29, 2004.

Share This Page

  1. GeSuS_KRiST

    GeSuS_KRiST Moderator

    • Messages: 19,756
    • Likes Received: 64
    lol thats just normal me looking for trouble while being all fucked up
     
  2. What Happened to the Letters?

    What Happened to the Letters? Elite Member

    • Messages: 2,606
    • Likes Received: 1
    thanks cuz
    shit that was a stupid idea but like I was coughing hellaa nd it hurt so i was trying to stop coughing figgadeal me ?
    I noticed alot of shit that I aint never noticed before like that my smoe detectors got little green lights in them that never go off and theres alot of bricks in brick walls
    i only been shitting lightweight tho
    thanks toho most people on here wouldnt help out [/b][/quote]
    i duunno, msot of the peopel in this thread are good guys, we all talk shit but i think msot of us would help each otehr out if we really needed help
     
  3. syrup2

    syrup2 Elite Member

    • Messages: 850
    • Likes Received: 0
    ironicly as soon as soon as u posted this i realized i has downed another bottle of the shit
    its hella easy to cuz evreytume u cough u think u need more
    and then next time look at the bottle shizaam its gone
     
  4. syrup2

    syrup2 Elite Member

    • Messages: 850
    • Likes Received: 0
  5. C-money fresh!

    C-money fresh! Elite Member

    • Messages: 1,689
    • Likes Received: 0
    doesnt that stuff taste like ass though
     
  6. CIFILONE

    CIFILONE Senior Member

    • Messages: 496
    • Likes Received: 0
    :D :D :D :D
    fuck that otha ish

    you got a marco pic of this lovly bud [/b][/quote]
    umm, im pretty sure thoughs are hairs. ;)
     
  7. C-money fresh!

    C-money fresh! Elite Member

    • Messages: 1,689
    • Likes Received: 0
    hairs yes they are but it still looks like boo ass bud
     
  8. What Happened to the Letters?

    What Happened to the Letters? Elite Member

    • Messages: 2,606
    • Likes Received: 1
    if you guys grew youd know red hairs jsut measn its time to harvest, so its not premature...otherwise it doesnt mean jack, all mids have rerd hairs too, its all about teh crystals...but that buds nto dried out yet he said so a macro wouldnt even be worth it

    and syrup, are thsoe liek hash poptarts? :lol: thats what it looks like
     
  9. syrup2

    syrup2 Elite Member

    • Messages: 850
    • Likes Received: 0
    hey kids guess whats for breakfast ?
    HAAAASSSH TARTS !!!!
    (grungy hippie kids go yaay)

    c money ive tasted my fare share of ass
    :wub: :ph34r:

    and cifil that looks like some bobby brown
    so go call up whitney
     
  10. meatsnacks

    meatsnacks Senior Member

    • Messages: 220
    • Likes Received: 0
    umm, im pretty sure thoughs are hairs. ;) [/b][/quote]
    ITS BEAST!!!! im not fuckin lying man. a nugg that size wouldnt weigh that much. and that stem is fat like a beaster stem.... ew. i fuckin hate beast.
     
  11. What Happened to the Letters?

    What Happened to the Letters? Elite Member

    • Messages: 2,606
    • Likes Received: 1
    hes already mentioned its wet! christ does anyone on here pay attention to posts?
     
  12. Enmity

    Enmity Elite Member

    • Messages: 2,426
    • Likes Received: 22
    ^^ that looks like some old boonk weed
     
  13. MAST

    MAST Elite Member

    • Messages: 1,472
    • Likes Received: 1
    doesnt that stuff taste like ass though [/b][/quote]
    some people can stand it i guess. i don't have a problem, it's just the texture that makes it harder to down for me.

    and i drank like half a bottle my first time and tripped to the point that i saw a giant bulge moving around on my wall and i drew some pretty fucked pictures. other times i've drank a full bottle and it hasn't done anything. never popped cor, though, and i don't know if i will. if i ever do dxm again, i'll make sure not to drink robitussin.
     
  14. kildaillest

    kildaillest Senior Member

    • Messages: 299
    • Likes Received: 0
  15. kildaillest

    kildaillest Senior Member

    • Messages: 299
    • Likes Received: 0
  16. kildaillest

    kildaillest Senior Member

    • Messages: 299
    • Likes Received: 0
  17. LOPe_GCI

    LOPe_GCI Senior Member

    • Messages: 285
    • Likes Received: 0
    that's not sour d. looks decent tho.
     
  18. slEEt

    slEEt Elite Member

    • Messages: 954
    • Likes Received: 0
  19. CIFILONE

    CIFILONE Senior Member

    • Messages: 496
    • Likes Received: 0
    just a tip....
    dont buy a bong, while drunk....
    my homie works this little headshop up the street from my pad...
    well he knew i was drunk. and decided NOT to tell me i just picked out a
    girly ass PINK and WHITE binger hahaha, its alright though...its glass on glass,
    and has an ice catcher. whatever. :)
     
  20. MAST

    MAST Elite Member

    • Messages: 1,472
    • Likes Received: 1
    grape spliffs woo

    i found another half oz of dank that belongs to my mom. shit is verry fruity.

    that with grape tobacco