Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

The Intermediate Thread

Discussion in 'Toys forum' started by (SoS)Viruz, Mar 14, 2009.

Share This Page

  1. RUGEDRUGE

    RUGEDRUGE Member

    • Messages: 18
    • Likes Received: 0
    ^dope like how the style progresses through the piece
     
  2. EWL24

    EWL24 Senior Member

    • Messages: 416
    • Likes Received: 14
    Mone - thats sick, but the N kinda looks like an A because of the extension in the middle
     
  3. 4menace2society0

    4menace2society0 Banned

    • Messages: 684
    • Likes Received: 1
  4. MoganOne

    MoganOne Moderator

    • Messages: 1,647
    • Likes Received: 46
    Yeah I see that, It kind of looks like it spells Moase which would be tight. That's probably one of the most unordinary N's that I've come up with though, kinda wierd.
    @Sear- that's pretty clean man props.

    Cause Exchange NTC crew
    ai937.photobucket.com_albums_ad220_Albinoethiopian07_2013_01_14_03_45_51_32_1.jpg
     
  5. GuyGuyer of Guyland

    GuyGuyer of Guyland Senior Member

    • Messages: 431
    • Likes Received: 1
  6. TastyMcNasty

    TastyMcNasty Elite Member

    • Messages: 1,157
    • Likes Received: 5
    nice shit mone.
    if i'm gonna get deleted, wouldn't mind dome crits
    ai1239.photobucket.com_albums_ff518_TastyMcNasty_IMAG0321_1.jpg
     
  7. Arose.One

    Arose.One Elite Member

    • Messages: 713
    • Likes Received: 20
    exchanges:
    been playing with some blending markers a bit more, find it's easier than i originally thought. aeros:
    SAM_1145.jpg
    Cazby exchange. unimpressed. ended up scrapping it for something with more balance:
    SAM_1146.jpg

    Gane exchange, will fill soon:
    SAM_1147.jpg
    New Cazby, going to fill it within the next few days hopefully:
    SAM_1148.jpg
     
  8. chimmy stacks

    chimmy stacks Member

    • Messages: 22
    • Likes Received: 0
    @ arose. All dope man. Really feeling ur stlyle. Hopein to see some painted ish.
     
  9. Teacher

    Teacher New Member

    • Messages: 2
    • Likes Received: 0
    True graffiti rules
    graffdemotivators1.jpg graffdemotivators2.jpg graffdemotivators3.jpg graffdemotivators4.jpg
     
  10. MoganOne

    MoganOne Moderator

    • Messages: 1,647
    • Likes Received: 46
  11. biblebeltbangerz

    biblebeltbangerz Elite Member

    • Messages: 1,697
    • Likes Received: 0
    gays play with the colors haha.
     
  12. Arose.One

    Arose.One Elite Member

    • Messages: 713
    • Likes Received: 20
    bottom page bump
     
  13. MASTAH_RIBCAGE

    MASTAH_RIBCAGE Moderator

    • Messages: 1,674
    • Likes Received: 18
    that gane exchange is the business. im jealous
     
  14. Stuck

    Stuck Elite Member

    • Messages: 630
    • Likes Received: 0
  15. Reen

    Reen Senior Member

    • Messages: 98
    • Likes Received: 0
    @arose that shits dope yo..i envy your color schemes...only thing just work on your z's kinda look like a retarded 2 IMO ...start painting on walls yo..would really like to see how they come out.
     
  16. Arose.One

    Arose.One Elite Member

    • Messages: 713
    • Likes Received: 20
    @mastah: ill sketch up another exchange if you're interested, dig your letter combo anyways.
    @reen: straight up, i will never post paint flicks on the net, myself. maybe i'm a bit too sketchy about it, but fuck it.
     
  17. MASTAH_RIBCAGE

    MASTAH_RIBCAGE Moderator

    • Messages: 1,674
    • Likes Received: 18
    butt fuck it? okay. you can do both those things if youd like(exchange & the butt fucking).
     
  18. Arose.One

    Arose.One Elite Member

    • Messages: 713
    • Likes Received: 20
  19. Reen

    Reen Senior Member

    • Messages: 98
    • Likes Received: 0
    i see where your coming from yo..but you can always post shit anonymously from a internet cafe or some shit haha
     
  20. Rites

    Rites Member

    • Messages: 36
    • Likes Received: 0
    fever blackout piece.jpg Ok, I originally posted this in the bb thread but i think it would be more appropriate in this thread