Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

The Intermediate Thread

Discussion in 'Toys forum' started by (SoS)Viruz, Mar 14, 2009.

Share This Page

  1. cred1384

    cred1384 Senior Member

    • Messages: 269
    • Likes Received: 0
    Thanks man, i'm glad you motivated me to try some crazy shit. Came out better than I thought.
    ai.imgur.com_xJpTZfJ.jpg_c81e728d9d4c2f636f067f89cc14862c.jpg
     
    Last edited: Feb 25, 2013
  2. sema

    sema Senior Member

    • Messages: 248
    • Likes Received: 0
    -damn cred every piece is better then the last strait fire. i didnt forget about exchange i just need a cam to flik it mine just took a shit.
    -arose them exchanges are really dope bro
    -dank like b ally doc said def oldschool feel to it i dig it man stay up
    -sang work on s and g more the a and n are alot more solid
    work in progress i gotta clean it up alot the flash showed gaps in gold i couldnt normally ant i gotta sharpen inline n such
    IMG_0807.jpg
     
  3. TastyMcNasty

    TastyMcNasty Elite Member

    • Messages: 1,157
    • Likes Received: 5
    straight fire. like holy shit. i cannot believe you got that good in such a short amount of time. like wow haha. work on that H though, thats all i can really say.
     
  4. dankbudz

    dankbudz Elite Member

    • Messages: 1,759
    • Likes Received: 3
    cred, your fills are gnarly, you just use sharpies or what? and your letters are comin up, H is steal hang in behind tho

    mat pat- ill send you a higher res photo once i add BG, but i won't be posting that here ill pm you it in a day or so
     

    Attached Files:

    • bode.JPG
      bode.JPG
      File size:
      136.2 KB
      Views:
      138
    • old.JPG
      old.JPG
      File size:
      160.9 KB
      Views:
      139
  5. CallMeFred

    CallMeFred Senior Member

    • Messages: 494
    • Likes Received: 0
    ^the prism is lacking imo
     
  6. MN Nice

    MN Nice Elite Member

    • Messages: 1,626
    • Likes Received: 2
    That top one on the second pic! Ahhh! So dope dude!
     
  7. Sanguine

    Sanguine Senior Member

    • Messages: 169
    • Likes Received: 99
    I like that S, honestly. But I can understand you on the G.

    More quick letter practice. Printer paper is shit, too small. I can never fit the last letter, I swear.

    afarm9.staticflickr.com_8389_8509051995_59a58816e6_z.jpg

    Been switching back and forth between writing SANG and GRAE for a while now but I'm thinking about changing my name to NAER. Has my best letter combo imo.
     
    Last edited: Feb 26, 2013
  8. cred1384

    cred1384 Senior Member

    • Messages: 269
    • Likes Received: 0
    @sang you should get some legal sized printer paper, still just as cheap but bigger sheets. I dig the sketch but i think the right side of the N might be a little too small.
    @Dank Thanks mayn. Still just using sharpies and bics. Digging the characters too.
    @sema i have yours sketched out i just need to pick up a few new markers today for it for the fill, i got half way and the color i really wanted to use straight up died.
     
  9. Sanguine

    Sanguine Senior Member

    • Messages: 169
    • Likes Received: 99
    The right side of the N is small because there's supposed to be a G there to balance the sketch out. But you know what the deal with that is. . .
    I have a large blackbook but I never sketch in it because I'm not huge on sketchin' in books tbh. Need to hit up staples or some ish. . .
     
    Last edited: Feb 26, 2013
  10. Sanguine

    Sanguine Senior Member

    • Messages: 169
    • Likes Received: 99
    Experimenting with a new name.

    afarm9.staticflickr.com_8525_8510713580_0f3688588f_z.jpg
     
  11. Mathew Patterson

    Mathew Patterson Senior Member

    • Messages: 111
    • Likes Received: 0
    Just a little something I've been working on maybe for a battle who knows.

    its 4 feet in length and when I'm done it'll be 5 ft in length or so

    zxxxzxxxzz.jpg
     
  12. 4menace2society0

    4menace2society0 Banned

    • Messages: 684
    • Likes Received: 1
  13. dankbudz

    dankbudz Elite Member

    • Messages: 1,759
    • Likes Received: 3
    ^nice
     

    Attached Files:

  14. MoganOne

    MoganOne Moderator

    • Messages: 1,648
    • Likes Received: 49
  15. cred1384

    cred1384 Senior Member

    • Messages: 269
    • Likes Received: 0
    @mone so dope, the snow helps the white pop more too.
    @dank no character this time? Shit's weak man. But for real good shit, love how clean your pieces are.

    Fucked up the fill on this a little. Too lazy to redo it right now.
    ai.imgur.com_ohdBRT1l.jpg
     
  16. MoganOne

    MoganOne Moderator

    • Messages: 1,648
    • Likes Received: 49
    Thanks my dude i agree
    ai937.photobucket.com_albums_ad220_Albinoethiopian07_2013_02_27_02_45_56_982_1_zps39a441cd.jpg
     
  17. Semper

    Semper Moderator

    • Messages: 656
    • Likes Received: 21
    dank those are clean as ever. pity you didn't get to enter that vital.
    cred, how do you go fitting your stuff onto walls? i dunno about you but most of the spots near me need a piece that isnt very tall but pretty long. shits dope by the way.

    quick shit, used these colours a few times before but im running out of combinations. its far from clean but crits?
    rades2.jpg
     
    Last edited: Feb 28, 2013
  18. -Wings-

    -Wings- Senior Member

    • Messages: 470
    • Likes Received: 0
    This page is straight fire for a intermediate thread! Mone Im loving the paint! Rush im loving the funky R's youve been pumping out bro! And semper I swear you remind me of this writer that had the user name cocoa cola, Not saying your biting at all though! Just seeing similiar styles, and im loving that sketch you just posted up! The green and pink work well imo

    ai1311.photobucket.com_albums_s665_SeyorECA_89ebe180_9baa_4181_8e00_0df1bbf5e09e_zps16fdd808.jpg
    ai1311.photobucket.com_albums_s665_SeyorECA_7d218f47_965c_4ec8_850b_d94f3e69f054_zps681e26fe.jpg
     
  19. Mori

    Mori Senior Member

    • Messages: 271
    • Likes Received: 0
    imagejpeg952.jpg
    2013-03-01 02.12.35.jpg
    2013-02-27 15.58.35.jpg

    I wish more of you cats would stop clownin' yourselves and go out and paint...
     
    Last edited: Mar 1, 2013
  20. 4menace2society0

    4menace2society0 Banned

    • Messages: 684
    • Likes Received: 1
    true^
    but then again you seem to hit the same wall over and over, move it around and make it worth it
    still better than not painting but that sketch is heat though
     
    Last edited: Mar 1, 2013