Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

The Parkour Thread

Discussion in 'General Discussion' started by -=J=-, Nov 17, 2005.

Share This Page

  1. kean!

    kean! Member

    • Messages: 42
    • Likes Received: 0
    shit looks fun and cool shit .. some of this stuff could be really useful
     
  2. bla

    bla Senior Member

    • Messages: 221
    • Likes Received: 0
    Thats what i been saying
     
  3. MoNkEy

    MoNkEy Elite Member

    • Messages: 7,019
    • Likes Received: 5
    i can now do open backflips on a trampoline was practising today in PE at school :)
     
  4. cord

    cord Elite Member

    • Messages: 638
    • Likes Received: 0
    hey man who linked to urbanfreeflow?? they are the shittest crew alive.

    i do parkour/ street stunts which is a lot of flips e.g wallflips and gainers etc....

    check this vid out its a guy called rhodes solo vid from my crew http://media.putfile.com/Rhodes-Solo-Vid its old and out dated now tho

    new gym sampler coming soon!!

    and once again urbanfreeflow suck ass
     
  5. ASEL1DBL

    ASEL1DBL Senior Member

    • Messages: 164
    • Likes Received: 0
    thats a good vid but ima stay with urban cause it works for me.
     
  6. ASEL1DBL

    ASEL1DBL Senior Member

    • Messages: 164
    • Likes Received: 0
    your sig movie was hella funny
     
  7. cord

    cord Elite Member

    • Messages: 638
    • Likes Received: 0
    urbanbumflow suck, they are a pox on the parkour/ free running world
     
  8. JadedSketches

    JadedSketches Elite Member

    • Messages: 2,061
    • Likes Received: 0
    Hey,theyre sponsored by adidas,so they must be pretty good.
     
  9. MoNkEy

    MoNkEy Elite Member

    • Messages: 7,019
    • Likes Received: 5
    i spose adidas sponsored them because they were sorta the first people to get well known
     
  10. -=J=-

    -=J=- Elite Member

    • Messages: 679
    • Likes Received: 0
    basicly

    but there not all bad there good at parkour but i dont like the crew its all about the ££££ to them
     
  11. MoNkEy

    MoNkEy Elite Member

    • Messages: 7,019
    • Likes Received: 5
    nah its like 50cent they have sold out they end up doing the hobbie for the money not because they like what they are doing. They have sold out.
     
  12. -=J=-

    -=J=- Elite Member

    • Messages: 679
    • Likes Received: 0
    yea

    btw happy 4000th post birthday lol
     
  13. MoNkEy

    MoNkEy Elite Member

    • Messages: 7,019
    • Likes Received: 5
    yer hahaha i cant be assed to do like 4000th post in one of my posts to long.
     
  14. ACTION NEWS...

    ACTION NEWS... Elite Member

    • Messages: 539
    • Likes Received: 1
    BUMP.

    I climbed my shed today.
     
  15. MoNkEy

    MoNkEy Elite Member

    • Messages: 7,019
    • Likes Received: 5
    i climb anything im painting tracks in about 20-30mins so im gonn have to climb to much shit
     
  16. shineONE

    shineONE Elite Member

    • Messages: 852
    • Likes Received: 0
    Can someone post the link of the Google video of that Sebastian guy doing Parkour.
     
  17. -=J=-

    -=J=- Elite Member

    • Messages: 679
    • Likes Received: 0
    sebs in this one

    No. 1
     
  18. 3DD

    3DD New Member

    • Messages: 1
    • Likes Received: 0
  19. ACTION NEWS...

    ACTION NEWS... Elite Member

    • Messages: 539
    • Likes Received: 1
    WAY TO GO YOU!

    Do you write graff?
     
  20. JadedSketches

    JadedSketches Elite Member

    • Messages: 2,061
    • Likes Received: 0
    You skateboard.
    You probably want to be sponsored.
    Hypocrite.