Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

The Skateboarding Thread

Discussion in 'General Discussion' started by ASEN, Apr 17, 2005.

Share This Page

  1. B.S. POLICE

    B.S. POLICE Banned

    • Messages: 1,416
    • Likes Received: 0
    yeah but a borad that goes 45 without any breaks aint exactly grandpa board either
     
  2. ReadyToStrike

    ReadyToStrike Senior Member

    • Messages: 177
    • Likes Received: 0
    nollie tails are killin me..anyone have tips on them?
     
  3. B.S. POLICE

    B.S. POLICE Banned

    • Messages: 1,416
    • Likes Received: 0
    have you tried trying harder?
     
  4. H3TT1NG3R

    H3TT1NG3R Elite Member

    • Messages: 2,567
    • Likes Received: 1
    ^ahha.
    i havenmt skated in forever cuz of the fuckign snow. just liek carpet boarding, pull mad steez on my bigspins wiht the last 90 degrees reverted.
     
  5. B.S. POLICE

    B.S. POLICE Banned

    • Messages: 1,416
    • Likes Received: 0
    yeah i use my longboard to get from one side of my room to the other, i gots them hardwood floors
     
  6. H3TT1NG3R

    H3TT1NG3R Elite Member

    • Messages: 2,567
    • Likes Received: 1
    haha.
    know whats wierd is i fuckign suck at heelflips and liek vheels
    yet i can inward and fakie bigheel....
     
  7. CandyRain88

    CandyRain88 Senior Member

    • Messages: 113
    • Likes Received: 0
    ft=first try tre= 360 flip
     
  8. ReadyToStrike

    ReadyToStrike Senior Member

    • Messages: 177
    • Likes Received: 0
    I dont see how thats relevant, but i can nollie board if that helps.
     
  9. CandyRain88

    CandyRain88 Senior Member

    • Messages: 113
    • Likes Received: 0
    when you nollie do the 45 degree spin then right when your tail is over the rail push down hard.....idk if that will help you at all but its what i do
     
  10. ReadyToStrike

    ReadyToStrike Senior Member

    • Messages: 177
    • Likes Received: 0
    thanks ha im an idiot....i was barely pushing down on my tail lol but i suck at tails anyway and its fuckin cold...i cant wait til its fuckin spring
     
  11. CandyRain88

    CandyRain88 Senior Member

    • Messages: 113
    • Likes Received: 0
    ya if you dont push hard enough youll either slide off or miss the rail completely
     
  12. Kimo13

    Kimo13 Senior Member

    • Messages: 200
    • Likes Received: 0
    anyone got any tips for tre flips...i got tha kickflip and tha shuv, but i just can't get that shit! Advice would be really appreciated.
     
  13. WoeInfinite

    WoeInfinite Elite Member

    • Messages: 2,427
    • Likes Received: 1
  14. B.S. POLICE

    B.S. POLICE Banned

    • Messages: 1,416
    • Likes Received: 0
    i got to skate today, even cleaned my bearings while i was at work! it was nice, cold but nice
     
  15. WoeInfinite

    WoeInfinite Elite Member

    • Messages: 2,427
    • Likes Received: 1
    i wish i could skate now.
    its gonna snow again tomorrow and friday
    how laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaame.
    needa scrape up some change and head to the indoor park, but i hate vert.
    yo check out that guys newest video part, last trick is freshh
     
  16. darkstar

    darkstar Senior Member

    • Messages: 145
    • Likes Received: 0
    parking garages are where its at
     
  17. darkstar

    darkstar Senior Member

    • Messages: 145
    • Likes Received: 0
    honestly that video was horrible slow ass lines, gay ass primo shit i did that when i was fucking 10
     
  18. Worms

    Worms Guest

    imi so fukin happy i found a buildin under construction that has a seven set in it... fully walled butter smooth concrete and the construction workers have these big jet heaters everywhere so its warm... im gona seshion it tomoro :D
     
  19. Maste

    Maste Senior Member

    • Messages: 363
    • Likes Received: 1
    ^lucky bastard ive been carpet skating like mad
    i landed my first varial kickflips and tre flips not too long ago and i was psyched cause i have only been skating for a couple of months but i am sooo sick of basement skating. winter needs to be over
     
  20. sloppy_assasin168

    sloppy_assasin168 Senior Member

    • Messages: 55
    • Likes Received: 0
    i stencil my friends griptape and trace my lones wit decos and put my tag at the bottom

    im aight but stairs and ledges are not for me

    but im gettin good at flatground flips spins and tech shit

    manny in manny out shit is always tough but the kids love it