Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

The UK Thread

Discussion in 'General Discussion' started by scarface, Nov 21, 2004.

Share This Page

  1. sketch3

    sketch3 Banned

    • Messages: 5,794
    • Likes Received: 0
    yea, well i can garuntee the skunk,
     
  2. Seti

    Seti Elite Member

    • Messages: 742
    • Likes Received: 0
    well im here to find a job to be honest, and ive made my cut off date friday i think, cuz ive got a graffiti battle to go check out back down in cornwall, its not my turn to battle for another month, cuz im in the last part of the quarter finals but i thought id betta go see wat the competitions like, but if i find a job before the end of the week i wont be leaving...but wednesday wld be gd, ur down briky init?
     
  3. Seti

    Seti Elite Member

    • Messages: 742
    • Likes Received: 0
    wicked, wat u think of wednesday then?
     
  4. MoNkEy

    MoNkEy Elite Member

    • Messages: 7,019
    • Likes Received: 6
    yer im down on wenseday...im gonna skip a lesson...cos i have 2 lessons then 2 frees....then a lesson...so i will just skip it...if its possible...could you get me like 10 grey dots...and like 5 pink dots and i will give you the 1.50 on wenseday if thats cool?
     
  5. sketch3

    sketch3 Banned

    • Messages: 5,794
    • Likes Received: 0
    to be honest, i just finished skool, its been one long weekend, i have no clue wat day it is so any days good for mee
     
  6. Seti

    Seti Elite Member

    • Messages: 742
    • Likes Received: 0
    haha, bad boiz bad boiz wat ya gunna do....fo sure man, ive made a note of it, have u got any spare stickers? if not ill get a roll tomoroz
     
  7. MoNkEy

    MoNkEy Elite Member

    • Messages: 7,019
    • Likes Received: 6
    kk all sorted if i can get some caps lol....i mean i i got like 28 quid in my bank...but i ts not my money its my mums...so i mean i could go into it and get some fresh cans...which i might do....
     
  8. MoNkEy

    MoNkEy Elite Member

    • Messages: 7,019
    • Likes Received: 6
    double post...what time you going tommorow to bricky? Or you wanna go with me on wednesday?
     
  9. Seti

    Seti Elite Member

    • Messages: 742
    • Likes Received: 0
    fair plays, my mums lent me 30 quid to travel about to find a job but i gota spend some of it on paint, wldnt seem right otherwise, how much is belton premium now in brixton? i gota work out wat colours an ish i need....
     
  10. MoNkEy

    MoNkEy Elite Member

    • Messages: 7,019
    • Likes Received: 6
    i think its like 3 quid a can in there now...they raised all the prices by 25p....
     
  11. Seti

    Seti Elite Member

    • Messages: 742
    • Likes Received: 0
    might aswell go on wensday init, save the journeys fare, have u got anywere in mind to paint?
     
  12. MoNkEy

    MoNkEy Elite Member

    • Messages: 7,019
    • Likes Received: 6
    trellick probably...a nice wall...and usually its dead quiet....yer if we meet wednesday at like london victoria...at like 12....then we can go bricky for when it opens get paint and paint at like 1-1.30 or something....
     
  13. Seti

    Seti Elite Member

    • Messages: 742
    • Likes Received: 0
    ahh thats aight, i thought they were like 3.60 or sumink, thats how much they cost last time i was in soho, but thats soho for ya
     
  14. MoNkEy

    MoNkEy Elite Member

    • Messages: 7,019
    • Likes Received: 6
    yer it used to be 2.75 in bricky....i dunno what im gonna paint....i might just get some white and black...and do my old 3D....i keep rinsing it haha....but just do it black and white or something...i duno yet....
     
  15. Seti

    Seti Elite Member

    • Messages: 742
    • Likes Received: 0
    yeh sounds good, get a full day in...
     
  16. MoNkEy

    MoNkEy Elite Member

    • Messages: 7,019
    • Likes Received: 6
    yer defo....also yer going bricky in one days means only one travel card to buy....i will try get werk to come aswell....
     
  17. Seti

    Seti Elite Member

    • Messages: 742
    • Likes Received: 0
    cool man, ive been workin a free'er straight to ink 3d style, but i dont think its good enough to freestyle with paint, an i left all my sketches down cornwall, so im gunna get sumink fresh down on paper espesialy for it tomorow. we cld have a paint battle, restrict ourselves to black and white, and maybe one other colour to make it fair, but it might be a betta idea just to get our names up, wat u think?
     
  18. Seti

    Seti Elite Member

    • Messages: 742
    • Likes Received: 0
    init, dnt wana max out my oester card...lol...wld be cool to have some more writers, the more the betta,
     
  19. MoNkEy

    MoNkEy Elite Member

    • Messages: 7,019
    • Likes Received: 6
    you want to do an exchange? Prob better than a battle and shit? Like make it a cheap day...like green fill...yellow outline....will only need 3 cans..2 greens and one yellow....
     
  20. 2KoS

    2KoS Senior Member

    • Messages: 385
    • Likes Received: 0
    yo does anyone know any decent sites for odering?? i got illuniarty off here, seemed like deep shit but the fucking shipping cost is a joke. any help?

    safe