Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

This Right Hurrrr OR That Right Thurrrr

Discussion in 'General Discussion' started by PureSole, Jan 18, 2006.

Share This Page

?

Edit

Poll closed Oct 23, 2008.
  1. I wish i was a little bit taller, I wish i was a baller

    0 vote(s)
    0.0%
  2. I wish i had a girl who looked good i would call her

    0 vote(s)
    0.0%
  1. mad ethics

    mad ethics Senior Member

    • Messages: 250
    • Likes Received: 0
    nano

    Fish Tacos or Chicken Tacos?
     
  2. ss_Solo

    ss_Solo Senior Member

    • Messages: 135
    • Likes Received: 0
    chicken

    taco bell or burger king
     
  3. EGAD

    EGAD Banned

    • Messages: 361
    • Likes Received: 0
    burger king


    lad or reg?
     
  4. E-Terror

    E-Terror Elite Member

    • Messages: 2,757
    • Likes Received: 0
    i have no udea what either of those mean, but lad



    regular fresca, or cherry fresca?
     
  5. EGAD

    EGAD Banned

    • Messages: 361
    • Likes Received: 0
    cherry

    kangaroo steak or emu egg?
     
  6. E-Terror

    E-Terror Elite Member

    • Messages: 2,757
    • Likes Received: 0
    Kangasteak


    ive eaten ostrich meat before




    peanuts in your shit, or corn in your shit
     
  7. AMW

    AMW Senior Member

    • Messages: 337
    • Likes Received: 0
    corn,
    because the peanuts would scratch the sides

    gold or silver?
     
  8. underground_culture

    underground_culture Elite Member

    • Messages: 920
    • Likes Received: 0
    gold

    the colour of champs

    swear word of choice

    fuck or shit
     
  9. Crackwhore

    Crackwhore Member

    • Messages: 14
    • Likes Received: 0
    fuck

    lamps or chandaleers
     
  10. JETc17

    JETc17 Elite Member

    • Messages: 1,356
    • Likes Received: 0
    get the hell out


    lamps


    subwoofers or amplifiers
     
  11. Alyte

    Alyte Elite Member

    • Messages: 971
    • Likes Received: 1
    Amplifiers.

    subs make things sound stupid and crappy


    Flange or Phaser?
     
  12. Cego3

    Cego3 Member

    • Messages: 39
    • Likes Received: 0
    phaser makes you feel like being one of those odd raver kid

    Sex with anybody you want to the rest of your life or a life time supply of your favorite paint
     
  13. BoRe-719-

    BoRe-719- Elite Member

    • Messages: 1,797
    • Likes Received: 0
    thats gotta be one of the best ones in a while...uhhh sex gets old..i choose paint.

    shot in the nuts witha barbed arrow or cutting off ur earlobes witha pair of rusty scissors??
    (if u dont have earlobes, its cuz ur a fag and life hates u)
     
  14. fannypack uprock

    fannypack uprock Elite Member

    • Messages: 2,347
    • Likes Received: 2
    ill take both. cause im a man.

    poke simphul or bore in the eye? (trick question, but it doesnt matter)
     
  15. underground_culture

    underground_culture Elite Member

    • Messages: 920
    • Likes Received: 0
    poke bore

    cuz i have the nagging suspicion that hes a emo

    and emos suck

    miami beach or long beach(cali!)
     
  16. AMW

    AMW Senior Member

    • Messages: 337
    • Likes Received: 0
    LONG BEACH!!

    being able to have 3 wishes or being able to have as much paint as you want

    **TRICK Q**
     
  17. cape

    cape Elite Member

    • Messages: 798
    • Likes Received: 0
    3 wishes,, you could just wish for as much paint as you wanted

    bike or car
     
  18. underground_culture

    underground_culture Elite Member

    • Messages: 920
    • Likes Received: 0
    umm im assuming you mean motorcyle, and imma still gonna go wit a car, cuz you can get more chicks in a car, fit more paint,

    and car=LAMBORUGHINI
     
  19. BoRe-719-

    BoRe-719- Elite Member

    • Messages: 1,797
    • Likes Received: 0
    wrong foo, i beat up emos...my life jus sucks and i talk about it too much...BIKE, whoever rides with u always gets the bitch seat and thats funny to me. WOOHOO YEAH

    uhhh

    alien or krylon...think about it
     
  20. Divison One

    Divison One Senior Member

    • Messages: 251
    • Likes Received: 0
    ...krylon



    sticker or stencil?