Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Throwies

Discussion in 'Toys forum' started by Fube, Apr 10, 2008.

Share This Page

  1. knowtheledge

    knowtheledge Senior Member

    • Messages: 96
    • Likes Received: 0
  2. SynOne

    SynOne Senior Member

    • Messages: 328
    • Likes Received: 0
    Knowtheledge stick with a name ffffssssssss Lol. That throwies dope. Drop the X's in the letters, imo it would look better without that.
     
  3. H1P30N3R

    H1P30N3R Elite Member

    • Messages: 1,462
    • Likes Received: 0
  4. inthecity

    inthecity Member

    • Messages: 49
    • Likes Received: 0
    ^^ i like that make the letters more proportional and work on ur spacing a bit
     
  5. Tempo718

    Tempo718 Elite Member

    • Messages: 612
    • Likes Received: 11
  6. centrysam

    centrysam Senior Member

    • Messages: 223
    • Likes Received: 0
  7. Carma7

    Carma7 Member

    • Messages: 46
    • Likes Received: 0
    i dont like how you make the last two letters drop down like 10 inches and the X's look sloppy i would replace them with just lines or somethin but the style is lookin dope.
     
  8. H1P30N3R

    H1P30N3R Elite Member

    • Messages: 1,462
    • Likes Received: 0
    those x's are k's bro ... centry nice shit man
    ai1204.photobucket.com_albums_bb409_heyzues07_1320106778.jpg

    ai1204.photobucket.com_albums_bb409_heyzues07_1320106804.jpg
     
  9. bak

    bak Senior Member

    • Messages: 232
    • Likes Received: 0
    feelin the red pesoe. keep practicing it
    carma those E's woud look solid without that extra hump on top
    n as always, give grits to get crits ya Ts
     
  10. Strange Journeys

    Strange Journeys Senior Member

    • Messages: 394
    • Likes Received: 1
    im sorry, but this is gross
     
  11. centrysam

    centrysam Senior Member

    • Messages: 223
    • Likes Received: 0
    pesoe . thanks man . last pic bottom right is ill i like dat man nice work
     
  12. Phat 2

    Phat 2 Elite Member

    • Messages: 2,721
    • Likes Received: 0
  13. The Kidz

    The Kidz Senior Member

    • Messages: 60
    • Likes Received: 0
    IMG_0071.jpg ^really liking the two in the dot and the h.
     
  14. Strange Journeys

    Strange Journeys Senior Member

    • Messages: 394
    • Likes Received: 1
  15. H1P30N3R

    H1P30N3R Elite Member

    • Messages: 1,462
    • Likes Received: 0
    dont know if i like that or not phat and kids idk what thjat says go simpler keep your letters the same size

    ai1204.photobucket.com_albums_bb409_heyzues07_1320191458.jpg
     
  16. ribcage

    ribcage Banned

    • Messages: 2,534
    • Likes Received: 0
  17. H1P30N3R

    H1P30N3R Elite Member

    • Messages: 1,462
    • Likes Received: 0
    ribcage we are fuckin losers lol nice consistent style man
     
  18. ribcage

    ribcage Banned

    • Messages: 2,534
    • Likes Received: 0
    lol yep, that was for the battle, but I forgot to send it... thanks
     
  19. H1P30N3R

    H1P30N3R Elite Member

    • Messages: 1,462
    • Likes Received: 0
  20. Takeiteasy

    Takeiteasy Member

    • Messages: 46
    • Likes Received: 0
    Dude, looks gnarley. Love your style. I don't have anything to critique about it. I think the x's look fine and I like the way the letters drop. I sometimes get crap for dropping letters, but I just like the way it flows.