Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Toy Exchange Thread

Discussion in 'Toys forum' started by Nyc Sno, Apr 5, 2006.

Share This Page

  1. aces

    aces Elite Member

    • Messages: 1,917
    • Likes Received: 0
    why whats wrong with it
     
  2. Hilo

    Hilo Elite Member

    • Messages: 655
    • Likes Received: 0
    when i go on it try uploading a pic it shuts down the image shack
     
  3. hale

    hale Member

    • Messages: 34
    • Likes Received: 0
    go to imgspot.com
     
  4. CraYon

    CraYon Elite Member

    • Messages: 964
    • Likes Received: 0
    Anyone wanna exchange? Someone with a half decent throwie? (i'ma only do pen, markers ran out)
     
  5. tint1

    tint1 Senior Member

    • Messages: 99
    • Likes Received: 0
  6. Rane *DF* *HM*

    Rane *DF* *HM* Senior Member

    • Messages: 193
    • Likes Received: 0
    ^ That's probably in your backyard.




    hale, get at me.
     
  7. tint1

    tint1 Senior Member

    • Messages: 99
    • Likes Received: 0
    nah...its only a block away though, between those fences and some apartment's garages
     
  8. Rane *DF* *HM*

    Rane *DF* *HM* Senior Member

    • Messages: 193
    • Likes Received: 0
    word...my first throw was on some tractor trailer like 15 mins from my house...on foot.

    ....it got buffed the next day.
     
  9. tint1

    tint1 Senior Member

    • Messages: 99
    • Likes Received: 0
    ahh damn...my shit wont get buffed, that place is too chill...but yeah i need some paint, i had to put that shit back in the utility room lmao. i just wanted to get some kinda throw up...just been practicin my style with markers
     
  10. Rane *DF* *HM*

    Rane *DF* *HM* Senior Member

    • Messages: 193
    • Likes Received: 0
    I just leech paint off my friends.
    One of my boys told his dad he was painting his room, and he went out and bought him a shit load of paint, so...I have some new tools. (since my friend sucks)
     
  11. tint1

    tint1 Senior Member

    • Messages: 99
    • Likes Received: 0
    lucky...i have no way to get any :(
     
  12. -MaCKiE-

    -MaCKiE- Senior Member

    • Messages: 142
    • Likes Received: 0
  13. some guy from NCI...

    some guy from NCI... Elite Member

    • Messages: 1,978
    • Likes Received: 0
    ahh damn...my shit wont get buffed, that place is too chill...but yeah i need some paint, i had to put that shit back in the utility room lmao. i just wanted to get some kinda throw up...just been practicin my style with markers [/b][/quote]
    I woudn't worry about paint yet...

    Keep sketching.. you could use the practice, and then when it comes to putting up your shit on the streets... it'll actually be worth the paint.
     
  14. Rane *DF* *HM*

    Rane *DF* *HM* Senior Member

    • Messages: 193
    • Likes Received: 0
    ^ word...

    i sketched forever before I painted. Went through a bunch of different names until I found one that I could really work with, and even still, I haven't done anything but throws yet, because I'm still filling my blackbook with ideas, and I probably won't piece anything for a while.
     
  15. Eskimo33

    Eskimo33 Senior Member

    • Messages: 409
    • Likes Received: 0
    Icer where you at!? haha
     
  16. Keffer

    Keffer Senior Member

    • Messages: 211
    • Likes Received: 0
  17. some guy from NCI...

    some guy from NCI... Elite Member

    • Messages: 1,978
    • Likes Received: 0
    Thats a good writer in the making.
     
  18. Rane *DF* *HM*

    Rane *DF* *HM* Senior Member

    • Messages: 193
    • Likes Received: 0
  19. ICER

    ICER Senior Member

    • Messages: 127
    • Likes Received: 0
  20. Eskimo33

    Eskimo33 Senior Member

    • Messages: 409
    • Likes Received: 0