Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Vancouver

Discussion in 'Picture gallery' started by CashFlowJoe, Dec 13, 2004.

Share This Page

  1. -AbSrD

    -AbSrD Senior Member

    • Messages: 289
    • Likes Received: 0
    if u referring 2 me i dont got that many ups. but soon.. but thats unimportant. im not a know it all at alll. i thought the cover looked kinda like cool 45. or vice versa. it dosen't make it any less killer in my mind its still a sick piece and they're both very talented writers! i just see kinda a connection in the two styles in THAT ONE FUCKING PIECE.
    if u arent just festering. chump. and a know it all. what do u write?
     
  2. -AbSrD

    -AbSrD Senior Member

    • Messages: 289
    • Likes Received: 0
    i don't see another virus coming up.

    i do see young talent though.
     
  3. RESMONEY

    RESMONEY Guest

  4. RESMONEY

    RESMONEY Guest

  5. Mr. Roper

    Mr. Roper Member

    • Messages: 7
    • Likes Received: 0
  6. New White Kicks

    New White Kicks Senior Member

    • Messages: 326
    • Likes Received: 0
  7. ghostbusta5

    ghostbusta5 Elite Member

    • Messages: 757
    • Likes Received: 0
  8. ghostbusta5

    ghostbusta5 Elite Member

    • Messages: 757
    • Likes Received: 0
  9. ghostbusta5

    ghostbusta5 Elite Member

    • Messages: 757
    • Likes Received: 0
  10. Eatingsnowflakes

    Eatingsnowflakes Senior Member

    • Messages: 113
    • Likes Received: 0
  11. cowboyfromhell

    cowboyfromhell Senior Member

    • Messages: 439
    • Likes Received: 0
    that was probably one of the most redundant comments I've seen posted.
    Also, if that kid didn't write "liks" I'd probably give him more credit.
     
  12. -AbSrD

    -AbSrD Senior Member

    • Messages: 289
    • Likes Received: 0
    and if he wasnt from whistler. jkjk.

    im gonna try n get some flicks tmr.
     
  13. Skyone

    Skyone Member

    • Messages: 20
    • Likes Received: 0
    that was probably one of the most redundant comments I've seen posted.
    Also, if that kid didn't write "liks" I'd probably give him more credit. [/b][/quote]
    yeah and?...if that post wasnt the most meaningless comments I've seen posted, come on man, say something worthwhile then spewing crap, at least battle or something than spamin up sh!t.

    otherwise dieslow is tearing up shit in van. unfortunately... too bad im soo godamn old to bomb these days..meh.
     
  14. Mute1

    Mute1 Elite Member

    • Messages: 861
    • Likes Received: 0
    Lol I been seeing that die slow shit up and down commercial...

    if u consider tagging poles "tearing shit up" then yeah, he's tearing shit up.
     
  15. Skyone

    Skyone Member

    • Messages: 20
    • Likes Received: 0
    lol^ I guess the sarcasm wasnt obvious enough, the only decent newer tags i seen around these days is ensoe.
    havent really been around the yards and what not to see any new pieces though, too busy working, I should though, around all the skytrain stations, the skater parks, like the one in the tunnel at boundary/hastings.

    A couple new legal murals, like the one at fraser/broadway is decent, not spectacular by any means, but something.
     
  16. rseyek

    rseyek Elite Member

    • Messages: 829
    • Likes Received: 0
    that NWK wild fire theme is sick, that background is a photo that was taken by my uncle's buddy, won a bunch of awards and shit, now is used for graff back ground SICK SICK SICK haha nice NWK
     
  17. RESMONEY

    RESMONEY Guest

    [Broken External Image]:http://i19.photobucket.com/albums/b165/reser3009/snafu.jpg

    [Broken External Image]:http://i19.photobucket.com/albums/b165/reser3009/reser_teck_mountan.jpg

    [Broken External Image]:http://i19.photobucket.com/albums/b165/reser3009/reser_asume_bnsf.jpg

    [Broken External Image]:http://i19.photobucket.com/albums/b165/reser3009/reser_dekoy.jpg

    couple goodies for you guys to run your mouths about.. since it seems noone on this website takes the time to paint anything.

    ETC 2006.
     
  18. FEN the HEN

    FEN the HEN Elite Member

    • Messages: 968
    • Likes Received: 0
    RESER hot stuff.... and finally pics
     
  19. naw homie

    naw homie Member

    • Messages: 11
    • Likes Received: 0
    ^^^ off topic that bates is ridculous. guy has to be top 5 top 10 in the world easy. look at how sick even his punchlines in his throw are, they look like they should be on a tshirt or sumthin, damn makes you really wanna step ur game up
     
  20. CHILLEN905

    CHILLEN905 Elite Member

    • Messages: 1,855
    • Likes Received: 8