Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Verfen In Nederland

Discussion in 'General Discussion' started by Copieright, Jan 11, 2007.

Share This Page

  1. RainSWP

    RainSWP Member

    • Messages: 19
    • Likes Received: 0
    aaah okay... werk jij ook met die markers al dan?? is wel wennen...
     
  2. RainSWP

    RainSWP Member

    • Messages: 19
    • Likes Received: 0
  3. Skesh

    Skesh Elite Member

    • Messages: 526
    • Likes Received: 0
    Geile inventory
     
  4. Copieright

    Copieright Senior Member

    • Messages: 184
    • Likes Received: 1
    klopt ff wennen maar na 2 schetsen heb je het onder de knie!
     
  5. Skesh

    Skesh Elite Member

    • Messages: 526
    • Likes Received: 0
    Nee ik heb ze helaas niet
    Waar waarom zijn ze wennen dan? Zijn toch gewoon viltstiften??!?

    En Rain, bestel jij je verf online? Als je het NIET online koopt, hoeveel betaal jij er dan voor?
    Even vergelijken met de local shop hier :)
     
  6. RainSWP

    RainSWP Member

    • Messages: 19
    • Likes Received: 0
  7. RainSWP

    RainSWP Member

    • Messages: 19
    • Likes Received: 0
    [Broken External Image]:http://img517.imageshack.us/img517/9238/21052007378eg4.th.jpg
    foto van me laatste schets in blackbook... maar hij is nog niet klaar moet nog wat er om heen verzinnen.... enne ik zie hier nu wel dat ik die colorblend nodig heb denk ik... vind dat die kleuren neit mooi over lopen...

    enne laatst ging ik foto maken van mn flixs, gaat opeens een buurtbewoner mijn kenteken opschrijven van de auto...!? vind ik een beetje vreemd... wat is er nou weer mis met fotos maken!!
     
  8. poepomhoog1

    poepomhoog1 Senior Member

    • Messages: 148
    • Likes Received: 0
    letters zien er wel chill uit....met 3d erbij is het wel wat meer opgevuld denk ik.
    Als je die grijs in elkaar wilt laten overlopen...tenminste redelijk chill laten overlopen dan moet je zorgen dat de inkt van de eerste kleur nog niet helemaal droog is als je de volgende kleur eronder doed....beetje moeilijk uit te leggen maar het heeft iniedergeval veel temaken met hoe lang je alles laat drogen...wat eigenlijk makkelijker is vindt ik is gewoon 1 of 2 heel dicht bij elkaar liggende grijstinten nemen en dan meerdere malen er overheen gaan tot je het gewenste fade hebt...hopelijk helpt het wat

    peace
     
  9. RainSWP

    RainSWP Member

    • Messages: 19
    • Likes Received: 0
    ik heb eigenlijk maar een 36 setje van die markers... maar ik ga kijken of het gaat werken bedankt voor de tips in iedergeval!! ben ook maar een beginner!! haha..

    maar hoe bedoel je 2 grijstinten en dan net zo lang er over heen zeg maar over dat stuk wat je wil laten overlopen...??
     
  10. poepomhoog1

    poepomhoog1 Senior Member

    • Messages: 148
    • Likes Received: 0
    mmmm....stel je begint met de lichte grijs tint......dan kleur je het vlak wat je wil kleuren in die tint, dan ga je bv op de helft van dat vlak beginnen met je 2e laag met de zelfde tint(zonder dat het vlak/de inkt al helemaal droog is) waardoor het iets donkerder word, dan ga je weer bv de helft van dat vlak nog een 3e laag geven met diezelfde tint en word het dus nog wat donkerder. je hebt daar dus al een fade en dan kan je aan de kant met 3 lagen(de donkerste kant) weer met een iets donkerdere grijstint beginnen zonder dat het erg opvalt dat het 2 verschillende grijstinten zijn.....en dan kan je die donkerdere grijstinten ook weer faden zoals je bij die lichte grijs tint hebt gedaan. maar ja het is toch een beetje uitvogelen hoelang je het moet laten drogen om toch het verschil te zien tussen de tinten maar weer niet te lang laten drogen want dan krijg je zo'n lelijke streep waar de eerste laag de tweede raakt.
    mja...weet niet hoe ik het anders uit zou moeten leggen behalve dan zeg maar dat die vorige schets van mij(die bek) met maar 2 grijstinten gedaan is(misschien dat dat het wat duidelijker maakt)

    peace
     
  11. RainSWP

    RainSWP Member

    • Messages: 19
    • Likes Received: 0
  12. poepomhoog1

    poepomhoog1 Senior Member

    • Messages: 148
    • Likes Received: 0
    mwa valt wel mee , maar ik denk dat als je m 3d had gegeven en een outlinetje dat ie er dan veel meer was uitgeknalt
     
  13. Copieright

    Copieright Senior Member

    • Messages: 184
    • Likes Received: 1
    rain je can control is redelijk goedmaar je letters vind ik niet zo mooi! keep up the good work ;)
     
  14. RainSWP

    RainSWP Member

    • Messages: 19
    • Likes Received: 0
    ok thanks...

    ik ben ook hard aan oefenen...

    3d vind ik nog wel vrij moelijk!! maar ik blijf maar door oefenen...

    copieright! letters zijn inderdaad wel simpel jah... het is ook niet makkelijk!!

    :ph34r:
     
  15. Skesh

    Skesh Elite Member

    • Messages: 526
    • Likes Received: 0
    Je hebt een auto, hoe oud ben je dan (als ik vragen mag :))

    En pas maar op dat ze geen huiszoeking gaa ndoen, als ze je nummerbord hebben genoteerd B) :p
     
  16. RainSWP

    RainSWP Member

    • Messages: 19
    • Likes Received: 0
    22... jij dan??

    huiszoeking? :p waarom dan omdat ik fotos aan maken was?? en dan vinden ze spuitbussen... nou die mag je legaal kopen enz.. is niet verboden als je die in bezit heb... dus hoop het niet!

    maar volgende keer ben ik indderdaad voor de zekerheid wel wat voorzichtiger!
     
  17. RainSWP

    RainSWP Member

    • Messages: 19
    • Likes Received: 0
    ben ook wel benieuwd naar andere blackbook foto's of fix in dit topic!
     
  18. poepomhoog1

    poepomhoog1 Senior Member

    • Messages: 148
    • Likes Received: 0
    ook 20+...zijn er hier niet zo heel veel volgens mij
     
  19. RainSWP

    RainSWP Member

    • Messages: 19
    • Likes Received: 0
    nee denk het ook niet... kwa hollanders bedoel je!? bij die amerikanen zullen tog wel wat ouderen bij zitten... met die mooie flixs

    trouwens poep omhoog gaat goed met die stiften nu ... voor zover ik ben goeie tip bedankt!!

    zal vanavond wel ff posten als die klaar is!
     
  20. Skesh

    Skesh Elite Member

    • Messages: 526
    • Likes Received: 0
    Nope ik ben nog minderjarig