Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Verfen In Nederland

Discussion in 'General Discussion' started by Copieright, Jan 11, 2007.

Share This Page

  1. Skesh

    Skesh Elite Member

    • Messages: 526
    • Likes Received: 0
    Aight ik kende dit topic niet, ik ga zo ff lezen en kijken welke kaaskoppen hier actief zijn

    ik ben te vinden in en rondom rotterdam, jullie?
    misschien staat het er al ff kijken :D

    Ja DHL stickers zijn gratis, maar ze moeten je wel opbellen ofzo, daar had ik dus geen zin in, ik wou mn telefoon nummer niet opgeven, had i keen valse gedaan. Kree ik een mailtje dat ie niet werkte...
     
  2. stado

    stado Senior Member

    • Messages: 98
    • Likes Received: 0
    o, fijn. ik heb mijn telefoonnummer ook niet opgegeven.
    ik kom uit deventer trouwens
    en..... hoe oud ben jij? vind t leuk om de gemm. leeftijd hier te weten :p

    edit:
    ik heb nog geen mail ontvangen over dat t niet is gelukt
     
  3. Skesh

    Skesh Elite Member

    • Messages: 526
    • Likes Received: 0
    Ik kreeg het na een tijdje, want ze moeten je opbellen omte kijken of het klopt denk ik.

    Ik ben 17 jaar :) jij?

    In de zomer maakt ik voor het eerst een sketch, waren bubble letters, pas toen ik pieces proberde te tekenen zonder ooit tips te hebben gehad ging het fout :p
    Toen kwam ik op dit forum, en heel lang gelezen en toyBB bekeken en gepost enzo bladiebla daadwerkelijk 'spuiten' doe ik pas sinds oktober ofzo, of nog later, heb pas 3 throwies gedaan ofzo, rest alleen maar tags. Woon in een klein plaatsje dus veel mensen, buurtpreventie+paranoia :p

    Sketchen doe ik eigenlijk heel weinig, ik schrijf wel overal en nergens mn throw op, maar sketchen vind ikeen beetje nutteloos omdat ik nu een normaal niveau heb bereikt (niet gevorderd ofzo) en ik kan het toch nog niet spuiten.

    ik sketch alleen met het vandalsquad programma, hier wat shit van mij
    mijn throwie en rechts een best mooie piece al zeg ik het zelf
    http://www.vandalsquad.com/graffitiView.ph...page=artistView

    niet echt graffiti stijl, maar wel spuitbus iig
    http://www.vandalsquad.com/graffitiView.ph...page=artistView

    'sear' piece of burner, kweetniet
    http://www.vandalsquad.com/graffitiView.ph...page=artistView
     
  4. stado

    stado Senior Member

    • Messages: 98
    • Likes Received: 0
    ik ben 16, spuit nu een half jaar ofzo, maar doe geen throwies, die lukken mij gewoon niet :p

    ik vind wel dat je veel moet tekenen op papier omdat het dan telkens beter wordt. hoe vaker je het doet, hoe vetter. is ook handig om alle lijnen en shit te leren, hoe ze precies lopen, en dan kan je m telkens sneller zetten =)

    ga nu ff kijkje nemen op die sites

    edit:
    ziet er tof uit =)
    ik vind vooral van die eerste de rechter wel vet. zoiets wil ik ook gaan doen, maar dan zonder die rozen :p
    ik ga allemaal lettertypes doen, van die middeleeuwse met zo'n gigantische eerste letter enzo.
    wil ook van die grot tekeningen gaan maken =p met mannetjes met speren en bizons enzo, maar moet eerst ff gaan oefenen voor die bizons
     
  5. Copieright

    Copieright Senior Member

    • Messages: 184
    • Likes Received: 1
    gister weer met spuitbussen geklust. Maar der kwam voor me gevoel een pisstraaltje uit me montana hardcore :blink: EN een Ny thin was 4 vingers dik. Smooth soft zeker 5...

    WAt doe ik fout? (dat het zo slecht dekt kan natuurlijk ook komen doordat het donker was en ik het dus niet goed zag XD)

    EDIT: eindelijk verf van me handen> genoeg pigment in blijkbaar XD
     
  6. stado

    stado Senior Member

    • Messages: 98
    • Likes Received: 0
    schudden :p

    misschien lekte hij ofzo, heeft hardcore wel vaker. moet je de cap eraf halen en weer opnieuw erop doen, en gelijk hard drukken.
    heb ik ook wel eens, dat cap systeem werkt echt kut.

    en latex handschoenen zijn ook wel handig :p

    oja, misschien met je de bus iets dichter bij de muur houden als het niet goed dekt, terwijl de lijn erg dik is....
     
  7. Copieright

    Copieright Senior Member

    • Messages: 184
    • Likes Received: 1
    allemaal gedaan XD ja latex handschoentjes maar kopen ja :p ze keken me gek aan op me werk vandaag rode verf op me handen (wat lijkt op bloed :p)
    maandag maar boos bellen naar graffitishop over me bestelling ...

    julllie nog geklust?
     
  8. Skesh

    Skesh Elite Member

    • Messages: 526
    • Likes Received: 0
    Ja dat probleem heb ik ook bij MTN Hardcore. De thin caps zijn bijna dikker dan de NY Fat... en na 2 tags stoppen ze ermee, komt er geen verf of naald meer doorheen...


    Heb een vraagje: schelden ze in Belgie ook met kanker?
     
  9. Copieright

    Copieright Senior Member

    • Messages: 184
    • Likes Received: 1
    Nja MTN is wel goede verf... mja dan maar gold dot caps proberen (6)

    stado heb je toegevoegd man
     
  10. Skesh

    Skesh Elite Member

    • Messages: 526
    • Likes Received: 0
    Hee waar moet ik wezen in Nederland (behalve graffiti dealers) als ik paintmarkers wil kopen? Zoals on the run dingen, of gewoon merkloze shit. Dus hoe langer je m tegen de muur gedrukt houd, hoe meer verf eruit komt.
    En bij welke winkels kan je flessen permanente inkt kopen?

    Ik heb echt geen idee, ben blij dat ik het eindelijk eens kan vragen, hopen dat jullie t weten
     
  11. kine144

    kine144 Member

    • Messages: 12
    • Likes Received: 0
    skesh, het ligt eraan wat voor inkt je wil hebben... ik jat ze gewoon uit het tekenlokaal, maar je kunt wel watervaste tekeninkt kopen bij een kunst/teken winkel... als je echte hard-to-buff shit wil hebben moet je wel echt bij henxs o.i.d. zijn. En mop markers maak je gewoon zelf, tenminste, ik denk dat je wel weet hoe dat moet... ik vraag me zelf ook af waar ik een beetje cool emarkers kan halen
     
  12. Copieright

    Copieright Senior Member

    • Messages: 184
    • Likes Received: 1
    Ik heb nog wat uni posca`s liggen (pc-8k) als je goed schud en goed de tip indrukt komt er zeker veel verf uit. MAAR wel makkelijk weg te halen... mja ze zijn niet zo duur 4.50 ofzo ik had bij een kantoorspullenshitwinkel (Gebroeders winter).

    vandaag worden me spullen eindelijk verstuurd. Morgen eindelijk binnen werd tijd.
    Eindelijk met touch twin stiften aan de slag
     
  13. stado

    stado Senior Member

    • Messages: 98
    • Likes Received: 0
    koop/jat/vind een deo roller, haal de bal eruit, haal de deo zooi eruit, doe er inkt in, douw een sok in de bovenkant, beetje tape eromheen, en klaar is kees

    werkt hardstikke goed =) als je knijpt heb je drips, als je niet knijpt heb je geen drips
     
  14. Skesh

    Skesh Elite Member

    • Messages: 526
    • Likes Received: 0
    Ja, en waar haal je die inkt vandaan?
     
  15. kine144

    kine144 Member

    • Messages: 12
    • Likes Received: 0
    =]
     
  16. Copieright

    Copieright Senior Member

    • Messages: 184
    • Likes Received: 1
    Amen to that...

    Shiiittt Ik zit te wachten op me pakket verdomme... Zal je net zien dat ze bezorgen als er niemand thuis is :blink: kan ik nog een dag wachten...
     
  17. ZOT

    ZOT Senior Member

    • Messages: 95
    • Likes Received: 0
    Hhaha nee..

    We zeggen geen kanker dat is meer jullie ding.


    En een leuke shop is ook wel Overkill

    Hij is wel Duits maar de verzendingskosten vallen mee en ze hebben véél verschillende soorten spuitbussen

    Ik betaal hier minder verzendingskosten dan bij graffiti shop, maarja Belgen moetten Minimaal 15 euro verz kosten betalen bij graff shop en als ik 3 cans koop ofzo word het al snel 20 en meer echt kutzooi die graffiti shop
     
  18. poepomhoog1

    poepomhoog1 Senior Member

    • Messages: 148
    • Likes Received: 0
    ben ik ff blij dat ik met een klein uurtje voor henxs sta...hoorde trouwens dat henxs verf gaat sponsoren voor een feest wat me homie organiseerd.....gratis verf mmmmmmmmmm....me like
     
  19. Copieright

    Copieright Senior Member

    • Messages: 184
    • Likes Received: 1
    ja ik ook uurtje...

    WAt voor feest?
     
  20. stado

    stado Senior Member

    • Messages: 98
    • Likes Received: 0
    henxs mag mij wel helemaal sponsoren, dan wil ik me naam we veranderen in henxs =p