Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Verfen In Nederland

Discussion in 'General Discussion' started by Copieright, Jan 11, 2007.

Share This Page

  1. poepomhoog1

    poepomhoog1 Senior Member

    • Messages: 148
    • Likes Received: 0
    qua stijl muziek....geen idee eigenlijk, zal wel iets in de buurt van hardstyle ofzo zijn....ben niet zo bekend met die muziek...boeit mij ook niet zo kom daar om te spuiten meer ook niet eigelijk
    En ja ze zijn het nog aan het organiseren, nog geen locatie...en qua aantal mensen dat er komt schat ik dat het tussen de 500 en 1500 mensen
     
  2. poepomhoog1

    poepomhoog1 Senior Member

    • Messages: 148
    • Likes Received: 0
    denk dat half nederland dan binnen no time henxs schrijft....maarja sponsoring is wel te doen volgens mij....paar gasten hier uit de buurt worden gesponsord door montana gold....weet niet precies hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen maarja....toch wel leuk gefixed
     
  3. Copieright

    Copieright Senior Member

    • Messages: 184
    • Likes Received: 1
    ZEker dat ik dan ook kom...

    Mrre vandaag me pakket niet gekregen word dus morgen op zijn vroegst <_<

    Klote TNT POST... "sorteer"centra in alkmaar hiero is het eerste wat ik binnekort onder tag
     
  4. kine144

    kine144 Member

    • Messages: 12
    • Likes Received: 0
    vette shit... ik wil ook wel zon leuk feestje geven! heb alleen niet 1500 vrienden denk ik...
     
  5. Hask420

    Hask420 Senior Member

    • Messages: 330
    • Likes Received: 0
    lol dutch is cool...any of u live in amsterdam??
     
  6. Copieright

    Copieright Senior Member

    • Messages: 184
    • Likes Received: 1
    nope i live like an hour away of it

    Mensen nog wat gezet? Ik drie tags want dat was alles waar ik nog toe instaat was
     
  7. poepomhoog1

    poepomhoog1 Senior Member

    • Messages: 148
    • Likes Received: 0
    :D :D hij ook niet....hij doet die opleiding op school....best wel bruut ja....gewoon huiswerk zeg maar
     
  8. Skesh

    Skesh Elite Member

    • Messages: 526
    • Likes Received: 0
    Hee gaste
    hebben jullie nog foto's of misschien filmpjes van jullie shit?
    Wil ook wel een paar sketches zien.

    Ik ben echt de hele winter bijna niet up geweest man, maarja ik ben savonds zelfs nog te paranoia, snachts is mijn ding
    vanavond ga ik naar een feest, dus ik dump ff wat spuitbussen in de bosjes, zodat ik na afloop in een keer doorkan.
    Mn ouders weten niet dat ik schrijf
    ik ga binnenkort wel ff een piece oefenen in de achtertuin denk ik, dan weten ze iig dat ik het leukvind, en kijken ze neit raa rop als ik spuitbussen in mn kamer heb. Trouwens mn moeder weet wel dat ik het leukvind, ik was vroeger op mn 12e wel is gepakt, en laatst op school hadden we een workshop graffiti, maar waren kleine schilderijtjes, dat was kut. het was eigenlijk christelijk thema, vanwege de school, ik heb een brandend kruis gemaakt.. :p check
    http://img454.imageshack.us/img454/3749/graffiticyd9.jpg
    Het was echt moeilijk verven, want het waren stock caps, als je ze op afstand hield had je gelijk een lijn van 4 cm, en dichtbij 1 cm, maar heel snel druipers, nja dit was m. Ik ownde iig de rest haha. Je kon bijna niks op zo'n klein kutschilderijtje

    Helaas moet ik een halfuur fietsen voor een legale muur, ik hoop dat er bij mij ook ff eentje komt. Die muur is te druk, de dag erna is het alweer weg.

    Als ik binnenkort ga ga ik wel filmen denk ik, vanavond waarsch niet, ga geen camera meenemen naar dat feest...
    maa rik heb nog bijna nooit throwies enzo gedaan, bijna alleen nog maar tags, dus ben nog uber toy
     
  9. stado

    stado Senior Member

    • Messages: 98
    • Likes Received: 0
  10. Skesh

    Skesh Elite Member

    • Messages: 526
    • Likes Received: 0
    GTA san andreas font B)

    je moet die 2e ff inkleuren, ziet er goed uit
    hoe lang sketch je al
     
  11. poepomhoog1

    poepomhoog1 Senior Member

    • Messages: 148
    • Likes Received: 0
  12. Skesh

    Skesh Elite Member

    • Messages: 526
    • Likes Received: 0
    Niice welke stiften gebruik je

    schrijk je BSK?
    staat dat nog voor iets?
     
  13. Copieright

    Copieright Senior Member

    • Messages: 184
    • Likes Received: 1
    hehe eindelijk me colorless blender van touch twin nagestuurd gekregen heb ik eindelijk me set touch twin compleet lekker schetsen dus XD
     
  14. stado

    stado Senior Member

    • Messages: 98
    • Likes Received: 0
    ik schets nu zo'n half jaar/jaar en ben nog vet toy :p

    ziet er strak uit, poepomhoog/bsk/jij :p
     
  15. STAR01

    STAR01 Senior Member

    • Messages: 413
    • Likes Received: 0
    hebben jullie het laatste nieuws al gehoord de nederlandse staat wil geen geld meer uitgeven om graff langs snelwegen etc te verwijderen...

    :lol: our country is gonna be so beautifull...
     
  16. Skesh

    Skesh Elite Member

    • Messages: 526
    • Likes Received: 0
    Waar heb je dat gehoord?

    Ik zou willen dat ik in de buurt van de snelweg woon, heb geen zin om er snachts een 3 kwartier voor te gaan fietsen, amar wil het wel een keertje doen.
     
  17. kine144

    kine144 Member

    • Messages: 12
    • Likes Received: 0
    woow gaat de overheid meer aan graffitibestrijding doen? Nederland was toch het land van gedoogbeleid enzo? hm... maakt niet uit, het gaat mij om het schrijven zelf niet om de tijd dat het up is... als het wordt gebufft heb je tenminste weer snel plek om te schrijven
     
  18. Skesh

    Skesh Elite Member

    • Messages: 526
    • Likes Received: 0
    Ehh nee juist minder..?

    "de nederlandse staat wil geen geld meer uitgeven om graff langs snelwegen etc te verwijderen"
     
  19. poepomhoog1

    poepomhoog1 Senior Member

    • Messages: 148
    • Likes Received: 0
    thanx stado en skesh.....gebruik touchtwin markers, en een edding cd marker 8400 voor de outlines....wat gebruiken jullie daarvoor?

    stado die 2e ziet er inderdaad wel leuk uit...ben benieuwd hoe die er ingekleurd uitziet

    skesh voor een chrrristelijk thema ziet het er nog best wel dope uit...toch wel een dope faiding op zo'n klein dingetje
     
  20. ZOT

    ZOT Senior Member

    • Messages: 95
    • Likes Received: 0
    Die outlining had wel beter gekunt maar ok


    Je moet veel taggen.. Word je behendiger met je spuitbus voor je dingen als throwups en pieces gaat doen