Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Walls

Discussion in 'Toys forum' started by KAMO, Jun 21, 2005.

Share This Page

  1. emkmontreal

    emkmontreal Member

    • Messages: 23
    • Likes Received: 0
  2. Crewd

    Crewd New Member

    • Messages: 3
    • Likes Received: 0
    my first throw up.

    os this is my first throw up and it shows. my letters are disproportioned and the coloring is off as well as the style but in zero visability and a cop circling above and below you what are you gonna do lol.
     

    Attached Files:

  3. Infoe

    Infoe Senior Member

    • Messages: 234
    • Likes Received: 0
    I like the last one. I like the style, I see it a lot in old school New York photo's and stuff.
    Dope for the fact that it's a nice spot, and it's above a sign saying, 'Art Rebel'. Notice that?
    Hahaha. Stay up.
     
  4. BlackBookCook420

    BlackBookCook420 Member

    • Messages: 19
    • Likes Received: 0
  5. blunttokes

    blunttokes Elite Member

    • Messages: 2,701
    • Likes Received: 0
    shuld have filled this shit yo ... make that rooftop shine

    kinda reminds me of my style i got goin on wit my throw

    [Broken External Image]:http://img99.imageshack.us/img99/7962/hpim0138ux5qc0.jpg

    [Broken External Image]:http://img99.imageshack.us/img99/1787/1003299lw5.jpg
    ^not the best throw ive done but the tip got jammed n i wasnt even pushin the cap down it was sprayin on its own lmao so this deff is just crap but thot id post it neways in this thread!

    [Broken External Image]:http://img99.imageshack.us/img99/3995/hpim0142ti6ba2.jpg
    [Broken External Image]:http://img231.imageshack.us/img231/8330/hpim0146iq5ta1.jpg

    crappy gsa oneliner i did
    [Broken External Image]:http://img231.imageshack.us/img231/3540/hpim0147gb4cw4.jpg

    [Broken External Image]:http://img149.imageshack.us/img149/8928/hpim0153fb1pb9.jpg
    the shell is fucked but the highways r sketchy


    [Broken External Image]:http://img149.imageshack.us/img149/9703/hpim0158er7pm8.jpg

    shit i did on the weekend that just passed in hamilton 905
     
  6. emkmontreal

    emkmontreal Member

    • Messages: 23
    • Likes Received: 0
    i would have filled it in at the time but it was so cold i thought my hands were gonna fall off, plus to get up there you have to climb up a metal pipe that wasnt too hot either:p
    i might fill it in sometime...
     
  7. blunttokes

    blunttokes Elite Member

    • Messages: 2,701
    • Likes Received: 0
    climbin poles lol... jus like in quality of life the one part wen vain does that outline n then gets almost busted then goes nuts n shoots himself lol


    yea its cold as fuck out here too in ontario..... every bomb i did in my last post it was -20 or higher its so harsh on the lungs to...
     
  8. Rhyseitup

    Rhyseitup Senior Member

    • Messages: 98
    • Likes Received: 0
    rhyse it up and naqs
    ai39.photobucket.com_albums_e192_sitimoako_HEHE_1.jpg
     
  9. Rhyseitup

    Rhyseitup Senior Member

    • Messages: 98
    • Likes Received: 0
  10. NOVA213

    NOVA213 Senior Member

    • Messages: 61
    • Likes Received: 0
  11. SEIZE [reppin yo hood]

    SEIZE [reppin yo hood] Elite Member

    • Messages: 776
    • Likes Received: 1
    you fucking people need to read the thread title before posting. jesus christ.


    some simple bombs with my boy fans
    you know how we do!

    View attachment 336381
     
  12. RUDE_Bwoy

    RUDE_Bwoy Elite Member

    • Messages: 1,079
    • Likes Received: 0
    i like that seize simple
     
  13. 5Funerals

    5Funerals Senior Member

    • Messages: 369
    • Likes Received: 0
    Fans And Seize Are Dope
     
  14. zeekoner

    zeekoner Member

    • Messages: 42
    • Likes Received: 0
    make simple letter to start with no1 can read that! lol just make simple bubble letters or block letters to start once u get that down go into the more technical stuff
     
  15. Enormous

    Enormous Member

    • Messages: 36
    • Likes Received: 0
    seize, looks super clean as usual, dont really like your s though
    ryse, keep tryin
    ai107.photobucket.com_albums_m304_hendrix228_l_09058d20869214e0e5a1c8836675590d.jpg
     
    Last edited: Jan 26, 2008
  16. daisyface

    daisyface Senior Member

    • Messages: 112
    • Likes Received: 0
    lookin good nice color choice as well
     
  17. Cin123

    Cin123 Senior Member

    • Messages: 247
    • Likes Received: 0
    enor- nice coulor speak
     
  18. revid!

    revid! Elite Member

    • Messages: 629
    • Likes Received: 0
    this is fressshhh!
    great job!
    keep it up~~
     
  19. undergroundanimal

    undergroundanimal Senior Member

    • Messages: 145
    • Likes Received: 0
    seize: looks dope as usual
    enor: the whole thing looks fresh man.. good job
     
  20. Rank-oner!

    Rank-oner! Senior Member

    • Messages: 397
    • Likes Received: 0
    Seize has the sexiest simples! :D
    Enor: good shit man letters are lookin real good and nice colors. you could have cut back a little on the right side of the O but thats nothing big at all :)