Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Walls

Discussion in 'Toys forum' started by KAMO, Jun 21, 2005.

Share This Page

  1. TESTER

    TESTER Senior Member

    • Messages: 462
    • Likes Received: 0
    pitch black couldn't see shit

    ai142.photobucket.com_albums_r86_testerQED_T.jpg
     
  2. Mr yarbles

    Mr yarbles Elite Member

    • Messages: 2,114
    • Likes Received: 0
    hahahaha nice try.

    Wers
    Your letters are too fat imo and your fills aren't very good
    Take your time on your fill next time it's too spaced out make sure your hitting everything
    Also tell me if I'm wrong but your using dollar cans right?
    Go over everything twice
    It's a hastle but i'll make everything looks more defined

    tester I don't like those little tails or whatever at the ends of the letters make it go straight down
     
    Last edited: Aug 29, 2008
  3. Worms

    Worms Guest

    ye doller cans rustos w.e i can get but it hard to take ur time wen ur bombing heat spots right on younge
     
  4. Mr yarbles

    Mr yarbles Elite Member

    • Messages: 2,114
    • Likes Received: 0
    Yeah i feel you on that
    Try and take more time on your fills at least though
    It looks waaaay dusty
     
  5. VoyR

    VoyR Member

    • Messages: 45
    • Likes Received: 0
    I'd work on the top of the S as well. I'm not liking that.
     
  6. mrkurto

    mrkurto Senior Member

    • Messages: 72
    • Likes Received: 0
    ai209.photobucket.com_albums_bb250_mrkurto_29_08_08_2008.jpg

    this was all done with out a sketch.. (mistake, i know)
    3ds just aren't my thing.. i am terrible
     
  7. bowchicabowow

    bowchicabowow Senior Member

    • Messages: 186
    • Likes Received: 0
    Thats a pretty fresh style but yeah the 3D is fucked lol. Just practice sketching vanishing point 3D.

    Trying my throw out with scrap cans. Ignore the fucked up bottom forcefield. And my mis-spelling of thieves.
    View attachment 402621
     
  8. VoyR

    VoyR Member

    • Messages: 45
    • Likes Received: 0
    Yeah man check the new to graff to learn more about 3d. It helps if you try sketch what there sketching... Helps you see how to apply it to your own shit. (at least it did for me). looks great otherwise, in my toyish opinion.

    Bow id stick to an open letter or closed letter style.
     
  9. bowchicabowow

    bowchicabowow Senior Member

    • Messages: 186
    • Likes Received: 0
    What do you mean by that? Sorry I haven't heard that term before.
     
  10. mrkurto

    mrkurto Senior Member

    • Messages: 72
    • Likes Received: 0
    thanks dude.
    yeah 3d is a problem.
    back to the books!
    ha

    i think voyr means the R and the P
    and the E and A.
    they're both different styles (no middle parts in the R + P)
     
  11. VoyR

    VoyR Member

    • Messages: 45
    • Likes Received: 0
    Yup thats exactly what i was talking about. Sorry if it was unclear. :D And kurto that inner fill on the piece above is bad ass! I Forgot to put that in my last post. :p
     
  12. bowchicabowow

    bowchicabowow Senior Member

    • Messages: 186
    • Likes Received: 0
    Lol I must really suck, the first letter is an N. (I didn't do it right, the right leg is usually much taller. It reads NEAR.
     
  13. La Coka Nostra

    La Coka Nostra Elite Member

    • Messages: 2,714
    • Likes Received: 0
    ^ i read it fine.
    it's just not that good.

    try a capital N.
    and don't make the R look so much like a P.
     
  14. Baron

    Baron Moderator

    • Messages: 1,339
    • Likes Received: 1
    Fix the top of the S, dont make it come into the middle of the S. And change up that last R, right now with the bottom squiggle its kind of looking like a C. I love your stuff, especiall your stickers. Keep it up!
     
  15. SAID

    SAID Moderator

    • Messages: 3,974
    • Likes Received: 0
  16. mrkurto

    mrkurto Senior Member

    • Messages: 72
    • Likes Received: 0
    ha my bad! NEAR better the REAP or NEAP
     
  17. HëRbN

    HëRbN Elite Member

    • Messages: 1,689
    • Likes Received: 17
    Who wants in on a paint battle?
    Rules are any word (your name), must be outdoors not in your bedroom 5 color max. Judged on skill of the peice not the spot.
     
  18. bowchicabowow

    bowchicabowow Senior Member

    • Messages: 186
    • Likes Received: 0
    Yeah the N is capital, you can only tell when I don't fuck it up. But thanks for the crits, this will help me tons!
     
  19. osnapizzel

    osnapizzel Banned

    • Messages: 854
    • Likes Received: 0
  20. JETPACK!!

    JETPACK!! Banned

    • Messages: 1,940
    • Likes Received: 1
    good potential, but keep workin at it. if your going for a 3D affect make the sides smaller and the middle taller