Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Weekly sketch battle1 - acne

Discussion in 'Old battles' started by Bazer, Dec 2, 2008.

Share This Page

?

:|

  1. pencilpusha

    47.1%
  2. drakula

    14.1%
  3. bonus

    1.6%
  4. odes

    7.3%
  5. ansichrist

    13.1%
  6. bs police

    16.8%
  1. ansichrist

    ansichrist Senior Member

    • Messages: 59
    • Likes Received: 27
    damn. i could have sworn some of the things were done with pencil. well, maybe i could say pencil-like. ;) butbut. wrote those reviews on the morning, wasn't really awake yet. :p
     
  2. pencilpusha

    pencilpusha Senior Member

    • Messages: 406
    • Likes Received: 0
    ^^looks like some prismas that are near empty...btw ansichrist gmv
     
  3. B.S. POLICE

    B.S. POLICE Banned

    • Messages: 1,416
    • Likes Received: 0

    heres a man that knows a thing or two about drawing with prismas


    you can amuse me further by trying to guess which ones..
     
  4. ansichrist

    ansichrist Senior Member

    • Messages: 59
    • Likes Received: 27
    Yeah. I use the same with copics & nearly empty black markers. you can get nice fades.
     
  5. ansichrist

    ansichrist Senior Member

    • Messages: 59
    • Likes Received: 27
    And maybe i can get a decent entry to next battle, not just rushed one hour sketch.
     
  6. Kimo13

    Kimo13 Senior Member

    • Messages: 200
    • Likes Received: 0
    sik wild, Bek...keep it up!
     
  7. Teez-EmM!!!

    Teez-EmM!!! Elite Member

    • Messages: 526
    • Likes Received: 1
    beks letters are the fucking shit.. best sketch ive seen in awile
     
  8. Bonus

    Bonus Senior Member

    • Messages: 141
    • Likes Received: 0
    i hear ya, me too!

    bring on the next battle
     
  9. B.S. POLICE

    B.S. POLICE Banned

    • Messages: 1,416
    • Likes Received: 0
  10. GRAW4

    GRAW4 New Member

    • Messages: 2
    • Likes Received: 0
    bs police is the best,the colors he used are crazy and his fades
     
  11. Bonus

    Bonus Senior Member

    • Messages: 141
    • Likes Received: 0
    lol i got merked
     
  12. EgoZen

    EgoZen Elite Member

    • Messages: 923
    • Likes Received: 0
    Definetly one of the best battles that I can remember...
    Great work guys...
    Voted for bek but also Drakula and Ansichrist would get my vote..
    If I could give 3 votes..
     
  13. Soaroe

    Soaroe Member

    • Messages: 44
    • Likes Received: 0
    keep pushing tht pencil man u got mad styling shit hahaha id like to see wut ur paintings look like send some up if u can
     
  14. MiDnightSnitch

    MiDnightSnitch Senior Member

    • Messages: 91
    • Likes Received: 0
    pencil fuckin ri ri ripped this... didnt really like polices N that much but thats just me. tight battle.
     
  15. Auzl1

    Auzl1 New Member

    • Messages: 1
    • Likes Received: 0
    is it cool to outline in ink?
     
  16. bsplayer

    bsplayer New Member

    • Messages: 3
    • Likes Received: 0
    all are great but i voted for bek
     
  17. rsakens

    rsakens Elite Member

    • Messages: 719
    • Likes Received: 0
    that bek joint is sick

    have to vote for the simple raby sketch flows better ...
     
  18. moosekee

    moosekee Senior Member

    • Messages: 202
    • Likes Received: 0
    dope fucking battle ever so far!!!!!
     
  19. Bonus

    Bonus Senior Member

    • Messages: 141
    • Likes Received: 0
    lol oh my god ive been PROPER merked.

    i need to put colour in my peices.....
     
  20. Mass Appeal

    Mass Appeal Banned

    • Messages: 1,448
    • Likes Received: 2