Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Weekly Throw-Up: Yoe

Discussion in 'Old battles' started by Albert Fish, May 28, 2007.

Share This Page

?

Mad Entries...

  1. Mister 215

    6.5%
  2. Albert Fish

    18.7%
  3. Whahappen?

    0.7%
  4. Kemical

    2.2%
  5. Tonentink

    5.0%
  6. Big El

    41.0%
  7. Shifty

    0.7%
  8. Scab Oner

    3.6%
  9. Baze

    13.7%
  10. Def

    0 vote(s)
    0.0%
  11. Skru-Tape

    0.7%
  12. Ras

    5.8%
  13. Mr. Pane

    1.4%
  1. whahappen?

    whahappen? Elite Member

    • Messages: 1,970
    • Likes Received: 0
    haha mines so bad
    idk felt like doing a simple style, now i hate how it looks and its in pen..
     
  2. Ravek

    Ravek Elite Member

    • Messages: 2,495
    • Likes Received: 0
    your all really bad

    albert fish is decent so he got my vote
     
  3. revolt92

    revolt92 Banned

    • Messages: 1,273
    • Likes Received: 0
    I take it he pay'd you to say that
     
  4. BekeR

    BekeR Member

    • Messages: 28
    • Likes Received: 0
    voted Albert Fish , bigel 2nd
     
  5. Skesh

    Skesh Elite Member

    • Messages: 526
    • Likes Received: 0
  6. MainEvent

    MainEvent Senior Member

    • Messages: 410
    • Likes Received: 0
    word to the homie big el. dope ass throwie style.

    baze came in second for me. shits clean.
     
  7. b-townbomb

    b-townbomb Senior Member

    • Messages: 85
    • Likes Received: 1
    big el. i like a bunch of others though. els is just sooo clean
     
  8. dcite

    dcite Elite Member

    • Messages: 3,368
    • Likes Received: 1
    come on its cheu duhh
     
  9. toon_dragon

    toon_dragon Senior Member

    • Messages: 316
    • Likes Received: 0
    im toy, i know. but im trying, and learning..
     
  10. letsg0skate

    letsg0skate Senior Member

    • Messages: 484
    • Likes Received: 0
    I don't really know how to explain it, but I hate when people try to make it look like scribbles I guess you could say. Anyways I really liked albert fish's and bigel
     
  11. Bazer

    Bazer Moderator

    • Messages: 5,141
    • Likes Received: 4
    hahahaha... you mean one liners?
     
  12. anie 1

    anie 1 Senior Member

    • Messages: 184
    • Likes Received: 0
  13. Brian Peppers

    Brian Peppers Senior Member

    • Messages: 405
    • Likes Received: 0
    Yo Big El, wanna make a throwie for my name? lol
     
  14. cityofdevils

    cityofdevils Member

    • Messages: 5
    • Likes Received: 0
  15. TTO.TC

    TTO.TC Senior Member

    • Messages: 102
    • Likes Received: 0
    Baze is so clean... to be honest

    :p*voted baze*
     
  16. Wutchoogonnadoo?

    Wutchoogonnadoo? Banned

    • Messages: 278
    • Likes Received: 0
    if i did this right..i clicked the lil vote count..to see who had voted for me..and i looked at Baze..and he voted for himself..HAHAHAHAH .. bad baze
     
  17. Bazer

    Bazer Moderator

    • Messages: 5,141
    • Likes Received: 4
    im not gonna vote anyone else if i like mine more dude. thats like a fat person thats not on a diet eating salad instead of a blt.
     
  18. [breakout]-azer

    [breakout]-azer Senior Member

    • Messages: 313
    • Likes Received: 1
  19. AVID1

    AVID1 Senior Member

    • Messages: 255
    • Likes Received: 0
    mr.pane, Iunno I just liked that one
     
  20. TTO.TC

    TTO.TC Senior Member

    • Messages: 102
    • Likes Received: 0

    wtf lol nice....:p