Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

What A Girl Can Do

Discussion in 'General Discussion' started by Code_sucht, Dec 21, 2006.

Share This Page

  1. DiStOrTiOn

    DiStOrTiOn Senior Member

    • Messages: 50
    • Likes Received: 0
    sounds like a sweet set up, iam 16, other 16 yr old chicks get all mushy and crazy, they think if you touch their cooter you love em
    i try not to mess with the crazy ones
    sometimes their very well disguised :ph34r:
     
  2. Nemz

    Nemz Member

    • Messages: 24
    • Likes Received: 0
    i'm only 17 and i no the time and yeah it a really nice set up nice chill spots take the girls there graff n they well impressed you so out the way so you can have ya fun there so good
     
  3. Code_sucht

    Code_sucht Banned

    • Messages: 1,008
    • Likes Received: 0
    I am sorry but that really made no fucking sense at all.
    I had a hard time reading it, but I think I got it.


    All of this supposed fucking and leaving is going to bite one of you all in the ass one day. I will laugh.
     
  4. girlslovegraff2

    girlslovegraff2 New Member

    • Messages: 3
    • Likes Received: 0
    what happend TO WHAT GUYS CAN DO?!?! cuz i know some of u foo's have done girls shady too. ive been with my boyfriend for a while and highly doubt id leave him for somebody else thats some bitch shit if anything .. from a girls perspective girls leave guys if they arnt pleasurng them or there just bored of them.
     
  5. Asshat

    Asshat Elite Member

    • Messages: 1,014
    • Likes Received: 0
    I SAID DAT D BOY BULLSHIT YEA IM STILL ON IT
    GOT A HALF BRICK LEFT DO ANYBODY WANT IT
    THEY GOIN FOR DA 10 YOU CAN GET EM FOR DA 8
    JUS HOLLA AT CHA BOY WHEN YOU TRYNA GET STRAIGHT
     
  6. Code_sucht

    Code_sucht Banned

    • Messages: 1,008
    • Likes Received: 0
    It's like this.


    Guys should respect girls.
    Girls should Respect guys.

    Talk to each other about problems with one another. If they can't be handled in a respectful manner, then break off the ties.






    Simple as that.

    None of this fuck and leave bullshit.
    I will laugh when you do that and then just up and die from aids.
     
  7. Asshat

    Asshat Elite Member

    • Messages: 1,014
    • Likes Received: 0
    come on, stds arent much for us guys... whats a little minor discomfort?
     
  8. meetermaid

    meetermaid Elite Member

    • Messages: 990
    • Likes Received: 0
    didn't you get run over by a truck?
     
  9. BohemianBastard

    BohemianBastard Senior Member

    • Messages: 360
    • Likes Received: 0
    you make me smile
     
  10. ~LOOK~

    ~LOOK~ Senior Member

    • Messages: 147
    • Likes Received: 0
    girls can fuck with our brains mad easy, i hate games. play em and im out
    thats why i like my girl, she's real as fuck to me and i to her

    but ohhhhh sometimes. . . .. lol
    *choking motion*
    :D
     
  11. Code_sucht

    Code_sucht Banned

    • Messages: 1,008
    • Likes Received: 0
    Yea... go kill yourself.
     
  12. ~LOOK~

    ~LOOK~ Senior Member

    • Messages: 147
    • Likes Received: 0
    did i mention she paints with me too?
    :D :D :D :D :D :D :D :D :D
     
  13. EsKoNeR!!

    EsKoNeR!! Elite Member

    • Messages: 1,190
    • Likes Received: 1
    realist shit said yet. problem is its so hard to leave when its a good fuck....
     
  14. Code_sucht

    Code_sucht Banned

    • Messages: 1,008
    • Likes Received: 0
    There is surely a good fuck somewhere in a good relationship. lol

    Whatever makes you happy, bro. ^_^
     
  15. Cham

    Cham Elite Member

    • Messages: 891
    • Likes Received: 0
    they can tell you one thing on the phone or some other forum of communication and then when you are face to face, blow your ass out of the water and flip the whole situation upside down....
     
  16. NiL

    NiL Elite Member

    • Messages: 1,077
    • Likes Received: 0
    Girls atm = me pissed off.
    Call us boys playas fuck me dead aye.. btw I smoked weed like 3 weeks ago now I feel that I am high again wtf!?






    Girl said she loved me and shit wTF we/ I m 14 only young but stil fuk
     
  17. minor crimes

    minor crimes Elite Member

    • Messages: 554
    • Likes Received: 0
    haha girls can winge 2much and complain n shit. my girl dont complain n she healthy n shit. still shes a good root n i respect her. u should allways hold onto a good girl n dont go for the sluts.

    last girl was fukin anemic n was allways tired never was up for anything but she was decent except that she lived an hour away n never saw her. new girl lives 5 mins down the road. so its all good
     
  18. molotow_15

    molotow_15 Elite Member

    • Messages: 2,853
    • Likes Received: 0
    they drain yew of all your money either by buying them
    make-up or taking them too the cinema im skint
     
  19. tha boy in da corner

    tha boy in da corner Elite Member

    • Messages: 826
    • Likes Received: 0
    :lol: alright i get it now!
     
  20. Kayone707

    Kayone707 Moderator

    • Messages: 10,014
    • Likes Received: 37
    my ex used to suck my dick from the back